Helpdesk Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Helpdesk Keytrade
Via Twitter moet je betalen om in contact te komen met de helpdesk Keytrade
Via de telefoon zo veel wachtenden.
Vie e-mail dan krijg je bericht van minstens 4 weken wachten.
ONAANVAARDBAAR
Via de telefoon zo veel wachtenden.
Vie e-mail dan krijg je bericht van minstens 4 weken wachten.
ONAANVAARDBAAR
-
- Verbannen Gebruiker
- Berichten: 1642
- Lid geworden op: 20 mar 2022
Re: Helpdesk Keytrade
Ik word steeds goed geholpen bij Keytrade. Staat jouw naam op de zwarte lijst?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Helpdesk Keytrade
Dat is inderdaad onaanvaardbaar. Ik ben klant en hoop dat ik ze nooit nodig ga hebben. Ik ben er alleen maar omdat ik er tarieven heb die veel interessanter zijn dan bij Bolero voor trackers. Anders was ik er al lang weg geweest. Ik hoop ook dat ik niet plots doodval, want ik wil mijn erfgenamen Keytrade besparen.
Re: Helpdesk Keytrade
Het is een standaardmail op elke klachthuisjetuintjefiets schreef: ↑4 december 2023, 16:25Ik word steeds goed geholpen bij Keytrade. Staat jouw naam op de zwarte lijst?
Als er enkele cellen op je digipass niet meer werken zit je volledig geblokkeerd. Volgenss een gelijkaardig geval zou het 6 weken duren om je rekening te consulteren en na te kijken of er facturen onder zoomit staan.
-
- Hero Member
- Berichten: 655
- Lid geworden op: 26 feb 2020
- Contacteer:
Re: Helpdesk Keytrade
Ik wacht al bijna 2 maand op een oplossing voor iets.
Re: Helpdesk Keytrade
Ik weet niet wie wie is, maar zwarte lijst... Mijn ouders zijn ooit klant geworden via mij en op bepaald moment was ID van mijn vader vervallen. Inderdaad mijn vader had bericht om kopie van nieuwe ID op te sturen uit het oog verloren. Gevolg rekening geblokkeerd. Terecht want er was geen geldige ID meer. Ik heb meteen contact opgenomen pet email met geldig ID-kaart. Het heeft exact 41 dagen geduurd eer ze dat hebben kunnen verwerken. Ze hadden die rekening niet nodig want gaat om enkel wat spaargeld, dus hebben we geduldig gewacht. Laat ons eerlijk wezen. Het is een fijne bank tot je de klantendienst nodig hebt want snel gaat het er echt niet. Uiteindelijk hebben ze zelf excuses aangeboden omdat ze zelf vonden dat het te traag was gegaan... En hier was er geen zwarte lijst....... Beetje vreemd want dan staat jouw naam op een witte lijst?huisjetuintjefiets schreef: ↑4 december 2023, 16:25Ik word steeds goed geholpen bij Keytrade. Staat jouw naam op de zwarte lijst?
Re: Helpdesk Keytrade
Geblokkeerd gebruikt in de figuurlijke betekenis. Als je digipass defect is kan je je rekening niet meer gebruiken. Dus figuurlijk geblokkeerd.
Nog steeds geen reactie op mijn mails aan Keytrade tenzij dat je eerst 4 nu minstens 2 weken moet wachten op hun antwoord.
Nog steeds geen reactie op mijn mails aan Keytrade tenzij dat je eerst 4 nu minstens 2 weken moet wachten op hun antwoord.
-
- Verbannen Gebruiker
- Berichten: 1642
- Lid geworden op: 20 mar 2022
Re: Helpdesk Keytrade
Toen mijn zuster gestorven is heeft mijn schoonbroer maar liefst 6 maanden mogen wachten vooraleer hun rekeningen gedeblokkeerd waren. Bij Belfius heeft dat zo'n 10 dagen geduurd.
Re: Helpdesk Keytrade
Ik heb ook een probleem bij Keytrade Bank. Ik kan namelijk geen storting uitvoeren op mijn pensioenspaarrekening, ik krijg een pop-up venster te zien met deze mededeling... "vanaf 1 januari van het jaar waarin u 65 jaar wordt aanvaarden wij geen stortingen meer"
Ik heb nog een paar jaar te gaan voordat ik die leeftijd heb bereikt dus dat klopt niet.
Ik heb telefonisch contact opgenomen om dat aan te kaarten, klein half uur aan de lijn gehangen om daarna doorgeschakeld te worden naar een andere collega nadat ik weer een hele tijd aan de lijn moest hangen. Uiteindelijk werd me de raad gegeven om eens te kijken of er voldoende op mijn zichtrekening stond ( bedenkelijk maar ok)en het dan nog eens te proberen.
Mocht het probleem zich dan nog steeds voordoen dan moest ik een email sturen met een printscreen van dat pop-up venster. Het probleem was niet opgelost en dus dan maar gemaild. Na paar dagen kreeg ik al een antwoord dat ze het gingen laten onderzoeken door hun IT-specialisten en dat ze me zo spoedig mogelijk op de hoogte zouden brengen.
Ik hoop alleen maar dat die " zo spoedig mogelijke berichtgeving" komt voordat de datum is verstreken waar ik ten laatste nog kan bijstorten op mijn pensioenspaarrekening.
Ik heb nog een paar jaar te gaan voordat ik die leeftijd heb bereikt dus dat klopt niet.
Ik heb telefonisch contact opgenomen om dat aan te kaarten, klein half uur aan de lijn gehangen om daarna doorgeschakeld te worden naar een andere collega nadat ik weer een hele tijd aan de lijn moest hangen. Uiteindelijk werd me de raad gegeven om eens te kijken of er voldoende op mijn zichtrekening stond ( bedenkelijk maar ok)en het dan nog eens te proberen.
Mocht het probleem zich dan nog steeds voordoen dan moest ik een email sturen met een printscreen van dat pop-up venster. Het probleem was niet opgelost en dus dan maar gemaild. Na paar dagen kreeg ik al een antwoord dat ze het gingen laten onderzoeken door hun IT-specialisten en dat ze me zo spoedig mogelijk op de hoogte zouden brengen.
Ik hoop alleen maar dat die " zo spoedig mogelijke berichtgeving" komt voordat de datum is verstreken waar ik ten laatste nog kan bijstorten op mijn pensioenspaarrekening.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 6993
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: Helpdesk Keytrade
Succes gewenst
Laatst gewijzigd door Inside99 op 9 december 2023, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Helpdesk Keytrade
Je bent een rekenwonder. 

Re: Helpdesk Keytrade
Ze hebben ook niet de intentie om hun service te verbeteren door een beter bezette klantendienst.
https://www.keytradebank.be/nl/jobs
https://www.keytradebank.be/nl/jobs
Re: Helpdesk Keytrade
Klopt, spijtig