GSM nummer
GSM nummer
Kan ik mijn GSM nummer ergens aanpassen ? Ik vroeg me ook af wat de procedure is als men zijn mobieltje verliest ?
Is er de mogelijkheid om een tweede back-up GSM nummer toe te voegen ?
Hoe moet men tewerkgaan als het opgegeven nummer niet meer in gebruik is en vervangen is door een nieuw nummer..?
Is er de mogelijkheid om een tweede back-up GSM nummer toe te voegen ?
Hoe moet men tewerkgaan als het opgegeven nummer niet meer in gebruik is en vervangen is door een nieuw nummer..?
Re: GSM nummer
Lees terug ergens in januari:
gsm-nummer-wijzigen-t12238.html" onclick="window.open(this.href);return false;
gsm-nummer-wijzigen-t12238.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zoek specifiek de procedure bij MoneYou; niet bij NIBC ...
Bij MoneYou kunt uw gsm-nummer wijzigen door in te loggen en dan in het linkermenu 'Mijn Gegevens' > 'Contactgegevens' te kiezen.
Het is niet mogelijk om een tweede gsm-nummer op te geven.
Als u uw gsm bent kwijtgeraakt en uw gsm-nummer niet kan recupereren, moet u uw nieuwe gsm-nummer nog invoeren via uw Persoonlijke pagina zoals boven beschreven.
Als u uw login wil laten blokkeren, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, per e-mail of via een bericht via uw Persoonlijke pagina.
Het is niet mogelijk om een tweede gsm-nummer op te geven.
Als u uw gsm bent kwijtgeraakt en uw gsm-nummer niet kan recupereren, moet u uw nieuwe gsm-nummer nog invoeren via uw Persoonlijke pagina zoals boven beschreven.
Als u uw login wil laten blokkeren, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, per e-mail of via een bericht via uw Persoonlijke pagina.
Bedankt voor het verklarend en duidelijk antwoord; heb geen verdere vragen.