hervullen parfumflesjes
hervullen parfumflesjes
ik gebruik acqua di gio als parfum en er is een groot prijsverschil tussen de flacons van 200ml en 100 ml
52,00 euro voor 100ml
89 euro voor 200 ml
echter, die flacons van 200 ml mag je niet meenemen op het vliegtuig
ik heb al eens geprobeerd zo'n klein fleisje open te krijgen maar dat lukt me niet
heeft iemand een idee hoe je makkelijk een bestaand flesje kan hervullen?
52,00 euro voor 100ml
89 euro voor 200 ml
ik heb al eens geprobeerd zo'n klein fleisje open te krijgen maar dat lukt me niet
Re: hervullen parfumflesjes
Doe het in een ander parfumflesje dat je wel open krijgt?gerd schreef:ik gebruik acqua di gio als parfum en er is een groot prijsverschil tussen de flacons van 200ml en 100 ml
52,00 euro voor 100ml
89 euro voor 200 ml
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: hervullen parfumflesjes
Als je jouw parfum(s) koopt in een Taxfree shop (nà de pascontrole, alvorens op het vliegtuig te stappen) mag je die wél meenemen op het vliegtuig : ook de grotere flacons
Opgepast : de daar aangekochte vloeistoffen en gels worden door de Taxfree shop verpakt en verzegeld en de verzegelde zak moet ongeopend blijven tot op de eindbestemming.
En normaal gezien kunnen daar koopjes gedaan worden.
Je moet echter goed de prijzen vergelijken, want dikwijls hebben de flesjes een andere inhoud dan in je gebruikelijke winkel en daardoor valt het niet direct op of je werkelijk winst maakt of niet.
Opgepast : de daar aangekochte vloeistoffen en gels worden door de Taxfree shop verpakt en verzegeld en de verzegelde zak moet ongeopend blijven tot op de eindbestemming.
En normaal gezien kunnen daar koopjes gedaan worden.
Je moet echter goed de prijzen vergelijken, want dikwijls hebben de flesjes een andere inhoud dan in je gebruikelijke winkel en daardoor valt het niet direct op of je werkelijk winst maakt of niet.