Hoera meerwaardebelasting!
TIP
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Re: Hoera meerwaardebelasting!
Volgens mij betekent het dat banken/brokers de datum van 31 aug mogen vervroegen maar niet wat betreft Tak 21 (verzekeringsinstellingen)...
Komaan hé Jambon, ieder gelijk voor de wet hé zeg, met dat gefoefel met Febelfin...
Komaan hé Jambon, ieder gelijk voor de wet hé zeg, met dat gefoefel met Febelfin...
-
doorwinterd
- Hero Member

- Contacteer:
er staat nergens 'dit jaar' én, je zal dit jaar wel moeten kiezen tss opt in/outpatrick4 schreef: ↑Gisteren 15:37Niks. Dat is pas voor volgend jaar.doorwinterd schreef: ↑Gisteren 15:22 is het al duidelijk welke gegevens je zal moeten invullen in de belastingbrief?
(naast het feit dat je alles ter controle moet kunnen voorleggen)
- één getal? bv netto meerwaarde of netto te betalen of terug te vorderen
- twee? = bv gerealiseerde min- en meerwaarde - alles of ten belope van
- onterecht betaalde meerwaarde
etc
15k meerwaarde moeten invullen of 250k winst + 235k verlies, lijkt me als start een heel verschil
Waarom? In deze tijd kan alles zo maar. En hangt ook van de grootte van je port. af.doorwinterd schreef: ↑Gisteren 18:44er staat nergens 'dit jaar' én, je zal dit jaar wel moeten kiezen tss opt in/out
15k meerwaarde moeten invullen of 250k winst + 235k verlies, lijkt me als start een heel verschil
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
In de mail van MeDirect staat dat zij bij opt-out enkel het totaal aan meerwaarde moeten doorgeven aan de fiscus: dus 250kdoorwinterd schreef: ↑Gisteren 18:44 [...], je zal dit jaar wel moeten kiezen tss opt in/out
Maar waar dat beslist is, is me een raadsel.
Binnenkamers tussen Jambon en Febelfin, wellicht
Ik denk dat je het niet goed begrepen hebt.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 19:43In de mail van MeDirect staat dat zij bij opt-out enkel het totaal aan meerwaarde moeten doorgeven aan de fiscus: dus 250kdoorwinterd schreef: ↑Gisteren 18:44 [...], je zal dit jaar wel moeten kiezen tss opt in/out
Maar waar dat beslist is, is me een raadsel.
Binnenkamers tussen Jambon en Febelfin, wellicht![]()
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Hoezo? Hoe begrijpt gij het?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.