Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Holdings

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
9809 berichten
  • Pagina 248 van 654
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • …
  • 654
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Jozefien1969
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jozefien1969
Verstuur privébericht

Re: Holdings

• Citeer

Bericht door Jozefien1969 » 24 juli 2020, 21:09

delaby schreef: ↑23 juli 2020, 10:27 Sofina is het aandeel waarvan ik al een aantal jaar denk, ik moet er daar toch echt van bijkopen, maar telkens wacht op een deftige terugval die er maar niet komt.
Al heb ik medio maart mijn kans verkeken om die bij te kopen aan € 155.
Vraag me af wat het straks zal geven met de tweede coronagolf die nu voorzichtig ingezet is en straks in november een veel grotere piek zal opleveren als de eerste.
Bijkopen en laten staan rationeel gezien. Maar ik wel even melden dat ik ook de fout heb gemaakt om af en toe Sofina te verkopen. Achteraf gezien: hoe dom was ik?

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 25 juli 2020, 09:14

Jozefien1969 schreef: ↑24 juli 2020, 21:09
Bijkopen en laten staan rationeel gezien. Maar ik wel even melden dat ik ook de fout heb gemaakt om af en toe Sofina te verkopen. Achteraf gezien: hoe dom was ik?
Bijkopen aan koersen boven de 230 euro zeker??? Hallo! Sofina noteert met een PREMIE en zijn de laatste tijd erg actief in de Aziatische regio. De meeste holdings die daar investeren noteren zelfs met kortingen van 50% en zelfs nog meer.
Ge gaat me niet wijsmaken dat Sofina telkens met hun investeringen de jackpot gaat halen he.
In het verleden zijn er heel wat holdings die met een premie noteerden daarna de dieperik in gegaan met name Eurazeo, Ackermans, Hal Trust, Brederode en Bollore. Toen Bollore met een fikse premie noteerde boven de 4 euro bent u daar ook ingestapt met alle gevolgen van dien.
De daling naar de koersen in maart bij Sofina waren al een voorsmaakje.

jonie
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jonie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jonie » 25 juli 2020, 10:49

laeka schreef: ↑25 juli 2020, 09:14 Ge gaat me niet wijsmaken dat Sofina telkens met hun investeringen de jackpot gaat halen he.

In het verleden zijn er heel wat holdings die met een premie noteerden daarna de dieperik in gegaan met name Eurazeo, Ackermans, Hal Trust, Brederode en Bollore. Toen Bollore met een fikse premie noteerde boven de 4 euro bent u daar ook ingestapt met alle gevolgen van dien.
Al uw voorbeelden, investeren hoofdzakelijk in enkele vergane gloriën en keren hun kar niet of pas recent en véél te traag…

Sofina keerde haar kar reeds 10 jaar geleden, stuurt constant bij en investeerde in héél véél kleine projectjes in verschillende sectoren, vandaar die premie...

Sofina gokt niet, op de Jackpot van Euromillions, maar speelt in elke investering, mee met Win for live…. ;)

(en Azië is niet haar nr 1...)
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "

delaby
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer delaby
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door delaby » 25 juli 2020, 11:50

laeka schreef: ↑25 juli 2020, 09:14
Jozefien1969 schreef: ↑24 juli 2020, 21:09
Bijkopen aan koersen boven de 230 euro zeker??? Hallo! Sofina noteert met een PREMIE en zijn de laatste tijd erg actief in de Aziatische regio. De meeste holdings die daar investeren noteren zelfs met kortingen van 50% en zelfs nog meer.
Ge gaat me niet wijsmaken dat Sofina telkens met hun investeringen de jackpot gaat halen he.
Laeka, denk je dat we in het najaar nog lagere koersen dan € 155 zullen zien bij Sofina ? Ik persoonlijk denk van niet.

Phjo01
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Phjo01
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Phjo01 » 25 juli 2020, 13:01

Of SOF terug naar niveaus rond 155 gaat is een « glazen bol » vraag waar niemand vandaag antwoord op heeft. Het feit is dat vandaag Sofina noteert op zijn hoogste prijs in zijn geschiedenis met een premie die al dan niet verantwoord is. Sommige analisten vinden van wel (KBC en Degroof) en geven daarom een houden advies.
Een even boeiende vraag (dan SOF de 155 grens terug zal opzoeken of niet) is : welk zijn vandaag dan wel koopwaardige alternatieven?

Persoonlijk vind ik dat AVI global trust ( ex BTEM) wel een aantal positieve kenmerken vertoont:
- een dubbele korting: mr Market prijst een korting van 11% op AVI die op zijn beurt investeert in een portefeuille met een discount van 37% volgens de cijfers eind juni. De groei van de nav maar ook teruglopende discounts zullen positief bijdrage aan de evolutie van AVI
- goed track record en actief beheer op board niveau ( bijv PSH, OCI) waar ze soms samenwerken met andere activistische aandeelhouders ( bijv Elliot Softbank)
- een aantal recente investeringen (Sony, softbank) die valueinvesting combineert met groei (technologie)

En zo zijn er nog enkele andere reden waarom ik AVI interessant vind vandaag.

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 25 juli 2020, 13:34

jonie schreef: ↑25 juli 2020, 10:49
laeka schreef: ↑25 juli 2020, 09:14 Ge gaat me niet wijsmaken dat Sofina telkens met hun investeringen de jackpot gaat halen he.

Al uw voorbeelden, investeren hoofdzakelijk in enkele vergane gloriën en keren hun kar niet of pas recent en véél te traag…

Sofina keerde haar kar reeds 10 jaar geleden, stuurt constant bij en investeerde in héél véél kleine projectjes in verschillende sectoren, vandaar die premie...

Sofina gokt niet, op de Jackpot van Euromillions, maar speelt in elke investering, mee met Win for live…. ;)

(en Azië is niet haar nr 1...)
Bijkopen Jonie en nog eens bijkopen.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 25 juli 2020, 14:18

AVH was vroeger een holding in een identieke positie. Schitterend parcours, het management werd beschouwd als dat ze gouden handen hadden, noteerde dikwijls met een premie ten opzichte van de NAV, kreeg jarenlang een "houden" of "verkopen" advies omdat het beschouwd werd als een zeer duur aandeel. De koers knalde jaar na jaar verder omhoog. Nu slabakt de koers al een paar jaren.

Gaat Sofina dezelfde weg op?

Niemand kan het zeggen, maar de meeste sprookjes blijven niet eeuwig duren, zelfs niet voor "de schone slaapster" van de Brusselse beurs.

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 25 juli 2020, 14:20

Phjo01 schreef: ↑25 juli 2020, 13:01 Of SOF terug naar niveaus rond 155 gaat is een « glazen bol » vraag waar niemand vandaag antwoord op heeft. Het feit is dat vandaag Sofina noteert op zijn hoogste prijs in zijn geschiedenis met een premie die al dan niet verantwoord is. Sommige analisten vinden van wel (KBC en Degroof) en geven daarom een houden advies.
Een even boeiende vraag (dan SOF de 155 grens terug zal opzoeken of niet) is : welk zijn vandaag dan wel koopwaardige alternatieven?

Persoonlijk vind ik dat AVI global trust ( ex BTEM) wel een aantal positieve kenmerken vertoont:
- een dubbele korting: mr Market prijst een korting van 11% op AVI die op zijn beurt investeert in een portefeuille met een discount van 37% volgens de cijfers eind juni. De groei van de nav maar ook teruglopende discounts zullen positief bijdrage aan de evolutie van AVI
- goed track record en actief beheer op board niveau ( bijv PSH, OCI) waar ze soms samenwerken met andere activistische aandeelhouders ( bijv Elliot Softbank)
- een aantal recente investeringen (Sony, softbank) die valueinvesting combineert met groei (technologie)

Zijn ook in holdings in India gestapt zeer recent. Het voordeel is dat ze in groeimarkten zitten in fel ondergewaardeerde holdings die niet voor iedere beursbelegger toegankelijk zijn en ze volgen het actief op.

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 25 juli 2020, 14:30

MoreOrLess schreef: ↑25 juli 2020, 14:18 AVH was vroeger een holding in een identieke positie. Schitterend parcours, het management werd beschouwd als dat ze gouden handen hadden, noteerde dikwijls met een premie ten opzichte van de NAV, kreeg jarenlang een "houden" of "verkopen" advies omdat het beschouwd werd als een zeer duur aandeel. De koers knalde jaar na jaar verder omhoog. Nu slabakt de koers al een paar jaren.

Gaat Sofina dezelfde weg op?

Niemand kan het zeggen, maar de meeste sprookjes blijven niet eeuwig duren, zelfs niet voor "de schone slaapster" van de Brusselse beurs.
De nagel op de kop. Jaren geleden werden daar koersdoelen genoemd van 300 euro voor Ackermans en de hallucinante koersdoelen voor CFE niet vergeten (heb je al eens gezien wat voor een parcours CFE aan het afleggen is?). Toen heb ik ook gewaarschuwd voor deze dure holding op maar ja ik wist er niks van. De posters en poppenspelers van toen zijn allang van het forum verdwenen. Belreca heeft recent zijn volledig belang verkocht en het was hun grootste positie.

delaby
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer delaby
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door delaby » 25 juli 2020, 15:13

Phjo01 schreef: ↑25 juli 2020, 13:01 Of SOF terug naar niveaus rond 155 gaat is een « glazen bol » vraag waar niemand vandaag antwoord op heeft. Het feit is dat vandaag Sofina noteert op zijn hoogste prijs in zijn geschiedenis met een premie die al dan niet verantwoord is. Sommige analisten vinden van wel (KBC en Degroof) en geven daarom een houden advies.

Merci voor je reactie Phj01, welke Belgische holding zie jij als koopwaardig alternatief ?
En jij laeka, wie is jouw Belgische favoriet ?
Alvast bedankt.

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 25 juli 2020, 17:17

delaby schreef: ↑25 juli 2020, 15:13 Merci voor je reactie Phj01, welke Belgische holding zie jij als koopwaardig alternatief ?
Alvast bedankt.
Belreca. Grote onderwaardering zeer mooi dividend dat ieder jaar stijgt en hun portefeuille staat online met zo goed als allemaal bedrijven die je kent en die je gemakkelijk redelijk vlug kan verkopen als er iets misgaat.
Als bijvoorbeeld GBL al zijn Umicore aandelen wil verkopen dan moeten die een korting geven aangezien het pakket te groot is.

Enig nadeel noteert op de fixingmarkt en er is maar een beperkte free float. Maar.. ik kan daar mee leven.

delaby
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer delaby
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door delaby » 25 juli 2020, 17:22

laeka schreef: ↑25 juli 2020, 17:17
delaby schreef: ↑25 juli 2020, 15:13 Merci voor je reactie Phj01, welke Belgische holding zie jij als koopwaardig alternatief ?
Alvast bedankt.
Belreca. Grote onderwaardering zeer mooi dividend dat ieder jaar stijgt en hun portefeuille staat online met zo goed als allemaal bedrijven die je kent en die je gemakkelijk redelijk vlug kan verkopen als er iets misgaat.
Als bijvoorbeeld GBL al zijn Umicore aandelen wil verkopen dan moeten die een korting geven aangezien het pakket te groot is.

Enig nadeel noteert op de fixingmarkt en er is maar een beperkte free float. Maar.. ik kan daar mee leven.
Merci laeka !

jonie
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jonie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jonie » 25 juli 2020, 19:16

laeka schreef: ↑25 juli 2020, 13:34 Bijkopen Jonie en nog eens bijkopen.
De meeste beleggers kennen blijkbaar alleen, kopen of verkopen…. ;D

Houden is 90% van mijn portefeuille…. mijn Sofina’s (en Elia's) dateren al van 2012, 2013 en 2018… in België heb ik verder niets... >:D

AVH had ik vroeger ook, maar in 2017 verkocht, omdat je toen al 2 jaar kon zien dat ze achterop liepen omdat ze niet (voldoende) innoveren...
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "

Phjo01
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Phjo01
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Phjo01 » 25 juli 2020, 20:10

delaby schreef: ↑25 juli 2020, 15:13

Merci voor je reactie Phj01, welke Belgische holding zie jij als koopwaardig alternatief ?
Alvast bedankt.
Momenteel geen Belgische favorieten. Begrijp me niet verkeerd.
Voor verschillende reden ben ik fan van Sofina en Brederode. Maar deze vind ik vandaag te duur om te kopen. GBL zit in een transformatieproces en belang van private equity in de portefeuille (Sienna Capital) wordt steeds groter. Discount is hier nog relatief hoog (30%) om die reden maar ben aan huidige prijzen gen koper ( < 65 daarentegen).

Als je mij vandaag zou « verplichten » te investeren in een Belgische holding zou ik waarschijnlijk QFG of de monoholding Tubize kiezen. Waarom?
1. QFG:
focust op genoteerde en niet-genoteerde groeibedrijven met een fiscaal interessante Privak-structuur.
dynamosch beheer: récent nieuwe belangen in o.a. LPKF, Varta, Kerry Group en Tubize.
Discount rond de 30%
2. TUBIZE
Discount van bijna 50% volgens KBC ( mid juni 2020)
Afbouw van schulden waardoor Tubize schuldenvrij is over een jaar

delaby
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer delaby
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door delaby » 25 juli 2020, 20:20

Phjo01 schreef: ↑25 juli 2020, 20:10
delaby schreef: ↑25 juli 2020, 15:13
Alvast bedankt.
Momenteel geen Belgische favorieten. Begrijp me niet verkeerd.
Voor verschillende reden ben ik fan van Sofina en Brederode. Maar deze vind ik vandaag te duur om te kopen. GBL zit in een transformatieproces en belang van private equity in de portefeuille (Sienna Capital) wordt steeds groter. Discount is hier nog relatief hoog (30%) om die reden maar ben aan huidige prijzen gen koper ( < 65 daarentegen).

Als je mij vandaag zou « verplichten » te investeren in een Belgische holding zou ik waarschijnlijk QFG of de monoholding Tubize kiezen. Waarom?
1. QFG:
focust op genoteerde en niet-genoteerde groeibedrijven met een fiscaal interessante Privak-structuur.
dynamosch beheer: récent nieuwe belangen in o.a. LPKF, Varta, Kerry Group en Tubize.
Discount rond de 30%
2. TUBIZE
Discount van bijna 50% volgens KBC ( mid juni 2020)
Afbouw van schulden waardoor Tubize schuldenvrij is over een jaar
Merci voor de info Phjo01 !

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

9809 berichten
  • Pagina 248 van 654
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • …
  • 654
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy