Hypothecaire aflossen door persoonlijke
TIP
Hypothecaire aflossen door persoonlijke
Beste,
We spelen met het idee om onze hypothecaire lening af te lossen met een persoonlijke lening...
Heb hier wel enkele vragen over. We moeten nog 10k afbetalen aan zo een 800 euro/maand. Als ik een persoonlijke lening aanga om deze af te betalen moet ik voor dezelfde looptijd zo een 400 euro betalen. Dus ik denk daar wel wat minder te moeten betalen op dit punt van onze looptijd
Kan dit zomaar ? Zijn er dingen waar er adertjes onder het gras kunnen zitten?
Graag jullie bedenkingen en/of tips...
Thx T
We spelen met het idee om onze hypothecaire lening af te lossen met een persoonlijke lening...
Heb hier wel enkele vragen over. We moeten nog 10k afbetalen aan zo een 800 euro/maand. Als ik een persoonlijke lening aanga om deze af te betalen moet ik voor dezelfde looptijd zo een 400 euro betalen. Dus ik denk daar wel wat minder te moeten betalen op dit punt van onze looptijd
Kan dit zomaar ? Zijn er dingen waar er adertjes onder het gras kunnen zitten?
Graag jullie bedenkingen en/of tips...
Thx T
Re: Hypothecaire aflossen door persoonlijke
Fiscaal voordeel valt weg.
Je gaat verbrekingsvergoeding moeten betalen, maar dat is niet zo veel meer normaal.
Van 800 euro naar 400 in principe gewoon weg niet.
Kan je rentevoetes geven en openstaand kapitaal?
Je gaat verbrekingsvergoeding moeten betalen, maar dat is niet zo veel meer normaal.
Van 800 euro naar 400 in principe gewoon weg niet.
Kan je rentevoetes geven en openstaand kapitaal?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Hypothecaire aflossen door persoonlijke
Je kan ook aan de bank vragen je termijn te verlengen. Zal eenvoudiger en goedkoper zijn.