Hellobank, simulatie verlies getrouwheid
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Hellobank, simulatie verlies getrouwheid
Ben klant bij HelloBank geworden. Ik zie hier ook mijn spaarrekeningen van Fortis.
Echter kan ik nergens een simulatie maken wat het verlies van getrouwheidspremie zou zijn, indien ik een overschrijving van die rekening zou doen.
Nog iemand daar ervaring mee bij Hellobank?
Echter kan ik nergens een simulatie maken wat het verlies van getrouwheidspremie zou zijn, indien ik een overschrijving van die rekening zou doen.
Nog iemand daar ervaring mee bij Hellobank?
Re: Hellobank, simulatie verlies getrouwheid
De getrouwheidspremie bedraagt 0.10%.
Als ze dus geen 12 maanden op je spaarrekening staat,met een saldo van Bv. 10.000 euro, verlies je dus 10 euro aan getrouwheid.De sop de kool niet waard om er over na te denken.
*De getrouwheidspremie is slechts verworven voor bedragen die gedurende 12 maanden na de
storting ononderbroken op de gereglementeerde spaarrekening blijven staan. Die premie loopt vanaf
de dag na de storting. De verworven getrouwheidspremie op bedragen van minimaal 500 euro die u
van die gereglementeerde spaarrekening overdraagt naar een andere gereglementeerde
spaarrekening waarvan u eveneens houder bent bij dezelfde bank, blijft verworven op voorwaarde dat
het aantal overdrachten beperkt blijft tot drie per jaar
Als ze dus geen 12 maanden op je spaarrekening staat,met een saldo van Bv. 10.000 euro, verlies je dus 10 euro aan getrouwheid.De sop de kool niet waard om er over na te denken.
*De getrouwheidspremie is slechts verworven voor bedragen die gedurende 12 maanden na de
storting ononderbroken op de gereglementeerde spaarrekening blijven staan. Die premie loopt vanaf
de dag na de storting. De verworven getrouwheidspremie op bedragen van minimaal 500 euro die u
van die gereglementeerde spaarrekening overdraagt naar een andere gereglementeerde
spaarrekening waarvan u eveneens houder bent bij dezelfde bank, blijft verworven op voorwaarde dat
het aantal overdrachten beperkt blijft tot drie per jaar
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Daar gaat het niet om. Iedere bank moet normaal dergelijke simulatie hebben...
Dan zul je de banken daarover moeten aanspreken waarom deze tool niet beschikbaar is.