historiek koers fondsen downloaden
TIP
historiek koers fondsen downloaden
Bestaat er website van waarop je gratis de historiek van de koers van een bepaald fonds kan downloaden? Liefst in een formaat dat je kan opladen in bij voorbeeld Excel.
Re: historiek koers fondsen downloaden
De historiek van de fondsen van BlackRock kun je downloaden op hun eigen website.
Ga anders eens te rade bij Al Fonds, die heeft ze kant en klaar. Zie onderstaand bericht van hem.
Ga anders eens te rade bij Al Fonds, die heeft ze kant en klaar. Zie onderstaand bericht van hem.
Al Fonds schreef:Ik noteer de koersen elke 1ste van de maand en elke 16de in een Excelbestandje dat ondertussen een bestand is geworden. Zo hou ik ook met datzelfde bestand mijn eigen portefeuille in de gaten.
Al die reeksen cijfers en gemiddelden bereken ik elk kwartaal (omdat het over reeksen resultaten gaat is het niet nodig om dat elke 14 dagen te doen).
Omdat ik steeds meer vragen kreeg om een kopie van al die resultaten door te sturen, heb ik daar enkele maanden geleden een prijs op geplakt. Voor 21,78 euro (BTW inbegrepen) bezorg ik je heel dat overzicht in Excel zodat je zelf selecties kan maken à volonté.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: historiek koers fondsen downloaden
Daar ik al een aantal jaren de historieken opsla in een eigen bestand, heb ik van sommige fondsen nog gegevens die je nergens meer kan terugvinden. Bovendien zijn sommige historieken erg moeilijk terug te vinden.
Er zijn er een paar die je kan downloaden, de meeste dien je over te schrijven.
Er zijn er een paar die je kan downloaden, de meeste dien je over te schrijven.