hoe kan men successierechten vermijden op tak21
hoe kan men successierechten vermijden op tak21
Weet KBC-verzekeringen hoe men op een legale manier - in de huidige stand van de wetgeving en rechtspraak - successierrechten kan vermijden op een tak 21 verzekering ?
Ongeveer weet ik het wel, maar ik heb liever een dubbelcheck .
Ongeveer weet ik het wel, maar ik heb liever een dubbelcheck .
- KBC Bank En Verzekering
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: hoe kan men successierechten vermijden op tak21
--Onnodige quote! Het heeft geen zin om een bericht te quoten dat er net boven staat. Dit houdt het forum meer leesbaar. V.--
Paul ,
Bedankt om al meteen een vraag aan ons te stellen.
Het is zo dat in de meeste gevallen succesierechten verschuldigd zijn. Er zijn zeldzame situaties waarin dit vermeden kan worden, maar deze zijn zo uitzonderlijk en specifiek dat we daar geen pasklaar antwoord op kunnen geven, je kan daarvoor best een afspraak maken met jouw adviseur in het je kantoor.
Met vriendelijke groeten,
Hattie
Conversation manager KBC
Paul ,
Bedankt om al meteen een vraag aan ons te stellen.
Het is zo dat in de meeste gevallen succesierechten verschuldigd zijn. Er zijn zeldzame situaties waarin dit vermeden kan worden, maar deze zijn zo uitzonderlijk en specifiek dat we daar geen pasklaar antwoord op kunnen geven, je kan daarvoor best een afspraak maken met jouw adviseur in het je kantoor.
Met vriendelijke groeten,
Hattie
Conversation manager KBC
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Sommige mensen hier op spaargids hebben geen kantoor - die doen alles online.
De oplossing zit in het antwoord op volgende 3 vragen
- wie is verzekeringsnemer
-wie is verzekerde
- wie is begunstigde
bij het juiste antwoord op die 3 vragen moet men geen successierechten betalen, alleen kan het overal vol wolfijzers en schietgeweren zitten.
De oplossing zit in het antwoord op volgende 3 vragen
- wie is verzekeringsnemer
-wie is verzekerde
- wie is begunstigde
bij het juiste antwoord op die 3 vragen moet men geen successierechten betalen, alleen kan het overal vol wolfijzers en schietgeweren zitten.
Ge vergeet de belangrijkste 4° vraag :
- wie van de drie overlijdt er het eerst ! - die betaalt alvast geen successierechten
- wie van de drie overlijdt er het eerst ! - die betaalt alvast geen successierechten