herziening hypotheek met Brits inkomen
TIP
-
griet12345
- Newbie

- Contacteer:
herziening hypotheek met Brits inkomen
Beste lezers, wij hebben een woonkrediet bij ING. Na 5 jaar willen we de lening herzien. Nu blijkt dat ze ons op basis van onze situatie geen nieuwe lening of herziening kunnen toekennen. Mijn man is Brits en werkt nog steeds in Engeland (zelfstandig. Hij heeft het statuut erkend door Engeland van grensarbeider. Het zou iets te maken hebben met de Brexit (niet europees inkomen?)
5 jaar geleden bij aankoop van onze woning was dit geen probleem. Ik voel me in de steek gelaten door mijn eigen bank.
Zijn er mensen die weet hebben van een bank die wel nog wil werken met mensen met een Brits inkomen?
5 jaar geleden bij aankoop van onze woning was dit geen probleem. Ik voel me in de steek gelaten door mijn eigen bank.
Zijn er mensen die weet hebben van een bank die wel nog wil werken met mensen met een Brits inkomen?
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Re: herziening hypotheek met Brits inkomen
Op zich mag het al een wonder heten dat een buitenlands inkomen in aanmerking genomen werd bij de start. Ik vermoed dat je zowiezo niet erg goeie voorwaarden gaat krijgen op die manier. Is het een optie om te blijven zitten waar je zit?griet12345 schreef: ↑10 juni 2020, 08:36 Beste lezers, wij hebben een woonkrediet bij ING. Na 5 jaar willen we de lening herzien. Nu blijkt dat ze ons op basis van onze situatie geen nieuwe lening of herziening kunnen toekennen. Mijn man is Brits en werkt nog steeds in Engeland (zelfstandig. Hij heeft het statuut erkend door Engeland van grensarbeider. Het zou iets te maken hebben met de Brexit (niet europees inkomen?)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: herziening hypotheek met Brits inkomen
Banken zullen niet zo zeer de hik krijgen van het Britse inkomen, maar eerder van het feit, dat het om een zelfstandige gaat.
Uitermate flauw overigens, dat ze geen herziening willen doen !
Uitermate flauw overigens, dat ze geen herziening willen doen !