hoeveel bracht first-invest op in 2008?
hoeveel bracht first-invest op in 2008?
voilà, dat was mijn vraag...
en de roerende voorheffing bedraagt 15%?
merci.
en de roerende voorheffing bedraagt 15%?
merci.
Re: hoeveel bracht first-invest op in 2008?
Bij mijn bescheiden mening was dit 0.00% niets zero.
Hou de moed hoog, we zijn ook ons geld niet kwijt.
groetjes
Hou de moed hoog, we zijn ook ons geld niet kwijt.
groetjes
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Lev,
het is hier Spaargids, en niet Zaaggids. Ik denk wel dat iedereen al weet dat het voor 2008 0% was.
het is hier Spaargids, en niet Zaaggids. Ik denk wel dat iedereen al weet dat het voor 2008 0% was.
Laatst gewijzigd door Luk1 op 26 augustus 2009, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste,
misschien eerst een verduidelijking : deze forum is bestemd om vragen te stellen aan Ethias Bank. Qua spaarmogelijkheden voor particulieren bieden wij enkel spaarrekeningen en termijndeposito's aan. De first is een product van Ethias Verzekeringen. De bank is een filiaal van de verzekeringen, maar ook een apparte juridische entiteit. Voor vragen rond verzekeringsproducten kan u altijd terecht bij het contactcenter van Ethias Verzekeringen op het nummer 011/28 27 40.
Met vriendelijke groet,
Ethias Bank - sales support
misschien eerst een verduidelijking : deze forum is bestemd om vragen te stellen aan Ethias Bank. Qua spaarmogelijkheden voor particulieren bieden wij enkel spaarrekeningen en termijndeposito's aan. De first is een product van Ethias Verzekeringen. De bank is een filiaal van de verzekeringen, maar ook een apparte juridische entiteit. Voor vragen rond verzekeringsproducten kan u altijd terecht bij het contactcenter van Ethias Verzekeringen op het nummer 011/28 27 40.
Met vriendelijke groet,
Ethias Bank - sales support