Hospitalisatie verzekering opzeggen
Hospitalisatie verzekering opzeggen
Ik wou mijn Allianz hospitalisatie verzekering opzeggen welke half januari vervalt.
Nu is dit geen 3 maanden op voorhand. Klopt het dat ik dan terug vastzit bij Allianz voor één jaar ?
Ik wou overstappen naar de CM , is een derde van de prijs !
Nu is dit geen 3 maanden op voorhand. Klopt het dat ik dan terug vastzit bij Allianz voor één jaar ?
Ik wou overstappen naar de CM , is een derde van de prijs !
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Re: Hospitalisatie verzekering opzeggen
Mijns inzien indien geen drie maanden op voorhand opgezegd, zit je terug vast voor een jaar. Enige mogelijkheid is nog opzeggen indien de maatschappij een prijsverhoging aankondigt of aangekondigd heeft. In dat geval tellen de drie maanden niet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In de algemene voorwaarden is geen opzegtermijn bedongen. Enkel opzeggen tegen volgende vervaldag. Mogelijks kan er wel iets in de "bijzondere voorwaarden" vermeld zijn betreffende vooropzeg.
Ik kreeg vandaag mijn overschrijving binnen voor hospitalisatie 2013 bij Allianz.
Polis is meer dan 11% in prijs verhoogd. Kan dit zomaar ? Kan ik de polis nu stopzetten zonder 3 maanden opzeg ?
Polis is meer dan 11% in prijs verhoogd. Kan dit zomaar ? Kan ik de polis nu stopzetten zonder 3 maanden opzeg ?
Recht van opzegging
a. Indien de aanpassing leidt tot premieverhoging en/of beperking van dekking, heeft verzekeringnemer het recht de verzekering en/of de Dekking waarop de aanpassing betrekking heeft, op te zeggen binnen één maand na mededeling van de aanpassing
door verzekeraar.
a. Indien de aanpassing leidt tot premieverhoging en/of beperking van dekking, heeft verzekeringnemer het recht de verzekering en/of de Dekking waarop de aanpassing betrekking heeft, op te zeggen binnen één maand na mededeling van de aanpassing
door verzekeraar.
Ik heb geen mededeling van prijsverhoging gekregen en er is geen vermelding van enige prijsverhoging bij de overschrijving. Kan een verhoging van 11% dan zomaar ?ludo schreef:Recht van opzegging
door verzekeraar.
Uw overschrijvingsbericht met het verhoogde bedrag is voldoende bewijs om legaal binnen de maand op te zeggen.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...