Hypothecaire lening jong koppel
TIP
Hypothecaire lening jong koppel
Beste,
Wij zouden graag binnen een x aantal maand een huis willen kopen, mits we er eentje tegenkomen.
Nu ik zit wat met kopzorgen. Ik ben een jaar bezig geweest met gokken op sportweddenschappen. Dit gaat over een 10.000€. helft verliest ervan helaas. Nu ben ik wel al 2maand volledig clean. Ik heb momenteel nog 20.000€ staan op mijn rekening.
Samen met mijn vriendin hebben we al 48.000€ gespaard. Dus we zouden 70.000€ willen inleggen.
Nu wij zijn 24jaar. Gaat de bank mij bekijken als een hoog risico? Gaan ze dit allemaal controleren?
Ik heb al 2 leningen van 10.000€ succesvol betaald zonder problemen.
alvast bedankt voor jullie reactie.
Wij zouden graag binnen een x aantal maand een huis willen kopen, mits we er eentje tegenkomen.
Nu ik zit wat met kopzorgen. Ik ben een jaar bezig geweest met gokken op sportweddenschappen. Dit gaat over een 10.000€. helft verliest ervan helaas. Nu ben ik wel al 2maand volledig clean. Ik heb momenteel nog 20.000€ staan op mijn rekening.
Samen met mijn vriendin hebben we al 48.000€ gespaard. Dus we zouden 70.000€ willen inleggen.
Nu wij zijn 24jaar. Gaat de bank mij bekijken als een hoog risico? Gaan ze dit allemaal controleren?
Ik heb al 2 leningen van 10.000€ succesvol betaald zonder problemen.
alvast bedankt voor jullie reactie.
Re: Hypothecaire lening jong koppel
Hoe zou de bank weten dat ge gokverliezen hebt? Ik zou daar gewoon mijn wafel over dichthouden
Welke leningen van 10.000 EUR waren dat?

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Controleerd de bank je rekeningen niet? Of kunnen/mogen zei dit niet?Poldermol schreef:Hoe zou de bank weten dat ge gokverliezen hebt? Ik zou daar gewoon mijn wafel over dichthoudenWelke leningen van 10.000 EUR waren dat?
Allebei autoleningen die 10.000€. Ik moet nu nog een jaartje betalen voor mijn nieuwe wagen. 250€ per maand.
Nu ga ik deze uiteraard onmiddellijk betalen als wij iets gevonden hebben.
bedankt voor de reactie!
Hoe kan de bank zien dat je die 5.000 EUR 'verloren' bent? Helemaal niet toch?
Ze zien wellicht gewoon een overboeking naar een gokkantoor. En ik veronderstel dat je dat netjes kunt 'begraven' onder recentere activiteiten.

Dus moet ik mijn geen zorgen maken?
Een kennis vertelde mij ook dat er een wet is van de privacy, dat de banken dus eigenlijk in mijn rekeningen niet mogen kijken, ook niet voor een lening.
Dus als wij een uitreksel meenemen van onze spaarrekening, en onze loonfiches is dit genoeg? En gaan ze mijn rekeningen niet gaan uitpluizen?
Een kennis vertelde mij ook dat er een wet is van de privacy, dat de banken dus eigenlijk in mijn rekeningen niet mogen kijken, ook niet voor een lening.
Dus als wij een uitreksel meenemen van onze spaarrekening, en onze loonfiches is dit genoeg? En gaan ze mijn rekeningen niet gaan uitpluizen?
Het zou mij sterk verbazen dat ze uw rekeningen gaan uitpluizen dus ik zou me eigenlijk geen zorgen maken. Gewoon uw wafel dichthouden en maken dat het niet meer gebeurt