GSM-verzekering
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
GSM-verzekering
Onlangs kocht ik een nieuwe iphone aan. Ze probeerden me bij vandenborre een verzekering aan te smeren.
Echter thuis opgezocht en heel wat negatieve recensies.
Iemand ervaring met de verzekeringen van proximus, ethias, ...?
Echter thuis opgezocht en heel wat negatieve recensies.
Iemand ervaring met de verzekeringen van proximus, ethias, ...?
Re: GSM-verzekering
Koop misschien een goedkopere in de toekomst als een verzekering nodig voor iets dat vandaag veel kost en waar men morgen nog een peulschil voor terug krijgt.
Tering naar de nering , heette dat vroeger.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nooit fan geweest van die verzekeringen. Toen ik jong was hebben ze mij er eentje aangesmeerd en zonder mijn weten een domiciliëring geactiveerd. Gelukkig op tijd kunnen stoppen voor ze iets konden factureren en klacht gestuurd, uiteindelijk niets meer van gehoord.
Als je zo'n praktijken hanteert zijn het typisch niet de beste verzekeringen naar mijn mening.
Ze hebben vele kleine lettertjes en zijn uiteindelijk dure verzekeringen voor op zich niet zo'n dure dingen.
De kleine lettertjes zijn zoals bijvoorbeeld het moet een overval zijn met geweld, moet je dus nog bewijzen dat je een blauw oog hebt gekregen.
Als je het risico hoog ziet dat je zo'n verzekering nodig hebt, koop dan een goedkopere smartphone, koop jezelf een degelijke case,...
Als je zo'n praktijken hanteert zijn het typisch niet de beste verzekeringen naar mijn mening.
Ze hebben vele kleine lettertjes en zijn uiteindelijk dure verzekeringen voor op zich niet zo'n dure dingen.
De kleine lettertjes zijn zoals bijvoorbeeld het moet een overval zijn met geweld, moet je dus nog bewijzen dat je een blauw oog hebt gekregen.
Als je het risico hoog ziet dat je zo'n verzekering nodig hebt, koop dan een goedkopere smartphone, koop jezelf een degelijke case,...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zelfde met verzekering extra garantie. Meestal gaan die ook langer mee dan die verlengde garantie. Zijn gewoon verkoopmodellen.
Nooit meteen op in gaan. Papiertjes meenemen en thuis rustig bekijken. Je zal zien dat de lijst met zaken die uitgesloten zijn, de meest voorkomende schadegevallen zijn. Vervolgens papiertjes bij het oud papier gooien en voorzichtig zijn met je duur speelgoed.
Dit is voor hen enkel een extra bron van inkomsten.
Dit is voor hen enkel een extra bron van inkomsten.