hoe kan je geld afhalen van (online) excellence spaarrekening?
-
mr intrest
- Full Member

hoe kan je geld afhalen van (online) excellence spaarrekening?
Beste,
De kantoren van uw bank liggen wat ver van mijn woonplaats. Als ik een spaarrekening online open en ik wil nadien geld ervan afhalen : hoe verloopt dit?
Werken jullie met een tegenrekening (bv zoals Credit Europe) of met het systeem van een digipass?
Mvg
De kantoren van uw bank liggen wat ver van mijn woonplaats. Als ik een spaarrekening online open en ik wil nadien geld ervan afhalen : hoe verloopt dit?
Werken jullie met een tegenrekening (bv zoals Credit Europe) of met het systeem van een digipass?
Mvg
-
BKCP bank
Re: hoe kan je geld afhalen van (online) excellence spaarrekening?
Er zijn verschillende manieren om geld van uw spaarrekening te halen. Ik som ze even op :
- De meeste van onze cliënten hebben naast een spaarrekening ook een Excellence Zichtrekening met een rente van 3% en zeer voordelige voorwaarden voor het gebruik van de rekening. Het eerste jaar is zelfs gratis om onze service uit te proberen.
- Voor het overige moeten wij u vragen u even aan te melden in het kantoor voor een bankcheque of cash of een overschrijving die uw loketbediende voor u kan regelen.
- Uit veiligheidsoverwegingen aanvaarden wij geen faxen.
- Omwille van de wettelijke regeling kan u rechtstreeks van een spaarrekening overschrijven.
Vriendelijke groeten,
BKCP Client Center
- De meeste van onze cliënten hebben naast een spaarrekening ook een Excellence Zichtrekening met een rente van 3% en zeer voordelige voorwaarden voor het gebruik van de rekening. Het eerste jaar is zelfs gratis om onze service uit te proberen.
- Voor het overige moeten wij u vragen u even aan te melden in het kantoor voor een bankcheque of cash of een overschrijving die uw loketbediende voor u kan regelen.
- Omwille van de wettelijke regeling kan u rechtstreeks van een spaarrekening overschrijven.
Vriendelijke groeten,
BKCP Client Center
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
mr intrest
- Full Member

Beste,
Dank voor uw antwoord.
Ik wens evenwel geen zichtrekening bij U te openen.
Heb ik uw mail goed begrepen dat geld afhalen dan enkel mogelijk is via een bezoek aan 1 van uw kantoren?
Wat bedoelt U precies met? :
Mvg
Dank voor uw antwoord.
Ik wens evenwel geen zichtrekening bij U te openen.
Heb ik uw mail goed begrepen dat geld afhalen dan enkel mogelijk is via een bezoek aan 1 van uw kantoren?
Wat bedoelt U precies met? :
Is het dan zoals bv bij Credit Europe toch mogelijk om via internet geld van de spaarrekening over te schrijven naar een vaste zichtrekening bij een andere bank?Omwille van de wettelijke regeling kan u rechtstreeks van een spaarrekening overschrijven.
Mvg
-
BKCP bank
Beste Klant,
Mijn excuses, door de wettelijke regeling kan u niet overschrijven van een spaarrekening.
U hebt het goed begrepen, als u geen zichtrekening hebt, kan u zich enkel aanbieden in uw kantoor.
BKCP Client Center
Mijn excuses, door de wettelijke regeling kan u niet overschrijven van een spaarrekening.
U hebt het goed begrepen, als u geen zichtrekening hebt, kan u zich enkel aanbieden in uw kantoor.
BKCP Client Center
-
mr intrest
- Full Member

Nog een vraagje ivm bereikbaarheid van uw kantoren :
op site van de BKCP is er geen enkel kantoor in West-Vlaanderen dat in mijn omgeving ligt.
Op de site van de West-Vlaamse bank is dit wel het geval, en wordt ook melding gemaakt van de BKCP.
Zijn jullie dezelfde? De voorwaarden voor de excellence spaarrekening zijn die ook dezelfde?
Mvg
op site van de BKCP is er geen enkel kantoor in West-Vlaanderen dat in mijn omgeving ligt.
Op de site van de West-Vlaamse bank is dit wel het geval, en wordt ook melding gemaakt van de BKCP.
Zijn jullie dezelfde? De voorwaarden voor de excellence spaarrekening zijn die ook dezelfde?
Mvg
-
BKCP bank
De fusie tussen de West-Vlaamse Bank én BKCP is inderdaad volop bezig.
U mag zich gerust in een WVB kantoor aanbieden. Geen probleem.
BKCP Client Center
U mag zich gerust in een WVB kantoor aanbieden. Geen probleem.
BKCP Client Center
-
mr intrest
- Full Member

Graag nog deze vraag aangaande het afhalen van geld.Er zijn verschillende manieren om geld van uw spaarrekening te halen. Ik som ze even op :
Dit doen binnen de openingsuren is voor mij niet evident. U aanvaardt geen faxen, schreef u. Als ik (buiten de kantooruren) een ondertekend schrijven in de bus van de bank stop waarin ik verzoek om X euro op mijn zichtrekening over te schrijven : wordt dit aanvaard?
Mvg