Hulp bij eerste stappen in fondsen
TIP
Re: Hulp bij eerste stappen in fondsen
'k Weet niet. Ik dacht dat DB het gespreide instappen juist promoot, soms wordt er een instyapkost van 1% geschrapt indien je gespreid instapt.JanusBananus schreef:Is het aantal fondsen dat je bij DB via gespreide instap kan kopen niet tamelijk beperkt?
Nu ik erover nadenk, Skagen heb ik niet gespreid aangekocht, het Skagen fonds staat ook niet op de website, je kunt het alleen telefonisch bestellen.
mijn fondsen staan al goed in het rood. Wel te korte termijn om er al iets over te zeggen. Aan andere kant nog positief, zo blijf je al van in het begin voorzichtig ...
-
von Rompuy
- Newbie

Blijf weg bij fondsen, zeker in deze tijd met lage rentevoeten.
- Obligatiefondsen: a) de uitgevers gaan met de coupons vandaan b) de rente kan enkel nog stijgen, dan zal de koers van het fonds als een pudding in elkaar zakken.
- Aandelenfondsen: de uitgevers zijn GEEN liefdadigheidsfondsen. Kijk liever in hun doc ,beleg in hun 10 belangrijkste aandelen (hun top-10) en strijk zelf hun commissie op.
- Obligatiefondsen: a) de uitgevers gaan met de coupons vandaan b) de rente kan enkel nog stijgen, dan zal de koers van het fonds als een pudding in elkaar zakken.
- Aandelenfondsen: de uitgevers zijn GEEN liefdadigheidsfondsen. Kijk liever in hun doc ,beleg in hun 10 belangrijkste aandelen (hun top-10) en strijk zelf hun commissie op.