Hoeveel klanten hebben jullie al?
Hoeveel klanten hebben jullie al?
Nibc had na 3 maanden al 10000 klanten.
Nu vraag ik mij af hoeveel klanten jullie nu al hebben nu jullie bijna 4 maanden reeds actief zijn op de spaarmarkt??
Nu vraag ik mij af hoeveel klanten jullie nu al hebben nu jullie bijna 4 maanden reeds actief zijn op de spaarmarkt??
Re: Hoeveel klanten hebben jullie al?
Het aantal klanten heeft slechts een relatief belang...
Veel belangrijker is m.i. te weten welke bedragen er op beide soorten spaarrekeningen geboekt staan
Veel belangrijker is m.i. te weten welke bedragen er op beide soorten spaarrekeningen geboekt staan
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ze zijn aant tellen denk ikdries944 schreef:Nibc had na 3 maanden al 10000 klanten.
Blijkbaar al veel want via de telefoon krijg ik ze niet te pakken, en via email krijg je een reply dat het 5 dagen duurt eer ze kunnen antwoorden.
Ik vrees dat dat niet echt ten gevolge van het grote aantal klanten is in dit geval 
De laatste dagen hebben we heel veel aanvragen vandaar de langere wachttijd. we hebben ook reeds meer dan tienduizend klanten en zullen binnenkort het aantal klanten communiceren.
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Het aantal klanten is wat mij betreft niet belangrijk.
Wel belangrijk is hoe tevreden bestaande klanten zijn. De rest komt dan vanzelf.
Eerst kwaliteit, dan quantiteit. En voor een internetbank denk ik dan in de eerste plaats aan de helpdesk.
Zullen we dat afspreken?
Wel belangrijk is hoe tevreden bestaande klanten zijn. De rest komt dan vanzelf.
Eerst kwaliteit, dan quantiteit. En voor een internetbank denk ik dan in de eerste plaats aan de helpdesk.
Zullen we dat afspreken?
Tevreden klant sinds 24/12/2012.
Flex rekening.
1. Rekening geopend=OK
2. Overschrijving van gekoppelde rekening gedaan van 100€=OK
3. Bijkomende OVS gedaan van xxxx€=OK
4. OVS terug naar gekoppelde rekening gedaan van 100€=OK
5. Bijkomende OVS van gekoppelde rekening gedaan van xxxx€=OK
Vandaag nog steeds tevreden klant.
Flex rekening.
1. Rekening geopend=OK