HappyHours EIB 2jaar 7,92% in BRL
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
HappyHours EIB 2jaar 7,92% in BRL
Deze obligatie op de secundaire markt. Interessant ?
Re: HappyHours EIB 2jaar 7,92% in BRL
http://www.oblis.be/nl/european-investment-bank-12482" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waar kopen? En is dit veilig? Welk land? 8,25 % brutto? Wat netto?
Heeft U al met deze instelling gehandeld en gekocht?
thanks
jempi25
Heeft U al met deze instelling gehandeld en gekocht?
thanks
jempi25
Voor men te hard van stapel loopt, eerst eens naar de munt kijken !
Dit is toch te mooi om waar te zijn! Vertrouw ik niet !!!
Doe gewoon de moeite om naar de munt te kijken !! Daarom krijg je zoveel, is niets raar aan of "louche!"evita schreef:Dit is toch te mooi om waar te zijn! Vertrouw ik niet !!!
evita schreef:Dit is toch te mooi om waar te zijn! Vertrouw ik niet !!!
pfffffffffffffffffffff. 2 keer voorheffing betalen ( 1 keer belgische, 1 keer buitenlandse, MUNTrisico, risico op faillisement ). Niet echt aanlokkelijk.
Als de uitgever al dan niet opzettelijk niet vermeld heeft welke munt de BRL juist is ( ik doe daar zelf de moeite niet voor ), dan kanje al aanvoelen wat voor een risicovol spul dit wel is ).
paul schreef:evita schreef:Dit is toch te mooi om waar te zijn! Vertrouw ik niet !!!
pfffffffffffffffffffff. 2 keer voorheffing betalen ( 1 keer belgische, 1 keer buitenlandse, MUNTrisico, risico op faillisement ). Niet echt aanlokkelijk.
Als de uitgever al dan niet opzettelijk niet vermeld heeft welke munt de BRL juist is ( ik doe daar zelf de moeite niet voor ), dan kanje al aanvoelen wat voor een risicovol spul dit wel is ).
Als je niets van munten kent, moet je er ook niets "louche" van maken, BRL, is gewoon de Braziliaanse munteenheid en daarom geeft men dus ook gewoon een hogere rente.
BRL = Braziliaanse Real :-)
Hou ook rekening met verlopen intresten die je moet betalen (of rekent Oblis deze mee in hun Yield? Denk het niet...) en dat kan gauw toch ook weer een 400 EUR zijn op 10.000 EUR. Daarnaast natuurlijk ook het wisselrisico euro ~ brl, maar laat je daar ook niet té zeer door afschrikken. Zoek eens op hoe de munten zich tegenover mekaar verhouden de laatste jaren en of er echt grote schommelingen voorvallen. En met deze coupon kan je misschien zelfs het risico op wisselkoersschommelingen erbij nemen. Maar eigenlijk is dit toch wel een belegging voor de meer ervaren belegger. Heb je die ervaring niet, laat je dan goed adviseren of waag je er niet aan.
Hou ook rekening met verlopen intresten die je moet betalen (of rekent Oblis deze mee in hun Yield? Denk het niet...) en dat kan gauw toch ook weer een 400 EUR zijn op 10.000 EUR. Daarnaast natuurlijk ook het wisselrisico euro ~ brl, maar laat je daar ook niet té zeer door afschrikken. Zoek eens op hoe de munten zich tegenover mekaar verhouden de laatste jaren en of er echt grote schommelingen voorvallen. En met deze coupon kan je misschien zelfs het risico op wisselkoersschommelingen erbij nemen. Maar eigenlijk is dit toch wel een belegging voor de meer ervaren belegger. Heb je die ervaring niet, laat je dan goed adviseren of waag je er niet aan.
en dat bruto terwijl je op de vervaldag maar netto terugkrijgt en dus belasting betaalt op iemand anders zijn interesten zie recente berichten elders op dit forum.Joeri_V schreef:BRL = Braziliaanse Real :-)
Hou ook rekening met verlopen intresten die je moet betalen
klopt, en waarschijnlijk niet recupereerbaar. Dit is gewoon belgië op zijn kop.zeverare schreef:en dat bruto terwijl je op de vervaldag maar netto terugkrijgt en dus belasting betaalt op iemand anders zijn interesten zie recente berichten elders op dit forum.Joeri_V schreef:BRL = Braziliaanse Real :-)
Hou ook rekening met verlopen intresten die je moet betalen
In concreto kan dit betekenen dat je max 2 x 2 = 4 keer een roerende voorheffing betaalt het EERSTE jaar.
viewtopic.php?f=5&t=10519#p87387" onclick="window.open(this.href);return false;