Holdings
TIP
Re: Holdings
Vandaag de 6 rechten verkocht, 10€ netto overgehouden. .De koers van Sofina gaat weer goed omhoog. Positief verhaal, en Sofina heeft ook weer meer geld om te investeren.
Tijdens mijn lunchpauze wat gelezen in De Tijd marktenchat; de koers van dat inschrijvingsrecht van Sofina is verdubbeld , maar ik kon nergens vinden waar je die koers kan volgen? Iemand een idee?
Ik heb mijn 9 rechten ook verkocht, netto 19.1€. (aan een koers van 2.352)
Ik kan het volgen op Bolero, de prijs ging tussen 1.55 en 3.2€
Momenteel 2.3€
Bij DeGiro krijg ik dit wanneer ik enkele rechten wil bijkopen. Onduidelijk wat van toepassing is.
Helaas kan dit product niet verhandeld worden. Dit kan het gevolg zijn van regelgeving, uw profiel of als gevolg van een intern besluit.
Helaas kan dit product niet verhandeld worden. Dit kan het gevolg zijn van regelgeving, uw profiel of als gevolg van een intern besluit.
30 rechten bij Deutsche Bank. Ik kan (in hun app) precies nergens op klikken om in te tekenen op kapitaalsverhoging noch om rechten bij te kopen of te verkopen. Is dat normaal?
GBL krijgt ook een artikeltje in de Tijd. Ze willen verder hun beursgenoteerde portefeuille afbouwen en zetten heel wat te koop. Bedoeling is om meer te investeren in PE-fondsen.
Gisteren (zaterdag) nu ook mail gekregen van DB. Kan enkel via 'online banking', niet in hun app.
Ik ga mijn positie in sofina vergroten. Heb nog rechten bijgekocht om te kunnen inschrijven op de kapitaalverhoging. Waarom heb ik het nu toch gedaan, besparing op de tob. Je betaalt enkel tob op de aankoop van de rechten en niet op de kapitaalverhoging zelf.
Wat het aandeel de komende tijd zal doen, heb ik helaas geen glazen bol voor maar ik vind het wel een mooie spreiding in combinatie met mijn voornamelijk etf portefeuille. Ze hebben toegang tot mooie PE fondsen en zullen hopelijk mijn geld beter investeren dan ik zelf kan.
Wat het aandeel de komende tijd zal doen, heb ik helaas geen glazen bol voor maar ik vind het wel een mooie spreiding in combinatie met mijn voornamelijk etf portefeuille. Ze hebben toegang tot mooie PE fondsen en zullen hopelijk mijn geld beter investeren dan ik zelf kan.
Wat is "tob"?
Heb je het aandeel Sofina als eens vergeleken met een simpele belegging in een Nasdaq ETF?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
En wetende dat Sofina duur staat. Ge moet al ver gaan zoeken om een holding met lagere korting te vinden.