Het migratieakkoord van Marrakech
Heb ooit eens een artikel gelezen waarin de Europese leiders in de jaren ‘60 en ‘70 een plan hadden om binnen de 50 jaar 65 miljoen migranten naar Europa te halen.
50 jaar valt dus op 2020 en die 65 miljoen zijn ook een feit.
Is deze massa migratie van de afgelopen 5 jaar een geregisseerde actie van de overheid of puur toeval?
Als je dan ziet dat er zo’n migratiepact komt, zou je toch echt denken dat dit ‘complot’ gewoon de uitvoering van dat plan was?
Of zie ik nu echt spoken?
Is deze massa migratie van de afgelopen 5 jaar een geregisseerde actie van de overheid of puur toeval?
Als je dan ziet dat er zo’n migratiepact komt, zou je toch echt denken dat dit ‘complot’ gewoon de uitvoering van dat plan was?
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
Neen, je ziet geen spoken. De CIA heeft 5 jaar geleden met 10 duizenden geschminkte en als arabieren verklede CIA ers een nepgroepering IS opgericht om in Syrie en Irak de bevolking te laten uitmoorden. President Assad van Syrie zit in het complot: hij moest doen alsof hij IS niet klein kreeg en hij heeft daar zeer veel geld voor gekregen. Putin, vriend van Assad, kreeg van CIA de toelating om de verkiezing van Trump mogelijk te maken door de computer netwerken open te zetten.Kevva schreef: ↑16 december 2018, 23:57 Heb ooit eens een artikel gelezen waarin de Europese leiders in de jaren ‘60 en ‘70 een plan hadden om binnen de 50 jaar 65 miljoen migranten naar Europa te halen.
Resultaat: tientallen miljoenen mensen op de vlucht waarvan een deel in Europa terecht kwam.
En Trump president.
Dat was allemaal nodig omdat de 65 miljoen anders niet gehaald zouden worden. En die 65 miljoen waren nodig omdat er niemand was die nog met vuilniswagens wou rijden, schoonmaken, in de mijnen werken, ...
Neen, neen. Je hebt het goed gezien. Het is geen toeval en het zijn geen spoken. Ik ben blij op dit forum een intelligent iemand tegen te komen die perfect snapt hoe de zaken in mekaar zitten

Economische klimaatvluchtelingen..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik zie de Europese leiders dat in 1970 al op een vergadering afspreken: "Zullen we de komende 50 jaar 65 miljoen migranten naar Europa halen?" Ze raken het nooit over iets eens en kijken niet verder dan de volgende verkiezingen en dan zouden ze zo een plan uitdokteren? 

Laatst gewijzigd door Yaris op 18 december 2018, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Defensie is de grootste werkgever in Amerika. Stoppen met oorlog voeren zal alleen maar zorgen voor een gigantische schuldenberg.
Ik denk dag ze nu, anno 2018, daar op conferenties bezig zijn met uitdokteren hoe ze een 3de Wereldoorlog kunnen uitlokken. En als het strategisch plan zo goed als rond is hebben ze clown Trump rondlopen die de aanzet mag geven in ruil voor steun bij de volgende verkiezingen.
Tuurlijk wordt daar over gesproken. In Bazel (de toren van Bazel) zijn ze nu ook boven ons hoofd bezig over nieuwe monetaire spelregels of misschien zijn ze een nieuwe wereldmunt aan het voorbereiden??
Ik zeg zomaar iets hé. Uiteindelijk zijn ministers en presidenten enkel de pionnetjes die een bepaalde gebeurtenis in gang moeten zetten.
Ik ben wel overtuigd dat deze migratiecrisis voorbereid werd en dat dit een geregisseerd plan is.
Als we ooit met teveel zijn op de planeet, dan gaan ze gewoon vergif in onze voeding draaien en kunnen ze bepaalde (veelal de lagere klasses) uitroeien.
Ik denk dag ze nu, anno 2018, daar op conferenties bezig zijn met uitdokteren hoe ze een 3de Wereldoorlog kunnen uitlokken. En als het strategisch plan zo goed als rond is hebben ze clown Trump rondlopen die de aanzet mag geven in ruil voor steun bij de volgende verkiezingen.
Tuurlijk wordt daar over gesproken. In Bazel (de toren van Bazel) zijn ze nu ook boven ons hoofd bezig over nieuwe monetaire spelregels of misschien zijn ze een nieuwe wereldmunt aan het voorbereiden??
Ik zeg zomaar iets hé. Uiteindelijk zijn ministers en presidenten enkel de pionnetjes die een bepaalde gebeurtenis in gang moeten zetten.
Ik ben wel overtuigd dat deze migratiecrisis voorbereid werd en dat dit een geregisseerd plan is.
Als we ooit met teveel zijn op de planeet, dan gaan ze gewoon vergif in onze voeding draaien en kunnen ze bepaalde (veelal de lagere klasses) uitroeien.
Klopt helemaal, maar gelukkig kun je je daar perfect tegen beschermen: gewoon een aluminium hoedje opzetten. Doen!
Tiens, we hebben hier een liefhebber van complottheorieën.

65 miljoen migranten? Hoe kom je daarbij? Volgens een artikel uit 2015 zal Europa overlopen worden door niet minder dan 200 miljoen moslims.
Typisch ... als je de Vlamingen een grafiek laat zien van de economische groei in het verleden, gaat 20% het geloven.Yaris schreef: ↑19 december 2018, 18:5465 miljoen migranten? Hoe kom je daarbij? Volgens een artikel uit 2015 zal Europa overlopen worden door niet minder dan 200 miljoen moslims.
Laat je een artikel zien van een website die alleen maar valse berichten verspreidt, gelooft de meerderheid van de Vlamingen het

Niet alleen Van Rossem maakte of maakt gebruik van de naïviteit van de Vlamingen

Michel had zich gewoon moeten onthouden. Er waren dan geen potten gebroken. Hij had moeten rekening houden met de situatie in ons land. Bij de VN liggen ze niet wakker van het feit dat België plat ligt voor een tijd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En waarom zouden die Vlamingen die grafiek dan niet mogen geloven?

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik bedoelde: slechts 20% gelooft objectieve cijfers.CarpeNoctem schreef: ↑19 december 2018, 19:28En waarom zouden die Vlamingen die grafiek dan niet mogen geloven?![]()
Toon je een nep-artikel van een website die alleen maar nep-artikels publiceert zoals van die 200 miljoen islamieten, dan gelooft de meerderheid dat.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Heb je daar objectieve cijfers over?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Onderzoek heeft uitgewezen dat wanneer iemand statistieken aanhaalt, hij of zij die in 47% van de gevallen ter plaatse uitvindt

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Och, da's allemaal zo erg niet. Geen verkiezingen = voorlopig geen sossen aan de macht = voorlopig geen belastingen verhoogd

Experiment beviel niet: België gewoon weer zonder regering