Hoe beleggen bij Argenta?
TIP
Re: Hoe beleggen bij Argenta?
Om te beginnen, veel en veel te duur.
Laat die aandelen gewoon overmaken naar Bolero, Saxo, de Giro of wat dan ook, kan ik u slechts aanraden.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Beleggen bij Argenta: NIET doen !!
Verkopen wat je hebt of een transfer naar een degelijke bank/ broker.
Verkopen wat je hebt of een transfer naar een degelijke bank/ broker.
Make Spaargids " Great Again ! "
Waarom te duur voor bestaande(geërfde) aandelen?
Hier worden toch geen kosten voor aangerekend?
Trouwens transfereren vraagt Argenta ook €50/lijn.
Hier worden toch geen kosten voor aangerekend?
Trouwens transfereren vraagt Argenta ook €50/lijn.
Er is ook altijd wel een nieuwe broker te vinden die de transferkosten wil betalen. En anders gewoon verkopen, dat kan nl ook.
Waarom verkopen als Argenta geen kosten aanrekent voor het beheer?
Succes om een broker te vinden die de kosten terugbetaald.
Succes om een broker te vinden die de kosten terugbetaald.
bewaren is gratis bij Argenta dus de aandelen staan daar nu goed, maar verkopen is idd niet zo goedkoop bij argenta.
Vorig jaar bij degiro bekeken of ze de kosten van een transfert overnemen maar dat doen ze dus niet.
staat op mijn todo lijst om het eens te bekijken bij andere brokers maar hals over kop verkopen of transfereren omdat jullie vinden dat aandelen bij argenta niet kunnen vind ik geen goed idee.
Vorig jaar bij degiro bekeken of ze de kosten van een transfert overnemen maar dat doen ze dus niet.
staat op mijn todo lijst om het eens te bekijken bij andere brokers maar hals over kop verkopen of transfereren omdat jullie vinden dat aandelen bij argenta niet kunnen vind ik geen goed idee.
Laatst gewijzigd door lgoeman op 19 augustus 2025, 21:11, 2 keer totaal gewijzigd.
ReBel (Belfius) betaalt de transferkosten terug, en heeft degelijke tarieven om vervolgens te verkopen.
Ach, we weten niet om hoeveel regels aandelen het gaat, welk totaalbedrag het vertegenwoordigt, welke aandelen het zijn etc. etc. Dus zoek het maar uit.
Er zijn Brokers die deels de kosten terugbetalen in transactietegoed die je dan binnen de zoveel maanden moet verbruiken.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Keytrade betaalt zonder probleem, is misschien geen "broker" maar wel stukken beter dan Argenta.
Is tevens het moment om misschien posities te verkopen.
Make Spaargids " Great Again ! "
Ooit waren hun tarieven wel interessant, zoals Euronext-transacties aan 6 euro, in combinatie met geen andere kosten.JOKER247 schreef: ↑19 augustus 2025, 17:59 Wie gaat er nu ook beleggen bij Argenta?!
Neem nu een Bolero: bij buitenlandse dividenden romen ze 2 procent af, en een dividend in aandelen kost je 5 euro.