Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Hoeveel verschillende aandelen in Portefeuille?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
76 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
anonymous9433

Re: Hoeveel verschillende aandelen in Portefeuille?

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 29 juli 2021, 16:04

EarthNvstr1 schreef: ↑29 juli 2021, 15:56
bantsee schreef: ↑29 juli 2021, 15:50
Ach ja ... dit is niet de eerste en enige post waar je de boel gewoon wat komt bekladden n.m.i.
Neen, blijkbaar heeft bantsee vandaag een slechte dag. Of misschien is hij gewoon altijd zo ...

In een ander topic valt hij mij aan omdat ik beweer regelmatig in Molenbeek te komen, wat volgens hem niet kan (ik werk in Brussel, vlakbij de grens met Molenbeek, in de week kom ik vaak in Molenbeek, in het weekend niet). Ook valt hij mij aan omdat ik cijfers publiceer waaruit blijkt dat de vaccinatiegraad in Brussel (en met name in Molenbeek) veel lager is dan in de rest van het land. Het zijn officiële cijfers van Sciensano.

Ieder heeft recht op zijn eigen mening en die mag gerust afwijken van de mijne, maar als men veronderstellingen maakt over andere personen (die men niet kent) en ook nog eens leugens begint te verzinnen, dan stop het voor mij. Gewoon negeren, die gast!

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 29 juli 2021, 16:07

On topic: ikzelf heb 10 tot 20 aandelen in portefeuille maar beleg vooral op langere termijn (ik houd mijn aandelen meestal meerdere jaren in portefeuille). Het zijn vooral aandelen die hier omschreven worden als "bompa stocks" (ik kende die term niet, best grappig ;D ).

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 juli 2021, 16:15

m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 16:04
Tja... heb het wel gezien en iemand anders heeft daar (naar mijn mening) al op bantsee gepast gereageerd.
Ik volg dat topic (en andere) ook wel, maar mijn interesse ligt daar niet zo.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 juli 2021, 16:16

m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 16:07 On topic: ikzelf heb 10 tot 20 aandelen in portefeuille maar beleg vooral op langere termijn (ik houd mijn aandelen meestal meerdere jaren in portefeuille). Het zijn vooral aandelen die hier omschreven worden als "bompa stocks" (ik kende die term niet, best grappig ;D ).
Hoe groot is de grootste positie (in %) ?
En is die portefeuille met 10 tot 20 aandelen dan je enige belegging ?

rudipsycho
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer rudipsycho
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door rudipsycho » 29 juli 2021, 18:27

Ik heb 36 aandelen in portefeuille, min of meer gespreid over alle sectoren. (VS, VK, China, Japan, Nederland en ons eigenste apenland). Ik heb deze gekocht vanaf 2013, het merendeel echter na maart 2020. Voor de lange termijn. Er staan er nog op mijn verlanglijst... Mijn kruit ligt te drogen voor na een stevige correctie.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 juli 2021, 18:36

rudipsycho schreef: ↑29 juli 2021, 18:27 Ik heb 36 aandelen in portefeuille, min of meer gespreid over alle sectoren. (VS, VK, China, Japan, Nederland en ons eigenste apenland). Ik heb deze gekocht vanaf 2013, het merendeel echter na maart 2020. Voor de lange termijn. Er staan er nog op mijn verlanglijst... Mijn kruit ligt te drogen voor na een stevige correctie.
Mooi.
Van dat kruit kan ik je bijtreden, dat doe ik ook.

Met sectoren bedoelen we doorgaans vastgoed, industrie, technologie, basisgoederen, etc ...
VS, VK, China, ons eigen al-dan-niet-apen land, etc ... noemen we doorgaans regio's.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 juli 2021, 18:40

https://www.veb.net/beginnen-met-belegg ... eleggingen

In het Nederlands en kan ik mij quasi 100% in vinden ...

Lilly89
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Lilly89
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lilly89 » 29 juli 2021, 18:45

Interessant om verschillende meningen te lezen!
De grootte van mijn portefeuille laat me toe om meer risico te nemen, het zijn geen astronomische bedragen, maar ik denk dat als ik de 500k zou naderen ik niet meer goed slaap zonder voldoende spreiding.
Maar voorlopig is dat nog heel ver weg ;) Als het ooit lukt dan kan ik hier misschien zelf nog advies geven ipv vragen ;D

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 juli 2021, 19:14

Lilly89 schreef: ↑29 juli 2021, 18:45 Interessant om verschillende meningen te lezen!
Inderdaad. Voor mij ook en daar dient (voor mij toch) een forum als dit voor.
Lilly89 schreef: ↑29 juli 2021, 18:45 De grootte van mijn portefeuille laat me toe om meer risico te nemen, het zijn geen astronomische bedragen, maar ik denk dat als ik de 500k zou naderen ik niet meer goed slaap zonder voldoende spreiding.
Maar voorlopig is dat nog heel ver weg ;) Als het ooit lukt dan kan ik hier misschien zelf nog advies geven ipv vragen ;D
Dit kan ik dus niet volgen... hopelijk leer ik wat bij door vragen te stellen ;)

Enerzijds zeg je: "de grootte van mijn portefeuille (het zijn geen astronomische bedragen) laat me toe om meer risico te nemen". Wat bedoel je daarmee ? Bedoel je dat je port "klein genoeg" is om meer risico te nemen of dat je port "groot genoeg" is om meer risico te nemen ?
Anderzijds zeg je: "als ik de 500k zou naderen ik niet meer goed slaap zonder voldoende spreiding". Met andere woorden (en dat was tussen de lijnen al te lezen) vind *jij* spreiding (of minder risico) belangrijker naarmate je port groter (in waarde) wordt ? Waarom ?

Los daarvan: waarom laat je het geven van "advies" (je mening of ervaring is ook al goed trouwens) en stellen van vragen afhangen van de grootte van je port ?

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 29 juli 2021, 19:46

EarthNvstr1 schreef: ↑29 juli 2021, 16:16
m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 16:07 On topic: ikzelf heb 10 tot 20 aandelen in portefeuille maar beleg vooral op langere termijn (ik houd mijn aandelen meestal meerdere jaren in portefeuille). Het zijn vooral aandelen die hier omschreven worden als "bompa stocks" (ik kende die term niet, best grappig ;D ).
Hoe groot is de grootste positie (in %) ?
En is die portefeuille met 10 tot 20 aandelen dan je enige belegging ?
Ik heb ook nog fondsen. Binnen mijn portefeuille van individuele aandelen gaat niet meer dan 20% naar 1 aandeel, kwestie van voldoende spreiding te hebben.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 juli 2021, 19:52

m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 19:46 Ik heb ook nog fondsen. Binnen mijn portefeuille van individuele aandelen gaat niet meer dan 20% naar 1 aandeel, kwestie van voldoende spreiding te hebben.
Ok. Ik stelde de vraag om de dingen in het juiste perspectief (het totaalplaatje) te kunnen plaatsen... ;)

Ik kan nl. ook een port van 5 of zelfs 2 aandelen samenstellen.
Als die port 100% van mijn totale beleggingen uitmaakt is dat helemaal iets anders dan als die port 10% van mijn totale beleggingen (of bij uitbreiding mijn roerend vermogen of bij uitbreiding mijn totaal vermogen) uitmaakt.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 29 juli 2021, 22:23

EarthNvstr1 schreef: ↑29 juli 2021, 19:52
m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 19:46 Ik heb ook nog fondsen. Binnen mijn portefeuille van individuele aandelen gaat niet meer dan 20% naar 1 aandeel, kwestie van voldoende spreiding te hebben.
Ok. Ik stelde de vraag om de dingen in het juiste perspectief (het totaalplaatje) te kunnen plaatsen... ;)

Ik kan nl. ook een port van 5 of zelfs 2 aandelen samenstellen.
Als die port 100% van mijn totale beleggingen uitmaakt is dat helemaal iets anders dan als die port 10% van mijn totale beleggingen (of bij uitbreiding mijn roerend vermogen of bij uitbreiding mijn totaal vermogen) uitmaakt.
Geen probleem, ik heb naast mijn portefeuille en fondsen, ook nog spaargeld en wat onroerend goed. Wat ik in individuele aandelen beleg, is geld dat ik eigenlijk kan missen. Ik heb dan ook nooit enige verkoopsdruk omdat ik dat geld nodig zou hebben voor iets anders.

Lilly89
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Lilly89
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lilly89 » 30 juli 2021, 07:04

EarthNvstr1 schreef: ↑29 juli 2021, 19:14
Lilly89 schreef: ↑29 juli 2021, 18:45 Interessant om verschillende meningen te lezen!
Inderdaad. Voor mij ook en daar dient (voor mij toch) een forum als dit voor.
Lilly89 schreef: ↑29 juli 2021, 18:45 De grootte van mijn portefeuille laat me toe om meer risico te nemen, het zijn geen astronomische bedragen, maar ik denk dat als ik de 500k zou naderen ik niet meer goed slaap zonder voldoende spreiding.
Dit kan ik dus niet volgen... hopelijk leer ik wat bij door vragen te stellen ;)

Enerzijds zeg je: "de grootte van mijn portefeuille (het zijn geen astronomische bedragen) laat me toe om meer risico te nemen". Wat bedoel je daarmee ? Bedoel je dat je port "klein genoeg" is om meer risico te nemen of dat je port "groot genoeg" is om meer risico te nemen ?
Anderzijds zeg je: "als ik de 500k zou naderen ik niet meer goed slaap zonder voldoende spreiding". Met andere woorden (en dat was tussen de lijnen al te lezen) vind *jij* spreiding (of minder risico) belangrijker naarmate je port groter (in waarde) wordt ? Waarom ?

Los daarvan: waarom laat je het geven van "advies" (je mening of ervaring is ook al goed trouwens) en stellen van vragen afhangen van de grootte van je port ?

De bedragen waar het nu over gaat durf ik nog in die twee etf’s en dat ene aandeel te stoppen. Moest mijn portefeuille zodanig groeien dat het niet meer oké voelt (geen idee hoeveel, zal gevoelsmatig zijn) dan zou ik bijvoorbeeld nog een Keyplan openen of een fonds bij MeDirect of zo.
Ik zou me daar dan beter bij voelen, geen idee of het echt nuttig is maar ik zou wel geruster zijn. Al mijn geld in 10 tot 15 aandelen, nee daar zou ik geen oog meer dicht van doen als het eenmaal tot een bepaald bedrag gegroeid is.

Ik lees ook vaak dat mensen obligaties in hun portefeuille hebben voor meer stabiliteit en minder risico, zo heb ik dat toch begrepen, dus dat zou ik in de toekomst ook nog doen. Maar voorlopig zie ik daar het nut niet van, mijn focus ligt nu meer op groei met iets meer risico. En ik ben ook nog niet helemaal mee in heel dat obligatieverhaal, daar moet ik eerst meer over lezen.

En advies geven zou ik eigenlijk nooit durven haha ;D Ik heb daar absoluut niet genoeg kennis (en interesse voor) om iemand een degelijke uitleg te geven over beleggen. Ik ken ook echt niemand in mijn omgeving dat (zelf) belegt, dus ik durf ook niets te zeggen. Veel te bang dat ze mij om raad vragen, en dan heb ik het gedaan als het fout gaat. Neenee dus ;)

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 30 juli 2021, 09:54

Lilly89 schreef: ↑30 juli 2021, 07:04
En advies geven zou ik eigenlijk nooit durven haha ;D Ik heb daar absoluut niet genoeg kennis (en interesse voor) om iemand een degelijke uitleg te geven over beleggen. Ik ken ook echt niemand in mijn omgeving dat (zelf) belegt, dus ik durf ook niets te zeggen. aVeel te bang dat ze mij om raad vragen, en dan heb ik het gedaan als het fout gaat. Neenee dus ;)
Van de omgeving, misschien eens een paar dagen aan een bank kantoor gaan staan.
Die daar op afspraak komen bij die moet je wezen.
En de Belgen en hun grote centen geheimen.
Maar ja men laat veel liever mensen in de val trappen kosten, kosten, dakfondsen, dakfondsen van grootbanken dan wat info te geven.
Daarna rap, rap wat duizenden € in iets wat ze niet begrijpen of dat volgens het paraplusysteem bij hun past.
Over het momentum om dan te beleggen, doet niet ter zake.
Waarom niet spreiden, ja de gladde jongen moet nog anderen in de val lokken.
Stel u voor elke maand slechts 1000 € beleggen i.p.v 10000 in een keer.
De rij voor een afspraak wordt dan veel te lang.
Of men bang moet zijn voor zoiets te vertellen aan anderen .... en daarna de schuld te krijgen het zij dan maar zo.
Estate Guru believer.

rudipsycho
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer rudipsycho
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door rudipsycho » 30 juli 2021, 10:34

EarthNvstr1 schreef: ↑29 juli 2021, 18:36
rudipsycho schreef: ↑29 juli 2021, 18:27 Ik heb 36 aandelen in portefeuille, min of meer gespreid over alle sectoren. (VS, VK, China, Japan, Nederland en ons eigenste apenland). Ik heb deze gekocht vanaf 2013, het merendeel echter na maart 2020. Voor de lange termijn. Er staan er nog op mijn verlanglijst... Mijn kruit ligt te drogen voor na een stevige correctie.
Mooi.
Van dat kruit kan ik je bijtreden, dat doe ik ook.

Met sectoren bedoelen we doorgaans vastgoed, industrie, technologie, basisgoederen, etc ...
VS, VK, China, ons eigen al-dan-niet-apen land, etc ... noemen we doorgaans regio's.
Achter mijn eerste zin staat een punt, geen dubbele punt ( een dubbele punt gebruik je als iets wordt aangekondigd). Ik weet heus wel het verschil tussen een sector en een land/regio. Ik kan me echter voorstellen dat ik iets duidelijker kon zijn. Even goede vrienden.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

76 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy