hypothecair krediet en bankrekening
TIP
hypothecair krediet en bankrekening
Ik heb een hypothecair krediet lopen bij Toxia (of Anorexia), ik wil echter van bank veranderen (bankieren is niet de kerntaak van de overheid en die modderen met alles maar wat aan), ben ik verplicht een zichtrekening te houden bij Toxia of kan dat geregeld via een domiciliëring ?
Ze hebben mij destijds wel Arco aangesmeerd omdat dit een voordeel had bij de lening...
Ze hebben mij destijds wel Arco aangesmeerd omdat dit een voordeel had bij de lening...
Re: hypothecair krediet en bankrekening
Wat staat in je contract? Als daar in staat dat je loon moet toekomen op een Dexia rekening, dan kan je de rekening niet opzeggen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook niet indien de bank overgaat tot een aanpassing van de tarieven?
je kan eventueel een basisrekening zonder bankkaart) houden bij dexia en de rest van de verrichtingen doen bij een andere bank. Is wat omslachtig misschien maar mssn goedkoper?
Ik was tevreden klant bij argenta voor ik mijn lening had bij lbk.LBK was nu eenmaal een groot deel voordeliger voor de lening. Wij zijn alletwee fidelio geworden (vergelijk het met arco) en hebben daarom 2 'gratis' rekeningen... de gemeenschappelijke en die van mn vriendin. Ik heb een basisrekening zonder bankkaart bij lbk. Zo blijf ik ook genieten van de voordelen (mastercard) van argenta.
Ik was tevreden klant bij argenta voor ik mijn lening had bij lbk.LBK was nu eenmaal een groot deel voordeliger voor de lening. Wij zijn alletwee fidelio geworden (vergelijk het met arco) en hebben daarom 2 'gratis' rekeningen... de gemeenschappelijke en die van mn vriendin. Ik heb een basisrekening zonder bankkaart bij lbk. Zo blijf ik ook genieten van de voordelen (mastercard) van argenta.
zit bij dexia wegens hypothecaire lening.. AL de rest zit bij rabo, keytrade en argenta
concreet: de 2de van de maand schrijf ik wat rest na afbetalingen over op mijn andere rekening, en dan werk ik vandaar uit
concreet: de 2de van de maand schrijf ik wat rest na afbetalingen over op mijn andere rekening, en dan werk ik vandaar uit