Guardian Wealth Management
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Vorige week gecontacteerd geweest door een Engelstalige persoon die werkt voor GWM (http://www.gwm-intl.com" onclick="window.open(this.href);return false;).
Hij vraagde zeer beleefd of ik tijd heb. Ik heb hem toen afgewimpeld en vandaag belde hij terug. Het bleek niet om een recruiter te gaan zoals verwacht, maar om een Private Banker. Hij bood onmiddellijk aan om een afspraak te maken in een kantoor in Brussel vlakbij mijn kantoor.
Heeft er iemand al gehoord van GWM of Guardian Wealth Management?
Volgens hun site zijn ze gereglementeerd door het CBFA, maar ik heb er op https://www.spaargids.be" onclick="window.open(this.href);return false; nog niets over gelezen, dus ik vind het toch maar verdacht.
wat denken jullie hiervan?
Hij vraagde zeer beleefd of ik tijd heb. Ik heb hem toen afgewimpeld en vandaag belde hij terug. Het bleek niet om een recruiter te gaan zoals verwacht, maar om een Private Banker. Hij bood onmiddellijk aan om een afspraak te maken in een kantoor in Brussel vlakbij mijn kantoor.
Heeft er iemand al gehoord van GWM of Guardian Wealth Management?
Volgens hun site zijn ze gereglementeerd door het CBFA, maar ik heb er op https://www.spaargids.be" onclick="window.open(this.href);return false; nog niets over gelezen, dus ik vind het toch maar verdacht.
wat denken jullie hiervan?
Re: Guardian Wealth Management
Nog nooit van gehoord, maar eigenlijk moet de eerste vraag zijn: waar en hoe heeft hij je gecontacteerd. Een heel verschil als dat op een beurs voor plezierboten was, dan wel dat je thuis in je zetel plots een telefoontje kreeg 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Die persoon heeft mij opgebeld op het werk. Hij heeft zich laten doorschakelen door de receptioniste. Hij vermelde dat ze niet zomaar iemand opbellen. Er moet een kennis mij opgegeven hebben als een potentiële klant. Ik ben daar niet op ingegaan omdat ik op dat ogenblik nog altijd dacht dat ik met een headhunter te maken had.
Als ik de vraag op dit forum stel, dan zal deze firma wellicht niet goed bezig zijn :-)
Mijn argwaan is vooral gekomen van het feit dat niemand deze firma kent.
De onderliggende vraag is eigenlijk. Wie beschermd de consument tegen de bedenkelijke verkooptechniek van zulke "dienstverleners"? Als deze firma op zijn website vermeld dat ze onder de controle valt van het CBFA, hoe controleer ik dit? En als dit wel degelijk het geval is, welke garantie heb ik dan dat deze financiële adviseur ten goeder trouw handelt?
Als ik de vraag op dit forum stel, dan zal deze firma wellicht niet goed bezig zijn :-)
Mijn argwaan is vooral gekomen van het feit dat niemand deze firma kent.
De onderliggende vraag is eigenlijk. Wie beschermd de consument tegen de bedenkelijke verkooptechniek van zulke "dienstverleners"? Als deze firma op zijn website vermeld dat ze onder de controle valt van het CBFA, hoe controleer ik dit? En als dit wel degelijk het geval is, welke garantie heb ik dan dat deze financiële adviseur ten goeder trouw handelt?
Gewoon 2 seconden Googelen en je had al antwoord gekregen op jou vraag: http://www.google.be/search?q=Guardian+ ... ent=safari" onclick="window.open(this.href);return false;
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
De recensie op de website "ripoffreport.com" (say no more !) laat het beste vermoeden 
Mooi. Volgens u bestaat er dus geen twijfel dat GWM fraudeurs zijn. Dat is wel handig dat je na 2 seconden een oordelen kunt geven door even te googelen. Mijn idee was om het ook nog even te vragen op dit forum, maar blijkbaar adviseert u mij om te vertrouwen op één artikel die men vindt via Google.
Op de eerste pagina met zoekresultaten staan wel drie verschillende sites waar verwezen wordt naar fraude, scam en ripoff. Wat wil je dan nog meer? Dat er hier mensen komen getuigen hoe ze bedrogen zijn? Wees in het vervolg niet zo gemakzuchtig.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Zijn dat niet die kerels die door het gerecht van dendermonde vervolgd worden omdat ze kweetnie hoeveel bedrijfsleiders hebben opgelicht met (bijna) perfecte nagemaakte websites ? ... Als je dan je geld overschreef vertrok je geld linea reacta, kon je via een speciaal passwoord inloggen op een website ( waar je je zogezegde winst kon nakijken ) en als je dan achteraf probeert aan je geld te geraken blijkt er geen enkel telefoonnummer meer te werken ?
Hun website ziet er vrij professioneel uit, maar er wordt alleen een telefoonnummer vermeld. Geen adres bijvoorbeeld.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Het adres in Belgie is bv Boulevard Saint-Michel 40, 1040 ETTERBEEK. Je kan bv eens proberen van ter plaatse te gaan ? Maar volgens mij ga je daar niet echt veel aan treffen, met veel geluk een bediende, met een tafel en wat stoeltjes .... Als het over veel geld gaat, private banking, toestanden bv zou ik er ZEKER en vast niet op ingaan ...
Het feit is gewoon dat je iets fysieks moet hebben, een (echte) naam van een persoon, een handelsregisterm, whatever. Als je belazerd wordt moet je op zijn minst weten door wie.