Hyphotheek spanje
TIP
Hyphotheek spanje
Ik heb in 2010 een hyphotheek aangegaan in spanje bij Banco Popular .
Geleend bedrag was toen 56000 .
In 2015 vroeg ik herziening aan .
Dat werdt niet gedaan in Spanje zeiden ze .
In 2018 de 1 maand , hebben ze me gemeld dat ze toch de lening zouden herzien
Ik blij , en moest naar de notaris , er werd getekend .
Vorige week zei men dat dit nog steeds niet bestaat herziening in spanje , maar hebben ze ons een nieuwe lening gegeven
Vorig jaar was de lening nog 38000 euro te betalen
Nu plots 52000 euro , als ik omreken kom ik ongeveer aan 25% meer
en heb ik dus 8 jaar voor niks betaald eigenlijk .
Kan dat kloppen
Vorige week zei men dat dit nog steeds niet bestaat herziening in spanje , maar hebben ze ons een nieuwe lening gegeven
Kan dat kloppen
Re: Hyphotheek spanje
Neen, dat kan niet kloppen, tenzij er kosten zijn die men aanrekent (bijvoorbeeld al de rente die je anders had moeten betalen) wanneer je herfinanciert.
Wat heb je op vlak van herfinanciering gedaan?
Santander heeft ook vorig jaar Banco Popular overgenomen (BP was een bank in extreem slechte papieren).
Wat heb je op vlak van herfinanciering gedaan?
Santander heeft ook vorig jaar Banco Popular overgenomen (BP was een bank in extreem slechte papieren).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik had een herziening aangevraagd , maar heb nooit veel info gehad en in spaans . Nu sinds een 2 weken blijkt dat het een nieuwe lening is er van gemaakt .
Ook ministerie in madrid zeggen dat dit onterecht is , Is dat niet zo als ze een nieuwe lening geven dat dit moet berekend worden op nog openstaand tarief + de kosten , maar volgens dat ik vind is dat maar 3/3.5 %
De bank heeft wel gesproken over een herziening , terwijl het niet bestaat , nu verkoop ik mijn app. en blijkt dat ik geen euro zal overhebben nu komt alles boven water
Ook ministerie in madrid zeggen dat dit onterecht is , Is dat niet zo als ze een nieuwe lening geven dat dit moet berekend worden op nog openstaand tarief + de kosten , maar volgens dat ik vind is dat maar 3/3.5 %
De bank heeft wel gesproken over een herziening , terwijl het niet bestaat , nu verkoop ik mijn app. en blijkt dat ik geen euro zal overhebben nu komt alles boven water
Een troost ge zult niet de eerste en laatste zijn met een Spaanse kater.kuku schreef: ↑6 december 2018, 12:07 Ik had een herziening aangevraagd , maar heb nooit veel info gehad en in spaans . Nu sinds een 2 weken blijkt dat het een nieuwe lening is er van gemaakt .
Ken iemand die betaald momenteel aan syndic - onderhoud kosten 600 € per maand.
Vroeg aan hun is het eigen grond of huurgrond wisten het niet.
Gaan per jaar 8 weken in periode's naar daar.
Maar ja ze hebben een Spaans optrekje in bezit.
Wie zei ook weer Spanje is goedkoop.
Estate Guru believer.
Je hebt het akkoord getekend. Als het in vreemde taal was had je het kunnen laten vertalen voor je tekende.kuku schreef: ↑5 december 2018, 14:29 Ik heb in 2010 een hyphotheek aangegaan in spanje bij Banco Popular .
Kan dat kloppen
Je beroepen op onwetendheid zal niet lukken.