herfinancieren - lager loon
TIP
herfinancieren - lager loon
hallo,
We zijn aan het denken om onze lening te herfinancieren.
Ik ben in oktober van werk vernaderd, en heb nu een licht beter salaris dan bij het afsluiten van de lening (maar werk op mijn huidig werk dus nog geen jaar).
Mijn vrouw is recent gestopt met haar slecht betaald werk en gaat beginnen als onthaalmoeder. Als ze een aantal kindjes heeft, zal ze een hoger salaris dan in het verleden hebben. Maar dit heeft ze nu dus nog niet, laat staan drie loonfiches.
Mijn vraag is of dit een probleem zou zijn bij de bank. En dien ik opnieuw arbeidscontract en loonfiches te tonen als ik bij dezelfde bank herfinancier?
Ik kan natuurlijk ook nog even wachten, maar de rente zal tegen dan waarschijnlijk weer gestegen zijn
We zijn aan het denken om onze lening te herfinancieren.
Ik ben in oktober van werk vernaderd, en heb nu een licht beter salaris dan bij het afsluiten van de lening (maar werk op mijn huidig werk dus nog geen jaar).
Mijn vrouw is recent gestopt met haar slecht betaald werk en gaat beginnen als onthaalmoeder. Als ze een aantal kindjes heeft, zal ze een hoger salaris dan in het verleden hebben. Maar dit heeft ze nu dus nog niet, laat staan drie loonfiches.
Mijn vraag is of dit een probleem zou zijn bij de bank. En dien ik opnieuw arbeidscontract en loonfiches te tonen als ik bij dezelfde bank herfinancier?
Ik kan natuurlijk ook nog even wachten, maar de rente zal tegen dan waarschijnlijk weer gestegen zijn
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: herfinancieren - lager loon
Bij dezelfde bank zal men dit niet vragen. Althans, was bij mij toch niet zo. Zeker als je al altijd braaf betaalde.
Wat niet weet niet deert.
Een herfinanciering is geen volledig nieuwe hypotheek he.
Wat niet weet niet deert.
Een herfinanciering is geen volledig nieuwe hypotheek he.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Je hebt uw lening al, dus als je bij dezelfde bank blijft, gaan die deze info niet vragen.
Als je naar een andere bank gaat, is die kans er wel.
Als je naar een andere bank gaat, is die kans er wel.
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Je bank vraagt je hier niet om, omdat je verplicht bent je loon bij hen te laten storten. Ze zien dus gewoon wat je verdient...
Nuja als je niet bijleent, zie ik geen enkel probleem.
Als je meer wilt lenen, andere regels, alles begint opnieuw (bij manier van spreken)
Nuja als je niet bijleent, zie ik geen enkel probleem.
Als je meer wilt lenen, andere regels, alles begint opnieuw (bij manier van spreken)