Herschikken portefeuille
TIP
Re: Herschikken portefeuille
Dan heb jij minstens 147.058 euro in IWDA zitten, want volgens de website van iShares is TSLA 1,36% van IWDA.troglodytes schreef: ↑27 oktober 2021, 20:04 Best gek als je eens berekend voor hoeveel EUR je geïnvesteerd bent in bepaalde bedrijven via de IWDA'tjes. Ik blijk voor een paar duizend euro in Tesla te zitten. LOL :-) Dat moet me sinds de introductie in de index al een paar hondertjes opgeleverd hebben.
Spijtig dat Morningstar geen overzicht kan bieden van al je aparte posities via verschillende trackers.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
- troglodytes
- Hero Member

- Contacteer:
Neem het dubbele daarvan. Ik maak geen geheimen van mijn posities, mijn strategie en mijn aankopen. Mijn winst/verlies komt hier ook. Ik heb veel geleerd van dit forum. Als ik vragen heb, kennen mensen maar beter het volledig plaatje.
Respect daarvoor. Ik ben van hetzelfde principe, al post ik de totale grootte van mijn portefeuille niet. Maar laat ons zeggen een grootteorde kleiner dan die van joutroglodytes schreef: ↑27 oktober 2021, 20:55 Neem het dubbele daarvan. Ik maak geen geheimen van mijn posities, mijn strategie en mijn aankopen. Mijn winst/verlies komt hier ook. Ik heb veel geleerd van dit forum. Als ik vragen heb, kennen mensen maar beter het volledig plaatje.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.