Herziening
TIP
Herziening
Wij hebben eind 2014 een herziening gedaan bij dezelfde bank van 3,86%naar 2,99%. Is het interessant om nog eens bij de banken te horen? Zou de huisbank voor een 2e keer meegaan in dit verhaal? Wat raden aan?
Re: Herziening
Is een lening voor 25 jaar voor een bedrag van 220000 euro
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Even gaan rondkijken kan geen kwaad hè... Als er nog een voldoende groot bedrag openstaat kan je nog wel wat besparen vermoed ik.
Mss kan de termijn wat ingekort worden en geraak je onder de 2% ? Met voorstellen van andere banken kan je dan terug naar je eigen bank om er nog wat af te krijgen...
Mss kan de termijn wat ingekort worden en geraak je onder de 2% ? Met voorstellen van andere banken kan je dan terug naar je eigen bank om er nog wat af te krijgen...
Ik zou alvast bij andere banken gaan luisteren. Die rentevoet kan veel beter en als je nog maar geleend hebt zal er nog een behoorlijk kapitaal open staan (wat meer voordeel betekent bij een herfinanciering).
Ontvangen van KBC voor 220000 euro.
Op 25 jaar vast 2.37 en op 20 jaar vast 2,16 procent. Lijkt me toch nog hoog ??!
Op 25 jaar vast 2.37 en op 20 jaar vast 2,16 procent. Lijkt me toch nog hoog ??!
Er zijn zeker scherpere tarieven in omloop, maar veel hangt natuurlijk ook af van de randvoorwaarden.
Welke is quotiteit, hoe zit het met je SSV enz.
Vermoed dat KBC niet je actuele bank is.
Welke is quotiteit, hoe zit het met je SSV enz.
Vermoed dat KBC niet je actuele bank is.
Nee idd dit is niet mijn hoofdband maar heb hier wel een start to save rekening en ben wel bekend bij de bank.