hoe een GRATIS gereglementeerde rekening ( basis + getrouwheid = 3,15 % ) opene
hoe een GRATIS gereglementeerde rekening ( basis + getrouwheid = 3,15 % ) opene
Ik zie dat men online een gereglementeerde rekening kan openen.
Maar blijkbaar is de zichtrekening nooit gratis ( soms 35 euro , soms 5 euro ? )
Ik heb hier op spaargids gelezen dat men een tegenrekening van een andere bank mag opgeven, en zo toch gratis kan gebruik maken van de online gereglementeerde rekening.
Waar moet men ergens die tegenrekening opgeven. Is het inderdaad juist dat men dan 0,00 euro onkosten heeft. ?
Want een spaargidser betaalt NOOIT iets van onkosten aan een bank.
Maar blijkbaar is de zichtrekening nooit gratis ( soms 35 euro , soms 5 euro ? )
Ik heb hier op spaargids gelezen dat men een tegenrekening van een andere bank mag opgeven, en zo toch gratis kan gebruik maken van de online gereglementeerde rekening.
Waar moet men ergens die tegenrekening opgeven. Is het inderdaad juist dat men dan 0,00 euro onkosten heeft. ?
Want een spaargidser betaalt NOOIT iets van onkosten aan een bank.
-
BKCP bank
Re: hoe een GRATIS gereglementeerde rekening ( basis + getrouwheid = 3,15 % ) opene
Beste,
Voor een antwoord op uw vraag kan u contact opnemen met ons Client Center op het nummer 078 155 144.
Met vriendelijke groet,
BKCP
Voor een antwoord op uw vraag kan u contact opnemen met ons Client Center op het nummer 078 155 144.
Met vriendelijke groet,
BKCP
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: hoe een GRATIS gereglementeerde rekening ( basis + getrouwheid = 3,15 % ) opene
Als je op dergelijke eenvoudige vraag niet op dit forum wil antwoorden, dan besluit ik ander en beter banken.BKCP bank schreef: Beste,
Met vriendelijke groet,
BKCP
Banken genoeg zou ik zeggen zo