Herfinanciering interessant bij voorziene verkoop (2 jaar)?
TIP
Herfinanciering interessant bij voorziene verkoop (2 jaar)?
Beste mensen,
Ik had een vraag die ik graag aan het forum zou stellen.
Ik heb 3 jaar en 1.5 maand geleden een huis gekocht. Dit is mijn enige huis. Ik bewoon het huis.
Ik zou op termijn (lees binnen de 2 à 3 jaar) willen verhuizen naar een andere gemeente.
Als ik een nieuw huis zou kopen, zou ik de hypotheek willen overdragen.
De bestaande lening heb ik aangegaan aan een vast tarief van 4% (geen brandverzekering, geen schuldsaldo).
uiteraard staan de leningen nu veel goedkoper.
Ik vraag me af of het opbrengt om mijn lening te herfinancieren (gezien de betrokken kosten) als ik binnen 2 jaar mijn huis verkoop.
Bijvraagje: Ik heb begrepen dat de woonbonus behouden blijft bij herfinanciering. Maar hoe zit het dan bij hypotheekoverdracht.
Ik had een vraag die ik graag aan het forum zou stellen.
Ik heb 3 jaar en 1.5 maand geleden een huis gekocht. Dit is mijn enige huis. Ik bewoon het huis.
Ik zou op termijn (lees binnen de 2 à 3 jaar) willen verhuizen naar een andere gemeente.
Als ik een nieuw huis zou kopen, zou ik de hypotheek willen overdragen.
De bestaande lening heb ik aangegaan aan een vast tarief van 4% (geen brandverzekering, geen schuldsaldo).
uiteraard staan de leningen nu veel goedkoper.
Ik vraag me af of het opbrengt om mijn lening te herfinancieren (gezien de betrokken kosten) als ik binnen 2 jaar mijn huis verkoop.
Bijvraagje: Ik heb begrepen dat de woonbonus behouden blijft bij herfinanciering. Maar hoe zit het dan bij hypotheekoverdracht.
Re: Herfinanciering interessant bij voorziene verkoop (2 jaa
simulatie kan je hier doen
https://www.spaargids.be/sparen/herziening-lening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/herziening-lening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.