Huurgarantie verzekering
TIP
        Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.

- 
				KnightofNi
- Newbie 
- Contacteer:
Huurgarantie verzekering
Wij gaan de eerste maal een appartement verhuren. Om toch een beetje meer zekerheid te hebben over de huurinkomsten wilden we een huurgarantie verzekering nemen. Waarschijnlijk via de immoweb protect verzekering.
Heeft iemand ervaring met dit type van verzekering? Wordt er eenvoudig uitbetaald indien een in gebreke gestelde huurder niet correct betaalt?

Heeft iemand ervaring met dit type van verzekering? Wordt er eenvoudig uitbetaald indien een in gebreke gestelde huurder niet correct betaalt?
Re: Huurgarantie verzekering
Je kan dit afsluiten en de premie mee in je huur verrekenen.. 
Je zal het maar pas weten op het moment dat je een claim indiend of het een goede zaak is..

Je zal het maar pas weten op het moment dat je een claim indiend of het een goede zaak is..
			Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
							Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.

- 
				anonymous9
Ik vind zo'n verzekering te duur. Zelfs met de nu permanent geworden korting via Immoweb van 25%. Op de duur houdt men niks meer over.

- 
				KnightofNi
- Newbie 
- Contacteer:
Bedankt voor de replies. De kost van de verzekering bedraagt voor ons +-3% van de huurprijs wat wel goed aanvaardbaar is. Het appartement is ook niet bedoeld als opbrengsteigendom het is meer een alternatieve spaarpot. We nemen de verzekering dus ook meer om een beetje gemoedsrust te hebben.

- EarthNvstr1
- VIP member 
- Contacteer:
Nogal vreemd ... als het niet moet dienen als opbrengsteigendom, waarom zou je dan een "huurgarantie verzekering" willen ?
Lees vooral goed alle kleine lettertjes zou ik zeggen.

Lees vooral goed alle kleine lettertjes zou ik zeggen.