Hypothecaire lening en volmacht verlengen in de tijd.
TIP
Hypothecaire lening en volmacht verlengen in de tijd.
Ik heb een hypothecaire lening en een hypothecaire volmacht (50-50 verdeeld) lopen voor mijn niet-enige woning voor nog 11 jaar. Ik zou deze willen verlengen naar 20 jaar om zo minder te moeten afbetalen per maand. Waar moet ik op letten? Ik zit bij BNP Paribas Fortis.
Klopt het dat ik dan die 9 extra jaren ook fiscale voordelen heb?
Re: Hypothecaire lening en volmacht verlengen in de tijd.
niet alle banken staan dit toe, luister eerst eens bij de bank wat er kan of niet....
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Neen, sinds dit jaar krijg je in Vlaanderen geen fiscale voordelen meer voor verlengingen. Je krijgt enkel nog belastingverminderingen voor de resterende looptijd omdat deze op 31/12/2019 werd vastgeklikt.kourni schreef: ↑25 juli 2020, 15:25 Ik heb een hypothecaire lening en een hypothecaire volmacht (50-50 verdeeld) lopen voor mijn niet-enige woning voor nog 11 jaar. Ik zou deze willen verlengen naar 20 jaar om zo minder te moeten afbetalen per maand. Waar moet ik op letten? Ik zit bij BNP Paribas Fortis.
Blijft over het federale wordt niks over gezegd.Tycoon schreef: ↑26 juli 2020, 00:02Neen, sinds dit jaar krijg je in Vlaanderen geen fiscale voordelen meer voor verlengingen. Je krijgt enkel nog belastingverminderingen voor de resterende looptijd omdat deze op 31/12/2019 werd vastgeklikt.kourni schreef: ↑25 juli 2020, 15:25 Ik heb een hypothecaire lening en een hypothecaire volmacht (50-50 verdeeld) lopen voor mijn niet-enige woning voor nog 11 jaar. Ik zou deze willen verlengen naar 20 jaar om zo minder te moeten afbetalen per maand. Waar moet ik op letten? Ik zit bij BNP Paribas Fortis.
En een 2 woning woonbonus
Estate Guru believer.