hospitalitatieverzekering VanBreda of Ethias
-
beveren
hospitalitatieverzekering VanBreda of Ethias
Wij kunnen elk via onze werkgever een hospitalitaieverzekering afsluiten ik bij Vanbreda zij bij ethias welke is aan te raden ,wie heeft er nadelen of voordelen ondervonden.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Re: hospitalitatieverzekering VanBreda of Ethias
Ik kan mij vergissen maar ik dacht dat bij VanBreda de post-hospitalisatie dekking voorziet tot zes maanden na een opname. De meeste polissen voorzien hier doorgaans drie maanden.
Heb het ooit eens ergens gelezen, maar voor alle zekerheid zou ek zeggen, lees de polissen van Ethias en VanBreda er eens op na om het zeker te weten.
Hou bovendien ook rekening met de dekking van ereloonsupplementen, (vrije) keuze van kamertype, eventuele franchise en het verzekerde jaarlijkse plafondbedrag.
Heb het ooit eens ergens gelezen, maar voor alle zekerheid zou ek zeggen, lees de polissen van Ethias en VanBreda er eens op na om het zeker te weten.
Hou bovendien ook rekening met de dekking van ereloonsupplementen, (vrije) keuze van kamertype, eventuele franchise en het verzekerde jaarlijkse plafondbedrag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: hospitalitatieverzekering VanBreda of Ethias
ik zou de goedkoopste nemen en een wachtpolis 'Vision' afsluiten bij AG insurance. Zo hebt een perfecte hospitalisatieverzekering tegen een goede prijs die bovendien uw leeftijd bevriest. (als uw groepsverzekering maar beperkt tussenkomt, zal AG het overige betalen behalve de vrijstelling)