Hamburg Mannheimer = ergo life?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Hamburg Mannheimer = ergo life?
Hoi,
Ik ga niet het zoveelste item beginnen over Hamburg Mannheimer. Ik heb enkel volgend vraagje: Ik lees op het forum van iemand dat hamburg Mannheimer in Nederland onder de nieuwe naam ergo life zou opereren. Klopt dit?
En wat dan met de spaarverzekering Tak 21 ergo life. Die is reeds 2 jaar de spaarverzekering met het hoogste rendement 5% in 2009 en 5.5% in 2008 (zie lijst op deze site) . Is dat dan volgens jullie een afrader omdat dit uit dezelfde stal zou komen of niet?
Ik ga niet het zoveelste item beginnen over Hamburg Mannheimer. Ik heb enkel volgend vraagje: Ik lees op het forum van iemand dat hamburg Mannheimer in Nederland onder de nieuwe naam ergo life zou opereren. Klopt dit?
En wat dan met de spaarverzekering Tak 21 ergo life. Die is reeds 2 jaar de spaarverzekering met het hoogste rendement 5% in 2009 en 5.5% in 2008 (zie lijst op deze site) . Is dat dan volgens jullie een afrader omdat dit uit dezelfde stal zou komen of niet?
Re: Hamburg Mannheimer = ergo life?
Ergo life is inderdaad de nieuwe naam van HM en ik denk dat ze langzaam aan het overschakelen zijn.
De tak21 waar je het over hebt is zowat het enige deftige product dat ze aan de man brengen, daar is niets verkeerd mee.
De tak21 waar je het over hebt is zowat het enige deftige product dat ze aan de man brengen, daar is niets verkeerd mee.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Die ergo life bestaat nu 2 tal jaar, kunnen de hoge intresten geen lokmiddel zijn om ons nadien er op te leggen (je hangt toch 8 jaar vast wil je de RV ontwijken....)
Dat gevaar bestaat altijd, maar dat is zo bij elke tak21.
Vandaar dat ik het idee promoot om je geld over verschillende tak21 te verdelen, kwestie van niet al je eieren in 1 mand te leggen.
Vandaar dat ik het idee promoot om je geld over verschillende tak21 te verdelen, kwestie van niet al je eieren in 1 mand te leggen.
Ik heb ook wat rondgekeken op de markt.
Uiteindelijk lijkt Credosecure van Credimo me een van de beste op de markt.
Iemand op Ergo Life ingetekend? Waar en tegen welke instapkost?
url verwijderd, geen reclame aub
Uiteindelijk lijkt Credosecure van Credimo me een van de beste op de markt.
Iemand op Ergo Life ingetekend? Waar en tegen welke instapkost?
url verwijderd, geen reclame aub
-
- Newbie
- Contacteer:
ja klopt, hm is ergo life geworden.
mijn makelaar heeft mij deze aangeboden en ik heb tot nog toe geen klagen.
ik heb een invest plan; heb een vast bedrag gestord en krijg maandelijks mijn rente op de rekening.
heb ook een pensioenplan ergo life. naar mijn weten is dat ook ok.
mijn makelaar heeft mij deze aangeboden en ik heb tot nog toe geen klagen.
ik heb een invest plan; heb een vast bedrag gestord en krijg maandelijks mijn rente op de rekening.
heb ook een pensioenplan ergo life. naar mijn weten is dat ook ok.
-
- Newbie
- Contacteer:
volgens mij heb ik 4% instapkost, vind dat normaal, niemand werkt gratis,
grt
grt
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Ergo Life's tak 21 is eind 2008 opgericht. Die hoge winstdeelname, als al de rest maar wat zat aan te modderen door de crisis, is dus feitelijk niet uitbetaald geweest. De vraag is hoe je een product kan vertrouwen dat je zo een rad voor de ogen probeert te draaien, de agressieve reputatie van HM in gedachte (ik heb al verschillende malen zulke verkopers aan de lijn gehad en de trukken van de foor die zij gebruiken, amaai zeg)...robokat schreef:Ergo life is inderdaad de nieuwe naam van HM en ik denk dat ze langzaam aan het overschakelen zijn.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Die sam jacobs zal zeker weer nen hm verkoper zijn.
4% vind ik heel veel
mvg
4% vind ik heel veel
mvg
christofgh schreef:Die sam jacobs zal zeker weer nen hm verkoper zijn.
4% vind ik heel veel
mvg
Binnenkort zal hij/zij de gsm-nummer hier wel vermelden voor meer info
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Producten met 4% instapkosten mogen direct richting prullenmand 

Direct 4% minwaarde?? Wel, ik vind dat *niet* normaal! Is weer eens duidelijk van welke kant de wind waait...sam jacobs schreef:volgens mij heb ik 4% instapkost, vind dat normaal, niemand werkt gratis,
grt
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Wat voor ne zever sommigen hier kunnen komen verkondigen...sam jacobs schreef:volgens mij heb ik 4% instapkost, vind dat normaal, niemand werkt gratis,
grt
Weer een typisch bericht van een nieuw lid.
Mijn part direct de prullenmand in.
-
- Newbie
- Contacteer:
4% is normaal, banken gaan tot 6%.... en ik werk niet voor hm.
6%??? Right... ga jij dan maar lekker die bank(en) nog wat rijker maken...sam jacobs schreef:4% is normaal, banken gaan tot 6%.... en ik werk niet voor hm.