Het aandeel Dexia
TIP
Dexia obligaties mijden of verkopen?
insider schreef:Beste mensen een vriend van mij is private banker en hij zei mij letterlijk het volgende : "... blijf weg van alles wat met Dexia te maken heeft want daar zitten nog ettelijk lijken in de kast" .... FYI
Lap : De handel in het aandeel Dexia ligt sinds 10.32 uur stil in afwachting van een mededeling van de financiële groep. Dat meldt de FSMA.
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Innige deelneming voor alle aandeelhouders ....
zou het niet gewoon kunnen te maken hebben met die bonusaandelen.insider schreef:Innige deelneming voor alle aandeelhouders ....
ben zelf ook betrokken heb de volle 10 aandelen...
zeverare schreef:zou het niet gewoon kunnen te maken hebben met die bonusaandelen.insider schreef:Innige deelneming voor alle aandeelhouders ....
Over die bonusaandelen was al langer sprake, dus dat zal het wel niet zijn.
Maar het hoeft ook geen slechtnieuws te zijn, Dexia EN KBC waren vanmorgen 3% omhoog.
Misschien dat varken JL Dehaene zijn onkostenvergoeding bij Dexia wat wil verhogen ??
Ik hoop voor u dat het inderdaad dat is !zeverare schreef:zou het niet gewoon kunnen te maken hebben met die bonusaandelen.insider schreef:Innige deelneming voor alle aandeelhouders ....
27/05 was de datum waarop die uitgedeeld werden, wel nabeurs, dus misschien wordt die operatie alsnog stilgelegd.paul schreef: Over die bonusaandelen was al langer sprake, dus dat zal het wel niet zijn.
Laatst gewijzigd door zeverare op 27 mei 2011, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Het aandeel Dexia
De laatste berichten uit "obligaties Dexia" staan nu in "Het aandeel Dexia".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
niet onnozel doen he ;insider schreef:Innige deelneming voor alle aandeelhouders ....
als je er zelf had , was dit niet je comentaar geweest denk ik !
Laatst gewijzigd door chukky2 op 27 mei 2011, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
ondertussen is Dexia 7% gestegen, zal wel NIET zo een slecht nieuws zijn dus.
7% gestegen met slecht nieuws; de roulette van de beurs....paul schreef:ondertussen is Dexia 7% gestegen, zal wel NIET zo een slecht nieuws zijn dus.
en de CEO van Dexia knorde verder
bwoh, slecht nieuws. Eindelijk die bittere pil geslikt die al een paar jaar op de (relatief goede) kwartaalresultaten wogen. Zó slecht nieuws is dat nu ook niet. Integendeel zelfs....
-
zwarte zwaan
- Newbie

- Contacteer:
Ja 7 %, het zijn er al maar 4,8 % meer. Inderdaad de roulette van de beurs en de profiteurs van het eerste uur. Want hoe dikwijls hebben we dit spel nu al niet gezien de laatste tijd. Er wordt nu alleen nog grof geld verdiend door telkens na groot nieuws te speculeren op de opgang van de beurs, maar 's avonds of een tijdje nadien direct al terug te verkopen, nog vóór alles terug naar beneden gaat. Wanneer de ECB met maatregelen komt is het ook iedere keer zo. Dit is een spel voor insiders, maar niet voor de leek of iemand die er geen tijd kan voor maken. Maar uiteindelijk verpest het heel het beursgebeuren en biedt dit geen garantie op een duurzaam economisch herstel.Lukske schreef:7% gestegen met slecht nieuws; de roulette van de beurs....paul schreef:ondertussen is Dexia 7% gestegen, zal wel NIET zo een slecht nieuws zijn dus.
en de CEO van Dexia knorde verder
volledig mee eens!Ja 7 %, het zijn er al maar 4,8 % meer. Inderdaad de roulette van de beurs en de profiteurs van het eerste uur. Want hoe dikwijls hebben we dit spel nu al niet gezien de laatste tijd. Er wordt nu alleen nog grof geld verdiend door telkens na groot nieuws te speculeren op de opgang van de beurs, maar 's avonds of een tijdje nadien direct al terug te verkopen, nog vóór alles terug naar beneden gaat. Wanneer de ECB met maatregelen komt is het ook iedere keer zo. Dit is een spel voor insiders, maar niet voor de leek of iemand die er geen tijd kan voor maken. Maar uiteindelijk verpest het heel het beursgebeuren en biedt dit geen garantie op een duurzaam economisch herstel.
http://www.tijd.be/opinie/commentaar/De ... 02-620.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat moeten we hier nog van geloven, vraag ik mij dan zo af.
Wat moeten we hier nog van geloven, vraag ik mij dan zo af.
Jean-Luc zou beter zelf eens op dieet gaan. Zo een vet varken.
Marc Coucke zijn stunt is beter geslaagd. Het gerucht verspreiden dat hij zijn aandelen van de beurs gaat halen. Aandeel Omega Pharma op één dag 15% omhoog en Coucke op één dag in theorie 30 000 000,00 euro rijker.
Marc Coucke zijn stunt is beter geslaagd. Het gerucht verspreiden dat hij zijn aandelen van de beurs gaat halen. Aandeel Omega Pharma op één dag 15% omhoog en Coucke op één dag in theorie 30 000 000,00 euro rijker.