Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Huizenmarkt post-corona?

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
47 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

Re: Huizenmarkt post-corona?

• Citeer

Bericht door Yaris » 5 april 2020, 08:32

Maar zelfs dan zal de stijging van de lonen ervoor zorgen dat de maandelijkse aflossing van de hypotheek minder zwaar wordt.

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door NTO » 5 april 2020, 08:43

Yaris schreef: ↑5 april 2020, 08:32 Maar zelfs dan zal de stijging van de lonen ervoor zorgen dat de maandelijkse aflossing van de hypotheek minder zwaar wordt.
Dat is allemaal in de veronderstelling dat er inflatie komt.
In de eurocrisis 2011 en de jaren erna heeft de ECB massa's geld in de markt gepompt, op een bepaald moment 80 miljard per maand, gedurende langere periode, en dat heeft toen niet voor een inflatie gezorgd.
Dus niet zeker dat er nu inflatie komt.

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 5 april 2020, 08:49

De meningen lopen uiteen. Volgens de een komt er deflatie, volgens de ander hyperinflatie. Wie moet je geloven?

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 5 april 2020, 09:41

Geloof mij maar, er komt geen sterke toename van de inflatie.
1- Omdat de koopkracht de komende jaren niet zal stijgen, zal zelfs afnemen, is er minder consumptie en dus overaanbod wat drukt op de prijzen. Zie je nu al aan het overaanbod en de prijzen aan basis grondstoffen bv olie, metalen...
2- Al dat geld dat centraal banken in de economie pompt, komt niet in onze zakken maar blijft op de schulden balansen, het consumeerbaar geld volume blijft maw min of meer gelijk.

Lukske
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Lukske
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lukske » 5 april 2020, 12:59

NTO schreef: ↑5 april 2020, 08:43
Yaris schreef: ↑5 april 2020, 08:32 Maar zelfs dan zal de stijging van de lonen ervoor zorgen dat de maandelijkse aflossing van de hypotheek minder zwaar wordt.
In de eurocrisis 2011 en de jaren erna heeft de ECB massa's geld in de markt gepompt, op een bepaald moment 80 miljard per maand, gedurende langere periode, en dat heeft toen niet voor een inflatie gezorgd.
geld gepompt?
Wie gelooft die onzin.
Er is helemaal geen geld in de economie gestoken. Misschien wat geleend of zaken gekocht die moeten terugbetaald worden maar dat is geen geld pompen in de economie. Dat is iets geven en achteraf weer afpakken.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door NTO » 5 april 2020, 14:38

Lukske schreef: ↑5 april 2020, 12:59
NTO schreef: ↑5 april 2020, 08:43
geld gepompt?
Wie gelooft die onzin.
Er is helemaal geen geld in de economie gestoken. Misschien wat geleend of zaken gekocht die moeten terugbetaald worden maar dat is geen geld pompen in de economie. Dat is iets geven en achteraf weer afpakken.
Op welke planeet heb jij de voorbije jaren geleefd? QE? Nooit van gehoord? In de volksmond "geld drukken" genoemd, wat eigenlijk verkeerd is.

Bij QE koopt de centrale bank obligaties op (en nu voor het eerst obligatie ETF door de FED) waardoor de banken extra liquiditeiten hebben om commerciële leningen toe te staan en bedrijven hierbij in moeilijke tijden bij te staan.

Het is inderdaad geven, en later terugkrijgen. Want anders is het inderdaad "steeds maar geld bijdrukken, waardoor geld steeds minder waard wordt".

En dus niet jouw verzuurde "terug afpakken".

Of vind je ook dat banken die een hypothecaire lening toestaan, eerst geven en dan weer afpakken?

Dit is een originele, maar niet bijster intelligente zienswijze.

dreaZ
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer dreaZ
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dreaZ » 5 april 2020, 16:03

vortex schreef: ↑5 april 2020, 09:41 Geloof mij maar, er komt geen sterke toename van de inflatie.
1- Omdat de koopkracht de komende jaren niet zal stijgen, zal zelfs afnemen, is er minder consumptie en dus overaanbod wat drukt op de prijzen. Zie je nu al aan het overaanbod en de prijzen aan basis grondstoffen bv olie, metalen...
Ik denk dat er eerder minder aanbod komt, vanwege deglobalisering, incl. het besef dat we te afhankelijk zijn geworden van verre aanvoerlijnen.
Daarnaast zullen we zoveel nieuwe belastingen over ons heen krijgen ... in de eerste plaats op bestaande geldrekeningen ... dat de burgers hun geld zo rap mogelijk zullen uitgeven omdat de staat er anders mee gaat lopen.

Een stevige inflatie is daarenboven een prima oplossing voor de schulden en pensioenbeloftes van de overheid.

Ik keek gisteren naar het aanbod van Blu-rays bij amazon en in het genre dat mij interesseert, zag ik veel prijzen van >100, zelfs >200 EUR, terwijl mij dat vroeger nooit is opgevallen. Dat heeft met het aanbod te maken, vermoed ik.

't Is waar dat QE geen inflatie heeft gebracht, maar het kan allemaal snel veranderen.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 5 april 2020, 16:23

dreaZ schreef: ↑5 april 2020, 16:03
vortex schreef: ↑5 april 2020, 09:41 Geloof mij maar, er komt geen sterke toename van de inflatie.
Ik denk dat er eerder minder aanbod komt, vanwege deglobalisering, incl. het besef dat we te afhankelijk zijn geworden van verre aanvoerlijnen.
Ik geloof niet in de-globalisering, kapitalisme zal blijven bestaan en men zal blijven streven naar het grootste profijt. Akkoord dat bepaalde cruciale zaken wat meer lokaal op stock of geproduceerd gaan worden maar veel verschil zal dat niet geven.
dreaZ schreef: ↑5 april 2020, 16:03 Daarnaast zullen we zoveel nieuwe belastingen over ons heen krijgen ... in de eerste plaats op bestaande geldrekeningen ... dat de burgers hun geld zo rap mogelijk zullen uitgeven omdat de staat er anders mee gaat lopen.
Ze gaan de belastingsdruk niet te veel kunnen verhogen, ook niet op spaargelden wat uiteindelijk de werkingsmiddelen van banken zijn, zonder de koopkracht aan te tasten. Koopkracht die sowieso door stijgende werkloosheid gaat zakken. En een Belg zal nog harder gaan sparen in tijden van schaarste, dus nee ik denk niet dat we volgend jaar massaal zullen gaan consumeren.
dreaZ schreef: ↑5 april 2020, 16:03 Een stevige inflatie is daarenboven een prima oplossing voor de schulden en pensioenbeloftes van de overheid.
Dat is nonsens, pensioenen en uitkeringen zijn inflatie gelinkt.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 5 april 2020, 16:31

vortex schreef: ↑5 april 2020, 16:23
dreaZ schreef: ↑5 april 2020, 16:03 Een stevige inflatie is daarenboven een prima oplossing voor de schulden en pensioenbeloftes van de overheid.
Dat is nonsens, pensioenen en uitkeringen zijn inflatie gelinkt.
Daar heeft onze overheid al 4 keren het fenomeen 'indexsprong' tegen gebruikt...

OPeeters
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer OPeeters
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door OPeeters » 8 april 2020, 11:07

cpnx schreef: ↑4 april 2020, 13:38
OPeeters schreef: ↑2 april 2020, 22:20 Als Paul D'Hoore het zegt....
https://hln.be/video/nu-een-huis-kopen- ... ee~p138699
Paul D'Hoore zegt "ik weet het niet".

Nu een huis kopen is waarschijnlijk onmogelijk, want immo-kantoren zijn gesloten, banken zijn gesloten, ... wegens niet-essentiële diensten. Misschien dat er nadien een kleine daling komt van mensen die sneller van hun woonst of appartement af willen. Maar er kan ook een stijging komen door al de mensen die na maanden quarantaine hun partner niet meer kunnen uitstaan en op zoek zijn naar een nieuwe woonst.

Situatie in België kan nog alle richtingen uit, maar als we evolueren naar Spaanse of Italiaanse toestanden door blijvend gebrek aan beschermend materiaal (in de eerste plaats voor zorgverleners) of door het te vroeg opheffen van de quarantaine (tweede golf), kan er misschien wel een daling in de woningprijzen komen enkele maanden na de epidemie (als de erfenissen geregeld zijn en de nu verlaten woningen op de markt komen). Ik wens het niemand toe, maar met de lage hypotheek begon ik voor de epidemie al eens uit te kijken voor een eigen appartement of huisje, hoe het te financiëren, wat kan ik me permitteren, ... Als de epidemie aan het uitdoven is, zal ik eens de rekening maken. Hoeveel kan ik maandelijks afbetalen? Hoeveel eigen inbreng? Lening familie?
NCPNX, inderdaad dat bedoelde ik. Uitdrukking was wat foutief geformuleerd... Dat moest zijn: "Als Paul D'Hoore zegt dat hij het niet weet"...

Ik wou gewoon eens horen hoe jullie erover denken! Bedankt voor de opbouwende feedback alvast...
Inderdaad tot deze crisis achter ons ligt weten we niet hoe erg het is, maar enkele verhelderende uitspraken hier kunnen we mee een idee geven hoe ik de markt komende weken/maanden in het oog moet houden ;)

Ik had ook het idee dat, zeker nu blijkt dat het in rusthuizen niet onder controle te houden is?, er wel eens wat sterfgevallen kunnen komen, er heel wat erfenissen volgen/mensen kunnen verhuizen naar het rusthuis, er huizen op de markt komen en de prijzen daardoor dalen. Als blijft de vraag natuurlijk of dit effectief zo is.
Misschien wonen veel 20'ers nu (verplicht) dag in&uit thuis en willen ze sneller hun vleugels uitslaan waardoor de huizen (vooral appartementen-)markt wel eens meer bevraagd zou kunnen worden?
Die bedenking maak ik me, maar zag ik precies nog niet passeren. Kromme bedenking van mij?

In verband met mijn persoonlijke situatie: Met mijn huidig inkomen weet ik perfect wat ik kan lenen, hopelijk geen grote gevolgen voor mijn job/loon door de crisis. Al heb ik ook (redelijk veel) cash achter de hand...
Komende maanden zal ik mijn financiële situatie grondig uitwerken, zodat ik goed voorbereid ben. Bedankt voor die tip!

OPeeters
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer OPeeters
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door OPeeters » 8 april 2020, 11:16

voodoo schreef: ↑4 april 2020, 13:55 Wat we nu zeker weten is dat België met geld aan het gooien is. Dit gaat door iemand betaald moeten worden. Feit. Vraag is gaan ze de registratie rechten terug verhogen. Gaan ze huurgeld nog meer belasten. Gaan ze bezit nog meer belasten.

We weten het niet. Niemand weet het. Ik denk dat het een en en en verhaal gaat worden. Welke invloed gaat dit hebben op vastgoed? Niemand die het weet. Speculeren nu is imo uit de Boze
Nu gaat dat sowieso niet ;)
Maar ik wou een idee hebben wat na de crisis, stel dat immokantoren terug open mogen eind deze maand (of wie weet wanneer). Even wachten of niet?
Ik hoorde veel mensen toch suggereren om te wachten, zodat de effecten eerst zichtbaar worden, dus zal ik me daaraan houden.

Eerlijk is eerlijk, echt financiële kennis heb ik niet maar besef héél goed dat de overheid iets gaat moeten doen met de spectaculair stijgende staatschuld. Daarom dat ik me zorgen maak over mijn spaargeld ook, zou er daar nog belastingen op komen...

Rombout schreef: ↑4 april 2020, 16:57 Mijn voorspelling is eenvoudig:
Op de huurmarkt zal er grote vraag zijn naar kleine appartementen.
Verhuurders van grote(re) huizen zullen het moeilijk krijgen.
Eigenaars-bewoners (met in heel wat gevallen een te grote lening) van grote vrijstaande woningen, zullen het echt lastig krijgen en misschien moeten overgaan tot gedwongen verkoop.
Ik zie het echt somber in!
Dat is een interessante bedenking!
Kleine appartementen, dat is dan één slaapkamerappartementen? Ik ben in dat segment aan het kijken (wel om te kopen), maar twijfel eventueel voor één- of twee- slaapkamerappartement.
Ik weet niet welk op termijn (eerst zelf in wonen en binnen pakweg 3j te verhuren) het beste in de markt zou liggen.

Ik bezit op dit moment zelf geen vastgoed, dus ik vind dit wel interessant ;D Al hoop ik voor iedereen dat de leefomstandigheden natuurlijk doenbaar blijven!

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 8 april 2020, 11:51

ik zou vooral naar de banken gaan kijken.
Gaan zijn niet nog strenger gaan worden? Daar er nu mensen uitstellen krijgen en dergelijke, gaan ze mss voorzichtiger worden.
Hoop ook maar dat iedereen die nu uitstel krijgt, niet in de problemen gaat komen. dan zou er wel eens veel te koop kunnen komen en dat kan leiden tot prijsreducties.

zeverare
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer zeverare
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zeverare » 8 april 2020, 12:14

Zou er een overheidsgarantie komen voor hypotheken?
"wij hebben betalingsuitstel gegeven, nu is het aan jullie"
Anders is het inderdaad logisch dat ze strenger worden.

De impact daarvan valt niet te onderschatten:
stel 80% van de waarde (vastgesteld door een conservatieve schatter) wordt het absoluut maximum dat je kan lenen dan zijn er heel wat mensen die nog een 5-10 jaar extra gaan mogen sparen zelfs al zakken de prijzen.
Laatst gewijzigd door zeverare op 8 april 2020, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 8 april 2020, 12:31

Europa en de OESO klagen al lang dat de Belgische banken te laks zijn bij het toekennen van hypotheken. Dat zal er nu natuurlijk niet op verbeteren. De quotiteit om een lening te krijgen zal naar beneden gaan. De afgelopen jaren waren zelfs quotiteiten van 100 of 90% mogelijk.

OPeeters
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer OPeeters
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door OPeeters » 11 april 2020, 14:58

Als we KBC/HLN mogen geloven dan gaan de prijzen sowieso zakken ;)
Benieuwd of dat klopt, natuurlijk hoe langer de crisis duurt hoe meer economisch effect. Dus we zullen nog wel zien wanneer alles achter de rug is ;D

(ik kan helaas geen link bijplaatsen, "Uw bericht lijkt teveel op spam. Verwijder alle links naar externe websites.")

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

47 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy