Hema verkoopt ook autoverzekeringen
http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/artic ... -aan.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Hema verkoopt ook autoverzekeringen
Hema verkoopt in Nederland al vele jaren allerlei verzekeringen, via zijn Hema winkels en internet !
Ook in Nederland lachte men eerst, verzekeringen via Hema, maar het is er een enorm succes geworden.
Weet je waarom ? Een Nederlander let op de kleintjes, en is veel meer dan wij, een prijsvergelijker ! Zeg van een Nederlander wat je wil, maar op gebied van de goedkoopste prijs zoeken, kunnen wij van hen nog veel leren !
Ook in Nederland lachte men eerst, verzekeringen via Hema, maar het is er een enorm succes geworden.
Weet je waarom ? Een Nederlander let op de kleintjes, en is veel meer dan wij, een prijsvergelijker ! Zeg van een Nederlander wat je wil, maar op gebied van de goedkoopste prijs zoeken, kunnen wij van hen nog veel leren !
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb dit net eventjes ingevuld op de site van Hema, en mijn huidige axa verzekering is iets goedkoper
Dit is een beetje hetzelfde als een directe verzekeraar. Als je iets tegenkomt mag je alles regelen via telefoon. Ik denk niet dat de winkelbediende u veel zal kunnen helpen.
De verzekeringsmarkt is helemaal anders in Belgie. In Nederland worden veel meer verzekeringen afgesloten via internet (zoals Ethias), in Belgie is de makelaar nog altijd het grootste kanaal. En de makelaar wint nog elk jaar marktaandeel.
De verzekeringsmarkt is helemaal anders in Belgie. In Nederland worden veel meer verzekeringen afgesloten via internet (zoals Ethias), in Belgie is de makelaar nog altijd het grootste kanaal. En de makelaar wint nog elk jaar marktaandeel.
hema is corona verzekeringen
Hema's offerte rekent mij meer dan 1600 EUR aan per jaar, bij mijn huidige verzekeraar betaal ik "slechts" 1200 EUR.
Ik moet daar mee lachen met een makelaar. Ik ben jaren bij een makelaar verzekerd geweest en als er dan uiteindelijk iets was mocht ik alles zelf regelen.nuyttie schreef:Dit is een beetje hetzelfde als een directe verzekeraar. Als je iets tegenkomt mag je alles regelen via telefoon. Ik denk niet dat de winkelbediende u veel zal kunnen helpen.
En als hij op vakantie is (verschillende keren per jaar- moet blijkbaar goed betalen) dan moet je zowoezo naar het hoofdkantoor bellen.
Net als bij verzekeringen moet je bij makelaars het kaf van het koren scheiden.Helaas weet je zoiets pas wanneer je iets aan de hand hebt. 

@ lukske : ik werk bij een makelaar en hoewel we maar met twee zijn (mijn baas en ik) zijn we nooit gesloten wegens vakantie.
En wij raden al onze klanten af om zelf te bellen naar de maatschappijen, want die zijn niet altijd even vriendelijk aan de telefoon. Soms moeten we voor onze klanten echt oorlog voeren met die mannen via de telefoon.
(en ik denk wel dat mijn baas goed zijn centen verdient
. Maatschappijen geven ook veel reizen weg aan makelaars, maar wij weigeren die telkens)
En wij raden al onze klanten af om zelf te bellen naar de maatschappijen, want die zijn niet altijd even vriendelijk aan de telefoon. Soms moeten we voor onze klanten echt oorlog voeren met die mannen via de telefoon.
(en ik denk wel dat mijn baas goed zijn centen verdient

Nederlanders zeggen ook dikwijls: "goedkoop is duurkoop." dit wil zeggen dat je met iets wat goedkoop is achteraf dikwijls nog meet kosten hebt omdat het kapot gaat of veel minder goed is dan iets wat duurder is zoals in dit geval.patrick1 schreef: