Hospitalisatie
Hospitalisatie
Sinds 01/07/2019 zijn mijn vrouw en ik aangesloten bij een collectieve hospitalisatieverzekering (AG) via mijn werk. Hiervoor waren we aangesloten bij de hospitalisatieverzekering van de cm. Vanaf 20/08 verander ik van werk, waar geen collectieve verzekering is.
Mijn vrouw is op dit moment drie maanden zwanger. We kunnen dus, voor zover ik het goed begrijp, nergens nog een verzekering afsluiten waardoor de bevalling in een eenpersoonskamer gedekt wordt. De verzekering bij AG kunnen we niet zonder wachttijd overnemen omdat we die nog geen twee jaar hebben.
Mis ik nog iets en is er eventueel wel een mogelijkheid?
Mijn vrouw is op dit moment drie maanden zwanger. We kunnen dus, voor zover ik het goed begrijp, nergens nog een verzekering afsluiten waardoor de bevalling in een eenpersoonskamer gedekt wordt. De verzekering bij AG kunnen we niet zonder wachttijd overnemen omdat we die nog geen twee jaar hebben.
Mis ik nog iets en is er eventueel wel een mogelijkheid?
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Hospitalisatie
Misschien kan je het vragen aan de cm?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous9
Inderdaad.
Als je van een andere hospitalisatieverzekering overstapt naar eentje van de CM dan blijven volgens mij de waarborgen doorlopen zonder wachttijd.
Zeker navragen dus bij de CM
Edit: Even gecheckt. Is enkel het geval bij overstap gelijkaardige mutualistische verzekering.
Als je van een andere hospitalisatieverzekering overstapt naar eentje van de CM dan blijven volgens mij de waarborgen doorlopen zonder wachttijd.
Zeker navragen dus bij de CM
Edit: Even gecheckt. Is enkel het geval bij overstap gelijkaardige mutualistische verzekering.
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 28 juli 2020, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Ja ik denk sowieso als je nog maar een maand weg bent van de cm(je bent toch nog aangesloten bij hun als lid?) dat zij misschien een oplossing hebben.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
De cm werkt niet met wachtpolissen maar misschien dat je toch nog iets kunt regelen waardoor de kost draaglijker wordt.
Heden een collectieve polis.
Een prive polis zou geen probleem mogen zijn. (maar wel overstap ten laatste doen op laatste dag huidige polis)
Het kosten plaatje is een ander verhaal.
Een prive polis zou geen probleem mogen zijn. (maar wel overstap ten laatste doen op laatste dag huidige polis)
Het kosten plaatje is een ander verhaal.
Estate Guru believer.
Ok, ik informeer eens bij de CM wat daar mogelijk is.