Hoe op internet besparen? (ervaring met EDPnet)
Re: Hoe op internet besparen? (ervaring met EDPnet)
Op hun zenderlijst die je op website van Scarlet kan raadplegen, staan Vitaya, CAZ, Ketnet/Op 12 trouwens ook zonder HD vermeld terwijl die in mijn tv-gids ook met HD erachter vermeld staan. Ik zie ook geen verschil met andere HD-zenders.
Edit: Eurosport trouwens ook in HD ondanks wat hier beweerd werd. Dit staat wel in hun zenderlijst als HD-zender vermeld.
Edit: Eurosport trouwens ook in HD ondanks wat hier beweerd werd. Dit staat wel in hun zenderlijst als HD-zender vermeld.
Laatst gewijzigd door Yvekes op 20 juli 2020, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Facebook messenger (als je er iets van kent). BTW, je kan ook zelf mail sturen met screenshot. Ik ook gn klant, geen interesse (meer), succes met uit te zoeken 'is het nu HD of NIET

https://www.scarlet.be/nl/
satsurfer ge moet niet quoten he. Ik verlies gans het overzicht nu.
Satsurfer, beetje triest dat je mij niet gelooft (en je grote gelijk wil halen) & dat je ondertussen ook maar zegt dat ik waarschijnlijk niet goed zie. Maar zo zal het wel gaan op een forum zeker...
Hopelijk geloof je het nu wel of desnoods vraag je het nog eens aan iemand anders van de helpdesk?
Het is wel zo dat je als je bij Scarlet start de niet HD zenders in het begin staan & de HD zenders wat verder in de nummering. Dus die moet je dan manueel aanpassen/hernummeren. Misschien zet Scarlet ze wat verder omdat ze liever hebben dat je de gewone zenders gebruikt...
Hopelijk geloof je het nu wel of desnoods vraag je het nog eens aan iemand anders van de helpdesk?
Het is wel zo dat je als je bij Scarlet start de niet HD zenders in het begin staan & de HD zenders wat verder in de nummering. Dus die moet je dan manueel aanpassen/hernummeren. Misschien zet Scarlet ze wat verder omdat ze liever hebben dat je de gewone zenders gebruikt...
Geen interesse meer maar wel op het forum van Userbase gaan vragen of het klopt wat ze hier zeggen aangezien het daar 'kenners' zijn. Dit is waarschijnlijk ook maar een seniorenforum volgens hem, ook al reageren we hier (2 scarlet-klanten) met de beste bedoelingen.satsurfer schreef: ↑20 juli 2020, 22:46 Ik ook gn klant, geen interesse (meer), succes met uit te zoeken 'is het nu HD of NIET'
https://www.scarlet.be/nl/
Als ik zijn botte en betweterige opmerkingen elke keer weer lees, moet ik altijd denken aan dat filmpje van die fietser die niet opzij wou voor een vrachtwagen. Ook al hou je sommigen een spiegel voor, dan nog zien ze hun eigen respectloze gedrag niet en is elke discussie zinloos...
Ja, omdat ik daar 100% geloof wat die mensen schrijven (toch van de vaste klanten, niet mensen die pas lid zijn of in 13 jaar 18 berichten). Daar kan je op een opbouwende manier discussiëren. Voelen ze zich niet onmiddellijk geschoffeerd. Worden off-topic of persoonlijk opmerkingen geschrapt.
Hier? Wilde Westen, met paar enkelingen die weten waar de klepel hangt (betreffende telecom/PC/....).
en dat zegt ene die 101 posts heeft, tegen mijn 1662 posts.
18 berichten in 13 jaar op dat ander forum, ik 4338
das nog geen 2/jaar. Telkens op winterslaap?
Je zou me meer overtuigen met scarlet te contacteren, en iets op papier te hebben, wat bovenstaande bevestigd! ipv hier te staan 'bleiten'. Een goede journalist zal ook zijn bronnen via diverse kanalen proberen te bevestigen. Hier moet ik dus een bedrijf zijn informatie in twijfel trekken?
Soit, kunnen we misschien eindelijk eens 'on-topic' komen....We hadden het over Edpnet of op internet besparen.
Klik op 'ignore knop' bij mij.
Heb je geen last meer, slecht voor uw hart. 
of stuur me PM. Persoonlijke vetes moet je hier niet uitvechten.
En zeer laag om eigenlijk wat ik hier schrijf, te gaan 'uitvechten' op ander forum (lukt het hier niet?), of wat staan 'bleiten' dat het U niet aanstaat! Echt gedrag van een kleuter, die het niet kan winnen, en dan naar de juffrouw stapt, om te zeggen...'juffrouw, die jongen zegt stoute dingen'.
Zo, ik heb je gemeld op dat ander forum. OFF-TOPIC en persoonlijke aanval (en dan nog over zaken van ander forum).
Moet ik toestemming vragen aan U om iets te posten op ander forum of vragen wat ik mag bekijken of downloaden?
last van Schizofrenie?
Hier? Wilde Westen, met paar enkelingen die weten waar de klepel hangt (betreffende telecom/PC/....).
en dat zegt ene die 101 posts heeft, tegen mijn 1662 posts.

18 berichten in 13 jaar op dat ander forum, ik 4338

das nog geen 2/jaar. Telkens op winterslaap?

Je zou me meer overtuigen met scarlet te contacteren, en iets op papier te hebben, wat bovenstaande bevestigd! ipv hier te staan 'bleiten'. Een goede journalist zal ook zijn bronnen via diverse kanalen proberen te bevestigen. Hier moet ik dus een bedrijf zijn informatie in twijfel trekken?

Soit, kunnen we misschien eindelijk eens 'on-topic' komen....We hadden het over Edpnet of op internet besparen.
Klik op 'ignore knop' bij mij.

of stuur me PM. Persoonlijke vetes moet je hier niet uitvechten.
En zeer laag om eigenlijk wat ik hier schrijf, te gaan 'uitvechten' op ander forum (lukt het hier niet?), of wat staan 'bleiten' dat het U niet aanstaat! Echt gedrag van een kleuter, die het niet kan winnen, en dan naar de juffrouw stapt, om te zeggen...'juffrouw, die jongen zegt stoute dingen'.

Zo, ik heb je gemeld op dat ander forum. OFF-TOPIC en persoonlijke aanval (en dan nog over zaken van ander forum).
Moet ik toestemming vragen aan U om iets te posten op ander forum of vragen wat ik mag bekijken of downloaden?
last van Schizofrenie?
Hilarisch, zoek de ironiesatsurfer schreef: ↑21 juli 2020, 21:27 En zeer laag om eigenlijk wat ik hier schrijf, te gaan 'uitvechten' op ander forum (lukt het hier niet?), of wat staan 'bleiten' dat het U niet aanstaat! Echt gedrag van een kleuter, die het niet kan winnen, en dan naar de juffrouw stapt, om te zeggen...'juffrouw, die jongen zegt stoute dingen'.

PS: Is er ook ergens een volg-knop ipv ignore-knop?
In je gebruikerspaneel kun je vijanden toevoegen maar ook vrienden.
zou zeggen, ga terug in winterslaap. gem. 9 post/jaar (om ruzie te stoken en 0 meerwaarde te bieden?) herhaling: ook VOLLEDIG off-topic (mss. de boardregels lezen). Dit gemeld ook op spaargids. Ik merk dat de KAV geen uitstappen meer doet.

zielig manneke
P.S. Herhaling steek uw energie in FEITEN aanhalen, niet in Don Quichot spelen.
-
- Jr. Member
zozo, dus zo bespaar je op internet?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ja blijkbaar als je met genoeg woorden iets uitlegt verlaagt je internet factuur. 

dag lieve vrienden
ff. een update.
Scarlet toch maar terug gecontacteerd. Iemand moet het doen hé.....Met keyboardhelden die geen feiten kunnen geven, ben je niet veel. ik gn scarletklant, noch profiel ook.
'Hey satsurfer, En je krijgt deze reacties allemaal van Scarlet klanten of kan het zijn dat zij bij proximus aangesloten zijn. Ik ga het in ieder geval wel even voor je navragen want als dit dus wel zo blijkt te zijn dan zal de site aangepast moeten worden.'
'Kan je aangeven op welk forum je dit gezien hebt? Alvast bedankt.'
Tot later hé.

ff. een update.
Scarlet toch maar terug gecontacteerd. Iemand moet het doen hé.....Met keyboardhelden die geen feiten kunnen geven, ben je niet veel. ik gn scarletklant, noch profiel ook.
'Hey satsurfer, En je krijgt deze reacties allemaal van Scarlet klanten of kan het zijn dat zij bij proximus aangesloten zijn. Ik ga het in ieder geval wel even voor je navragen want als dit dus wel zo blijkt te zijn dan zal de site aangepast moeten worden.'
'Kan je aangeven op welk forum je dit gezien hebt? Alvast bedankt.'
Tot later hé.