Hospitalisatie - Ambulante zorgen
Hospitalisatie - Ambulante zorgen
In mijn hospitalisatie verzekering staat vermeld , ambulante zorgen worden vergoed in de maand die de hospitalisatie voorafgaat .
Hospitalisatie was op 26/02 , wilt dit dan zeggen alle ambulante kosten in de maand januari of telt men een maand terug vanaf 26/02 , dus vanaf 26/01 ??
Ik zal morgen wel is bellen naar Allianz maar wat denken jullie ?
Hospitalisatie was op 26/02 , wilt dit dan zeggen alle ambulante kosten in de maand januari of telt men een maand terug vanaf 26/02 , dus vanaf 26/01 ??
Ik zal morgen wel is bellen naar Allianz maar wat denken jullie ?
Re: Hospitalisatie - Ambulante zorgen
De maand ( tijdsduur) die de hospitalisatie voorafgaat gaat dus in op 26/01 !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ambulante zorg heeft volgens mij niets te maken met hospitalisatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambulante_zorg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambulante_zorg" onclick="window.open(this.href);return false;
ludo schreef:Ambulante zorg heeft volgens mij niets te maken met hospitalisatie
Ambulante zorgen zijn de medische kosten die gemaakt worden buiten de hospitalisatie. Worden ook vergoed bij hospitalisatie verzekering , 1 maand voor opname en drie maanden erna. Bij ernstige ziekten ( kanker , ... ) is er geen tijdslimiet bij ambulante zorgen na opname ( Allianz verzekering )
Ambulante zorgen zijn de medische kosten die gemaakt worden buiten de hospitalisatie, maar wel in verband staan met de hospitalisatie.
@gupe voila, zo zie je maar dat je zelf het antwoord al weet op de vraag die je stelde. Dus vanaf 26/01
ludo schreef:@gupe voila, zo zie je maar dat je zelf het antwoord al weet op de vraag die je stelde. Dus vanaf 26/01
Mij was het niet duidelijk wat men juist bedoelt met " in de maand die de hospitalisatie voorafgaat". Is toch een beetje dubbelzinnig vind ik.
Gupe, hoe moet men dit dan volgens jou uitdrukken opdat het klaar en duidelijk zou zijn?
Zoals hier al verschillende keren gezegd
Als je 26/02 opgenomen wordt, dan mag je alles vanaf 26/01 (1 maand ervoor) en (ik dacht) 3 maand erna binnen brengen bij de hospitalisatieverzekering. Gewoon bij het ziekenfonds langs gaan en een papier met alle terugbetaling van 26/01 tot ... vragen. Ook bij de apotheker langs gaan en een dergelijk papier vragen. De hospitalisatieverzekering zoekt er wel tussen wat ze niet moeten terugbetalen (wat geen verband heeft met je hospitalisatie). Het forfait wat je moet laten vallen is ook jaarlijks.
Als je 26/02 opgenomen wordt, dan mag je alles vanaf 26/01 (1 maand ervoor) en (ik dacht) 3 maand erna binnen brengen bij de hospitalisatieverzekering. Gewoon bij het ziekenfonds langs gaan en een papier met alle terugbetaling van 26/01 tot ... vragen. Ook bij de apotheker langs gaan en een dergelijk papier vragen. De hospitalisatieverzekering zoekt er wel tussen wat ze niet moeten terugbetalen (wat geen verband heeft met je hospitalisatie). Het forfait wat je moet laten vallen is ook jaarlijks.