Huren als starter
TIP
Huren als starter
Ik ben 24, net afgestudeerd en begin mijn job per 1 oktober. Voor deze job moet ik binnen het jaar verhuizen naar regio Antwerpen. Nu zou ik daar al wat mee willen beginnen want ik woon in Ieper en elke dag aan en af rijden met verkeer is een liever niet situatie.(ja ik wist dat dit een factor was voor ik de job aangenomen heb).
Op mijn job ga ik 2600 bruto verdienen, eindejaarspremie, vakantiegeld,.. Ik krijg een auto met tankkaart, gsm en laptop alsook 180 euro aan maaltijdcheques per maand. Dus al wat kosten gespaard. Ik heb mijn studies hoofdzakelijk zelf gefinancierd en dus spaargeld is laag.
Is huren een optie of zou ik toch het dagelijks pendelen doen tot ik wat meer gespaard heb? En moest ik iets huren rond welke prijscategorie moet ik kijken? Ik ben redelijk nieuw in the real life maar zelfstandig zijn kan ik. Wat advies zou aangemaan zijn!
Op mijn job ga ik 2600 bruto verdienen, eindejaarspremie, vakantiegeld,.. Ik krijg een auto met tankkaart, gsm en laptop alsook 180 euro aan maaltijdcheques per maand. Dus al wat kosten gespaard. Ik heb mijn studies hoofdzakelijk zelf gefinancierd en dus spaargeld is laag.
Is huren een optie of zou ik toch het dagelijks pendelen doen tot ik wat meer gespaard heb? En moest ik iets huren rond welke prijscategorie moet ik kijken? Ik ben redelijk nieuw in the real life maar zelfstandig zijn kan ik. Wat advies zou aangemaan zijn!
Re: Huren als starter
Vaste kosten mag je rekenen op 300 euro maand. zoals Elect.+gas -Telenet-Ziekenkas-Zorgkas-Provincie.Taks-Water-Brandverz-Fam.verz.-
Tenzij er al bepaalde gemeenschappelijke kosten bij de huur gerekend worden of er nog bij komen zoals ( lift - syndicus - onderhoud gem.delen )
Van je brutto loon van 2600 euro hou je netto 1800 euro over +maaltijdcheque van 180 euro = 1980 euro
Nu is het aan U om iets te huren binnen je budget,zodat je nog iets over houdt voor eten en ontspanning.