Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Grote som geld op rekening

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
81 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Grote som geld op rekening

• Citeer

Bericht door ludo » 18 februari 2019, 01:19

Spruitekop is zich ook belachelijk aan het maken.
Je kunt je ook al aansluiten bij het inspectieteam van Inspector Clouseau en Inspector Gadget.

Ik ben klant bij vijf banken, en wordt ook regelmatig door hun opgebeld met voorstel om te beleggen.
Op zich niets vreemd mee als TS zegt dat dit hem ook overkomt.

TS zegt niet expliciet dat dit een gevolg is van die erfenis dat hij opgebeld wordt door banken, het zijn jullie die deze redenering verkeerdelijk interpreteren. Je leest dingen die niet gezegt of geschreven zijn.

Een dt -fout.als 19 jarige student. Jezus, en daarom zou zijn verhaal verzonnen zijn..; man man man wat een attitude. Al goe dat jij jezelf nooit betrapt hebt op schrijffouten,want die komen bij jou ook voor hoor.
En wie zegt dat " word " een dt fout is als je de " IK - vorm " gebruikt??
https://www.goedverwoord.nl/werkwoorden ... jf-je-word

En wie zegt dat de notaris hem geen info heeft gegeven over successie rechten. Omdat TS starter er niets over zegt, zou dan wederom een bewijs zijn dat zijn verhaal verzonnen/ongeloofwaardig is.

En dan nog bij nacht een post plaatsen,,, oei oei oei,
Al eens nagegaan hoeveel er in de nacht op het forum zitten verhalen te schrijven,, indien bij nacht geschreven ze allemaal verzonnen zijn ????? dan kun je spaargids beter opdoeken als dat de redenering is.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 18 februari 2019, 11:51

ludo schreef: ↑18 februari 2019, 01:19 ….
https://www.goedverwoord.nl/werkwoorden ... jf-je-word...
Off Topic, maar toch even reageren:
De fout staat in een andere zin; nml de 2de zin, zoals opgemerkt door Spruitekop:
"Het staat over 2 banken verdeelt."
En als men dan tóch de puntjes op de i wil plaatsen; een fout die velen hier maken is, dat ze het verschil niet kennen tussen "hun" en "hen" (laatste zin).

Maar het werd op dit forum al dikwijls gezegd: men hoeft niet foutloos te (kunnen) schrijven, als men zich maar verstaanbaar kan maken. En daar sta ik volledig achter.

Verder hoop ik dat je mij niet bij de "oelewappers" rekent, want anders werd ik verkeerd begrepen.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 18 februari 2019, 12:05

Nefertari schreef: ↑18 februari 2019, 11:51
ludo schreef: ↑18 februari 2019, 01:19 ….
https://www.goedverwoord.nl/werkwoorden ... jf-je-word...
Off Topic, maar toch even reageren:
De fout staat in een andere zin; nml de 2de zin, zoals opgemerkt door Spruitekop:
En als men dan tóch de puntjes op de i wil plaatsen; een fout die velen hier maken is, dat ze het verschil niet kennen tussen "hun" en "hen" (laatste zin).

Maar het werd op dit forum al dikwijls gezegd: men hoeft niet foutloos te (kunnen) schrijven, als men zich maar verstaanbaar kan maken. En daar sta ik volledig achter.

Verder hoop ik dat je mij niet bij de "oelewappers" rekent, want anders werd ik verkeerd begrepen.
Ik reken je zeker niet tot de oelewappers, en ben het helemaal volledig eens dat foutloos schrijven op een forum geen vereiste is, zolang het verstaanbaar is.
Echter het inspectieteam van Inspector Clouseau en Inspector Gadget- intussen wel al gekend,maken er telkens een spel van om nieuwelingen onterecht aan te vallen. Iedereen is welkom op dit forum, ook met foute spellingen.
Laatst gewijzigd door ludo op 18 februari 2019, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 18 februari 2019, 12:29

Nefertari schreef: ↑18 februari 2019, 11:51 Off Topic, maar toch even reageren:

Ook even reageren. Dt fouten bij jonge gasten komen heel regelmatig voor. Er wordt op school immers niet meer op gehamerd zoals vroeger. Ik zie dat ook aan mijn kinderen. Ikzelf ben redelijk allergisch voor dt fouten maar ik kan wel snappen dat een 19-jarige ze schrijft omdat mijn kinderen (22 en 19) ze ook schrijven ook al zijn ze goed opgeleid. Ik krijg er soms de kriebels van maar soit.
Ik vind het wel jammer dat T/S hier afgebrand wordt. Als je vragen hebt over het hoe en waarom, stel ze dan aan hem(of haar) in plaats van 2 pagina's cowboyverhalen uit te vinden.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 18 februari 2019, 12:50

anonymous schreef: ↑18 februari 2019, 12:29
Nefertari schreef: ↑18 februari 2019, 11:51 Off Topic, maar toch even reageren:

Ook even reageren. Dt fouten bij jonge gasten komen heel regelmatig voor. Er wordt op school immers niet meer op gehamerd zoals vroeger. Ik zie dat ook aan mijn kinderen. Ikzelf ben redelijk allergisch voor dt fouten maar ik kan wel snappen dat een 19-jarige ze schrijft omdat mijn kinderen (22 en 19) ze ook schrijven ook al zijn ze goed opgeleid. Ik krijg er soms de kriebels van maar soit.
Ik vind het wel jammer dat T/S hier afgebrand wordt. Als je vragen hebt over het hoe en waarom, stel ze dan aan hem(of haar) in plaats van 2 pagina's cowboyverhalen uit te vinden.

+1

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 18 februari 2019, 13:13

+1

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 18 februari 2019, 13:32

https://www.bogleheads.org/wiki/Managing_a_windfall

https://www.etf.com/docs/IfYouCan.pdf (niet alles is even relevant bv 401K en IRA is enkel voor US beleggers maar basisprincipes zijn wel goed)

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 18 februari 2019, 13:39

Nefertari schreef: ↑17 februari 2019, 19:20 Maar moest ik kunnen herbeginnen en op die leeftijd over zo een grote som kunnen beschikken, (en weten wat ik nú weet … ) dan zou ik toch niet wachten tot het te laat is om nog ten volle van het lieve leven te genieten. ;)
Ooit eens lang geleden heb ik in de bankwereld vertoefd en "zoiets" meegemaakt ... jonge gast erft nogal wat geld van grootmoeder ... komt eerst wekelijks een klein bedrag in het bankkantoor afhalen ... daarna dagelijks een klein bedrag ... en nog daarna dagelijks een groot bedrag ... de suffige blik in zijn ogen zei op den duur genoeg ... tot op een bepaald moment al het geld bijna op was ... in diezelfde week zijn auto geparkeerd tegen een boom die geen plaats wou maken ... en dan mocht de bankdirecteur uitleggen aan de geschokte ouders waar al het geld van mémé naar toe was ... de ouders geloofden het niet, het waren de bankbedienden die het allemaal onderling bedisseld hadden ...

Moraal van het verhaal : hij heeft inderdaad "genoten" van de grote som ... :-\ ... jong en veel geld gaan meestal niet goed samen :-\

contextbinder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door contextbinder » 18 februari 2019, 15:43

Nefertari schreef: ↑18 februari 2019, 11:51 men hoeft niet foutloos te (kunnen) schrijven
= zonder foudt

Denfi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Denfi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Denfi » 18 februari 2019, 18:56

poulidor schreef: ↑17 februari 2019, 12:48 Als 19 jarige midden in de nacht lid worden van het forum om dan zulke vraag te gaan stellen ????????
En dan? Toen ik nog studeerde zijn er nog genoeg nachten geweest dat ik nog bezig was met opdrachten of andere zaken. Dat is nu eenmaal het studentenleven...

Jozefien1969
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jozefien1969
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jozefien1969 » 18 februari 2019, 20:06

contextbinder schreef: ↑18 februari 2019, 15:43
Nefertari schreef: ↑18 februari 2019, 11:51 men hoeft niet foutloos te (kunnen) schrijven
= zonder foudt
Belgen schrijven sowieso beter dan Nederlanders! Hoe dan ook inhoudelijk vraagt een jongeman van 19 ( en of het nu waar of niet waar is...doet er niet toe ) om advies.

Stel en daar ga ik vanuit dat het zo is. Heeft die jongeman dan concreet advies gekregen? Van sommige wel..maar van de meeste niet.

Wanneer ik een zoon van 19 zou hebben ( maar die heb ik niet ) zou ik zeggen:

Open een rekening bij Binck bank en stort daar Euro 20.000 op ( effectenrekeningen tot 20.000 Euro zijn gedekt bij een evt. faillissement van desbetreffende bank of broker. )

- Let niet op mijn taalfouten en woordgebruik -

Euro 10.000 ga je beleggen in vier Belgische holdings.

Zum beispiel:

Brederode inzetten op Euro 54 ( maximaal bedrag 2.500 )
GBL inzetten op Euro 78 ( maximaal bedrag 2.500 )
GIMV inzetten op Euro 48 ( maximaal bedrag 2.500 )
Ackermans van Haren inzetten op Euro 130 ( maximaal bedrag 2.500 )

Vervolgens laat je die staan en kijk je eens af en toe hoe deze holdings het doen...je hebt nog E 10.000 over en daar kun je mee bijkopen wanneer een van bovengenoemde aandelen nog lager staat.

Verder blijf je mooi af van de rest van het geld....Laat maar staan.....je bent jong en ooit heb je het nodig om inderdaad een huis te kopen.

Wellicht was ik te concreet en had ik dit advies niet mogen geven aangezien ik zelf niet al te veel weet.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 19 februari 2019, 00:31

geebee schreef: ↑18 februari 2019, 13:39
Nefertari schreef: ↑17 februari 2019, 19:20 Maar moest ik kunnen herbeginnen en op die leeftijd over zo een grote som kunnen beschikken, (en weten wat ik nú weet … ) dan zou ik toch niet wachten tot het te laat is om nog ten volle van het lieve leven te genieten. ;)
Ooit eens lang geleden heb ik in de bankwereld vertoefd en "zoiets" meegemaakt ... jonge gast erft nogal wat geld van grootmoeder ... komt eerst wekelijks een klein bedrag in het bankkantoor afhalen ... daarna dagelijks een klein bedrag ... en nog daarna dagelijks een groot bedrag ... de suffige blik in zijn ogen zei op den duur genoeg … / ...
Moraal van het verhaal : hij heeft inderdaad "genoten" van de grote som ... :-\ ... jong en veel geld gaan meestal niet goed samen :-\
Wel, ik heb "zoiets" binnen mijn eigen gezin meegemaakt: bijna letterlijk hetzelfde; alleen is het einde anders verlopen: maar een jonge gast die uiteindelijk in de psychiatrie terecht komt is vermoedelijk nog erger om te verwerken.
Shit happens, maar er zijn genoeg andere voorbeelden van jonge mensen die op een verstandige manier van hun leven genieten, indien ze daar financieel de mogelijkheid voor krijgen.

Ikzelf had daar geen financiële mogelijkheid voor toen ik jong was: ik heb eerst hard gewerkt, zo zuinig mogelijk geleefd; hard gespaard voor tegen mijn "oude dag" … En nu wij ons als koppel eindelijk wat meer kunnen permitteren, kunnen we alleen nog maar dromen van wat we hadden willen doen toen we nog jong waren. (en dat is "mijn" moraal)

agnetha
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer agnetha
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door agnetha » 19 februari 2019, 09:55

Zelf zou ik het overgrote deel van het geld investeren in vastgoed. Bevoorbeeld een éénslaapkamer appartementje. Liefst in een opkomende buurt, maar die nog betaalbaar is.

Onze oudste zoon kocht in de zomer van 2016, toen hij net één jaar werkte een éénslaapkamer appartement in Vorst. De ruime omgeving van het Wiels is momenteel vrij 'hip' bij de jongere generatie. Aankoopprijs + kosten en minimale renovatiekost (afschuren parket en opnieuw vernissen + nieuwe dampkap en wat verlichting) was 165.000 euro. Verhuurwaarde minimum 700 euro per maand.

In 2007 kochten wijzelf een klein appartementje nabij het UZ in Gent. Totale kostprijs 104.000 euro. Het werd aangeschaft met het oog op onze studerende kinderen. Het werd effectief voor hen gebruikt vanaf oktober 2009 en dit tot voor kort. Momenteel verhuurd aan 550 euro per maand. De netto opbrengst (na aftrek van alle kosten, KI, belastingen, syndic) per jaar ligt boven de 5000 euro. Huidige verkoopwaarde ligt zeker tussen de 155.000 en 165.000 euro.

Tot op heden is het appartementje sedert aankoop, nog geen week ongebruikt geweest.

Voordeel van het vastgoed, zijn de gegarandeerde inkomsten. Normaal gezien stabiel van waarde. Als betrokkene hotel 'mama' wil verlaten heeft hij onmiddellijk onderdak. Bij huidige wetgeving belastingsvrij inzake meerwaarde na acht jaar. Wenst hij binnen een aantal jaren over te gaan naar een ruimer iets, dan kan de verkoop van het eerste onroerend goed overwogen worden.

Een raadgeving bij vastgoed, ga niet over één nacht ijs. Informeer u, neem voldoende tijd om iets geschikt te vinden en koop niet onbezonnen het eerste beste. Dit is een persoonlijke mening.

Ardennois
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Ardennois
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ardennois » 19 februari 2019, 11:02

agnetha schreef: ↑19 februari 2019, 09:55 Voordeel van het vastgoed, zijn de gegarandeerde inkomsten.
Gegarandeerd huurgeld? 20 jaar geleden waren huurgelden misschien redelijk gegarandeerd, maar nu? Wanbetalingen zijn een steeds groter probleem tenzij je gelukt hebt met een correcte huurder. Maar van die laatste soort zijn er toch steeds minder.

proxman
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer proxman
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door proxman » 19 februari 2019, 11:20

Inderdaad, ik verhuur verschillende appartementen en de dag vandaag er nog mee beginnen zou ik niet meer aanraden. Heel moeilijk om iemand te vinden, allemaal hebben ze tijdelijk werk en als je een bewijs vraagt hoor je ze niet meer. 3 jaar is tegenwoordig ook al moeilijk want de meeste koppels zijn al na 1 of 2 jaar uitelkaar en overblijvende kan de huur niet meer alleen betalen.

Wat ander ligt agnetha hierboven zegt (550 huur en minstens 5000 euro per maand netto rendement) is onrealistisch. Tenzijn je 1 of andere venootschap hebt en een creatieve boekhouder. 1 - 1.5% is veel realisisscher. Reken 1/3 voor belastigen, kadastraal inkomen, 1/3 voor onderhoud en herstelling en 1/3 winst.
Moest ik 5000 euro overhouden neto aan een huur van 550 euro dan stop ik met werken en koop ik nog een paar appartementen bij maar helaas is het veel minder rooskleurig

Gesloten
  • Afdrukweergave

81 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy