Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Verzekeringen Auto / Brand / Hospitalisatie
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Hypothecaire lening gekoppeld aan brandverzekering.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
15 berichten • Pagina 1 van 1
doncappucino
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer doncappucino
Verstuur privébericht

Hypothecaire lening gekoppeld aan brandverzekering.

• Citeer

Bericht door doncappucino » 4 juli 2016, 16:22

Ik ben momenteel volop in onderhandelingen met banken omtrent een lening. Na een weekje heb ik volgende voorstellen kunnen bekomen voor een bedrag van 118000 Euro:
-BNP paribas: 1,34% op 15 jaar
-KBC 1,34% op 15 jaar
-Belfius 1,34% op 15 jaar
Allen met voorwaarden: loondomiciliering, brandverzekering en ssv

Nu is de brandverzekering ook van groot belang en ik vroeg me af wat anderen hun ervaringen hieromtrent zijn.
BNP werkt met TOP woning van AG: 576,55 Euro
KBC woningpolis:618,89 Euro
Belfius heeft me nog geen berekening doorgestuurd.

Wat zijn jullie ervaringen in met deze verzekering? Welke zijn te mijden? Ik zou mijn uiteindelijke beslissing willen nemen op de brandverzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding.
mvg

PEEN
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer PEEN
Verstuur privébericht

Re: Hypothecaire lening gekoppeld aan brandverzekering.

• Citeer

Bericht door PEEN » 4 juli 2016, 18:19

Die brandverzekering hangt af van de grootte en afwerking van je huis natuurlijk en of de inboedel mee verzekerd is;

Je kan natuurlijk ook is gaan horen bij de kleinere banken AXA,ARGENTA etc

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 5 juli 2016, 12:21

De brandverzekering bij AG kan je laten overnemen door een onafhankelijk makelaar. Daar zal de service bij een schadegeval beter zijn dan bij de bank.
En na een jaar kijkt AG normaal gezien niet meer waar de brandverzekering zit, dan ben je volledig vrij.

Op papier is de brandverzekering van KBC beter dan die van AG. Maar in praktijk ...

centiempje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer centiempje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door centiempje » 5 juli 2016, 12:36

Mijn eerste idee is, heb jij die banken wel tegen elkaar uitgespeeld? Lijkt me gek dat niemand er net ietsje onder wilt gaan?

Kwestie van brandverzekering, dat kan je een hoop schelen ja!

In ons geval kwamen we qua leningsvoorwaarden wel het beste uit bij ING en daar kon je kiezen, of SSV 2x100% of SSV 1x100%(dus verdeeld over 2 partners) + brandverzekering. We kwamen er goedkoper vanaf van SSV 2x200% te nemen en brandverzekering bij Argenta te nemen (waar onze vorige lening zat). Maar wij betalen daar echt niet veel (wonen in een gemiddelde villa en betalen rond de 330 euro/jaar - > bij ING was het letterlijk het dubbele; EDIT, dat was met dezelfde waardes berekend, dus zowel huis qua inboedel) EN in onze vorige woning was onze koepel gebarsten, hebben dat aangegeven, offerte doorgestuurd en het was in orde, terugbetaald gekregen (zonder de franchise van 250 euro geloof ik) en daarna zelfs nooit factuur moeten doorsturen.

Zeker de moeite om verzekeringen te gaan vergelijken en vooral omdat goedkoper niet noodzakelijk slechter betekend. (Bij de dure ga je misschien geen franchise hebben van 250 euro, maar als die jaarlijks meer dan 250 euro meer kost, dan doe je dus geen voordeel.)

Succes!
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!

doncappucino
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer doncappucino
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door doncappucino » 6 juli 2016, 21:09

centiempje schreef:Mijn eerste idee is, heb jij die banken wel tegen elkaar uitgespeeld? Lijkt me gek dat niemand er net ietsje onder wilt gaan?

Kwestie van brandverzekering, dat kan je een hoop schelen ja!

In ons geval kwamen we qua leningsvoorwaarden wel het beste uit bij ING en daar kon je kiezen, of SSV 2x100% of SSV 1x100%(dus verdeeld over 2 partners) + brandverzekering. We kwamen er goedkoper vanaf van SSV 2x200% te nemen en brandverzekering bij Argenta te nemen (waar onze vorige lening zat). Maar wij betalen daar echt niet veel (wonen in een gemiddelde villa en betalen rond de 330 euro/jaar - > bij ING was het letterlijk het dubbele; EDIT, dat was met dezelfde waardes berekend, dus zowel huis qua inboedel) EN in onze vorige woning was onze koepel gebarsten, hebben dat aangegeven, offerte doorgestuurd en het was in orde, terugbetaald gekregen (zonder de franchise van 250 euro geloof ik) en daarna zelfs nooit factuur moeten doorsturen.

Zeker de moeite om verzekeringen te gaan vergelijken en vooral omdat goedkoper niet noodzakelijk slechter betekend. (Bij de dure ga je misschien geen franchise hebben van 250 euro, maar als die jaarlijks meer dan 250 euro meer kost, dan doe je dus geen voordeel.)

Succes!
Jazeker, ik heb al een hele resem goedkeuringen bekomen op verschillende termijnen. Gisteren was ik de verkregene voorstellen op 15 jaar eens aan het bekijken. Daar zit ik intussen op 1;30%. Als u wilt kan ik daar altijd een overzicht van geven? Maar dat hoort misschien thuis in een andere thread.

Vandaag een knap voorstel ontvangen van Crelan wel: 1,40% op 18 jaar. Met voorwaarden ssv, brandverzekering en zichtrekening met loondomiciliering.
Quotiteit: 40%
te lenen bedrag:118000
Intrest:15457
dus totaal: 133.457,36
fiscaal voordeel op 18 jaar met 2 ontleners: 26344,08
€ 133.457,36 - 26344,08= 107109
ssv voor beiden 100%: 2318
brandverzekering fidea: 438

bij Crelan werken ze voor de brandverzekering met fidea. Naar wat ik hier op het forum lees is die vrij goed? Ik ben het nu allemaal wat aan het uitpluizen. Maar het ziet er goed uit heb ik de indruk dus de kans is groot dat we hiervoor gaan tekenen. Als iemand ervaringen heeft met fidea mag je ze altijd delen.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 6 juli 2016, 23:18

Fidea is top, niets op aan te merken

calzone
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door calzone » 8 juli 2016, 10:00

Belangrijk om weten; hoe lang moet je je brandverzekering bij je bank houden? Bij de meeste banken hoef je de verzekering maar minstens 1 jaar aan te houden maar bij de kleinere banken, zoals Argenta en consorten, kan het zijn dat je ze minstens 5 jaar bij hen moet houden. In dat geval zou ik de algemene voorwaarden eerst opvragen om correct te kunnen vergelijken.

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 8 juli 2016, 15:56

Ja, maar van het moment je uw brandverzekering bij een ander neemt vervalt de korting en wordt je lening duurder.
Bij de nieuwe regelgeving kunnen ze u zelf verplichten om gedurende heel de looptijd bij hun te blijven, volgens test-aankoop in B&R van vorige maand dan toch.

Edit blijkbaar was dit bij TA al in februari gekend: https://www.test-aankoop.be/action/pers ... credithypo
Edit2: Is vanaf 22 april in een wet gegoten vandaar de herneming door B&R : http://www.legalworld.be/legalworld/con ... gType=2067

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 8 juli 2016, 21:38

ja Kris Peeters kon hier iets aan doen maar de banklobby heeft zijn werk goed gedaan

Neverlosehope
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Neverlosehope
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Neverlosehope » 21 juli 2016, 12:13

Hoe kom je aan voorstellen als 1.34%?
Ik ben deze week naar verschillende banken geweest en het beste resultaat was 1.93% voor 90.000euro op 15j.

inquirer
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer inquirer
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door inquirer » 21 juli 2016, 12:25

Waarschijnlijk zal uw 'klantrelatie' iets anders zijn dan die van de oorspronkelijke poster...

Echt goeie klanten met een bevoorrechte klantenrelatie mogen momenteel zeker mikken op:
1,10 op 10 jaar
1,35 op 15 jaar
1,65 op 20 jaar
en zelfs nog ietsje lager als je banken tegen elkaar uitspeelt...

"Bevoorrecht" betekent in de feiten vaak:
- ouders hebben die een aanzienlijk bedrag bij de bank belegd hebben
- zelf ook nog een aardige som daar staan hebben (of minstens potentieel ervoor hebben, dankzij een hoog loon dat niet volledig opgesoepeerd wordt door de toekomstige lening)
- een lage quotiteit lenen (bv puur voor fiscale optimalisatie)
- etc...

de ironie is dat hoe meer geld men heeft, hoe goedkoper men kan lenen: komt u aankloppen voor een forse lening met een quotiteit van 80% waarbij uw loon de volgende 20 jaar voor een groot deel naar de aflossing gaat EN hebt u geen verdere spaartegoeden, ja dan bent u niet echt een 'interessante' natuurlijk.
Vergelijk dat eventjes met iemand die ik zeg maar wat slechts 25% van de aankoop met een hypotheek financieert, nog vlotjes 1,000 euro (of meer) overhoudt per maand na de hypotheek, en die naar zijn ouders kan verwijzen die bij de bank ik zeg maar iets nog 400,000 euro in beleggingen aanhouden... tja.
Zou eens een interessante studie zijn om te hypotheekinteresten te vergelijken tussen die op bescheiden arbeiderswoningen en die voor een flink uit de kluiten gewassen peperdure villa: u zou nog flink kunnen versteld staan van wie de beste voorwaarden geniet hoor.

Neverlosehope
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Neverlosehope
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Neverlosehope » 21 juli 2016, 14:17

Dat wist ik nog niet :-\ :o
Dus wie veel heeft en dus een interessante klant is,krijgt betere voorwaarden dan iemand die minder heeft?

Met andere woorden:
Ze maken rijken nog rijken en armen nog armer. Het water stroomt altijd terug naar de zee...

Eigenlijk toch wel triestig dat iemand die hard moet werken voor een euro, telkens de dupe is in deze maatschappij. En dan durven mensen beweren dat de tijden gelukkig veel beter zijn dan vroeger (zoals in de film van Daens)

Wat kunnen de armen zoals wij dan het beste doen om toch zo min mogelijk te moeten betalen?

centiempje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer centiempje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door centiempje » 21 juli 2016, 19:35

inquirer schreef: - een lage quotiteit lenen (bv puur voor fiscale optimalisatie)

de ironie is dat hoe meer geld men heeft, hoe goedkoper men kan lenen: komt u aankloppen voor een forse lening met een quotiteit van 80% waarbij uw loon de volgende 20 jaar voor een groot deel naar de aflossing gaat EN hebt u geen verdere spaartegoeden, ja dan bent u niet echt een 'interessante' natuurlijk.
Vergelijk dat eventjes met iemand die ik zeg maar wat slechts 25% van de aankoop met een hypotheek financieert, nog vlotjes 1,000 euro (of meer) overhoudt per maand na de hypotheek, en die naar zijn ouders kan verwijzen die bij de bank ik zeg maar iets nog 400,000 euro in beleggingen aanhouden... tja.
Zou eens een interessante studie zijn om te hypotheekinteresten te vergelijken tussen die op bescheiden arbeiderswoningen en die voor een flink uit de kluiten gewassen peperdure villa: u zou nog flink kunnen versteld staan van wie de beste voorwaarden geniet hoor.
Logisch toch? Hoe minder risico voor de bank, hoe beter de voorwaarden. 8)
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!

centiempje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer centiempje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door centiempje » 21 juli 2016, 19:43

Neverlosehope schreef: Wat kunnen de armen zoals wij dan het beste doen om toch zo min mogelijk te moeten betalen?
1) Armen kunnen geen huis kopen. Wees dus blij, je bent niet arm. :)
2) Zo weinig mogelijk lenen, spring niet te hoog om een huis te kopen, maar koop wel iets dat aan je basis vereisten voldoet.
3) Ga niet naar 1 bank, ga niet naar 2-3 banken, ga naar 4 banken of meer. Hoe meer banken, hoe beter je een zicht krijgt van wat nu echt de mogelijkheden zijn. Doe er gerust 8, dat heb ik de eerste keer ook gedaan, daarna speel je de top 3 uit en dat zeg je niet meteen. Hoe? Je hebt alle voorstellen, met het beste van bank A ga je naar bank B en bank C en met het beste van bank B of C ga je terug naar bank A enz. Tot wel 3x toe. Heeft me meer dan een volledige percent uitgespaard!! ;D

inquirer
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer inquirer
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door inquirer » 22 juli 2016, 16:56

Neverlosehope schreef:Dat wist ik nog niet :-\ :o
Dus wie veel heeft en dus een interessante klant is,krijgt betere voorwaarden dan iemand die minder heeft?

Met andere woorden:
Ze maken rijken nog rijken en armen nog armer. Het water stroomt altijd terug naar de zee...

Eigenlijk toch wel triestig dat iemand die hard moet werken voor een euro, telkens de dupe is in deze maatschappij. En dan durven mensen beweren dat de tijden gelukkig veel beter zijn dan vroeger (zoals in de film van Daens)

Wat kunnen de armen zoals wij dan het beste doen om toch zo min mogelijk te moeten betalen?
Zoals reeds aangehaald: wees blij dat u niet arm bent, anders kreeg u helemaal geen lening. ;)

Voor de rest: logisch toch dat iemand die gewoon geld komt lenen voor een huis en dat vervolgens netjes terug wenst te betalen zonder verder nog enige financiële marge over te hebben de eerstkomende 15 of 20 jaar eerder een standaard klant is, die veel minder in de watten gelegd wordt dan iemand waarvan de bank weet dat hij al vroeg in de looptijd van zijn lening vlotjes nog een paar honderd duizend euro aan vrij kapitaal ter beschikking heeft?

In dat laatste geval ziet de bank de bijkomende korting op haar 'beste tarief' voor de standaardklant als een investering met het oog op de potentiële verkoop van bijkomende beleggingsproducten aan die bevoorrechte klant.
Met welk argument zou iemand die geen duidelijke bijkomende financiële marge heeft de bank moeten overtuigen om een evengrote inspanning te doen, als ik vragen mag? Toch niet gewoon voor die (gratis) zichtrekening met loondomiciliering of een brandverzekering zeker? U zal toch echt iets interessanter in het vooruitzicht moeten stellen....

Dus ja, de ironie is dat wie eigenlijk zijn eigen geld bij de bank komt lenen, dat vaak doet aan een belachelijk lage rentevoet (die dan nog eens aftrekbaar is natuurlijk, net zoals voor iedereen), waardoor het lenen soms nog geld kan opbrengen ipv simpelweg de eigen middelen te gebruiken, zeker als die voor lange tijd vast staan! ;)

Stel u even een lening op 15 jaar voor aan 1,35% voor een investeringeigendom, natuurlijk met fiscaal aftrekbare interest.
Dat betekent dat de cliënt leent aan 0,68% netto op 15 jaar dankzij de federale belastingaftrek op niet-eigen woningen.
Ondertussen kan hij momenteel kasbons kopen over dezelfde looptijd met een hogere netto-opbrengst, zelfs bij sommige grootbanken: zo maak je zelfs nu nog een (kleine) winst door je eigen geld te lenen momenteel... en met gelden die reeds vroeger vaststonden -toen de interest nog veel hoger was: ik zeg maar iets, de letermebons bv.- is het nog duidelijker.
Denk niet dat iemand die momenteel wegdoet om minder te moeten lenen hoor. ;)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

15 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Auto / Brand / Hospitalisatie”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy