Hypothecaire lening voorstel
TIP
Re: Hypothecaire lening voorstel
Cardif is in mijn geval zelfs duurder. Argenta heeft de goedkoopste schuldsaldo.Calco schreef: ↑13 juli 2020, 18:31Als je bij een grootbank laat weten dat je voor de schuldsaldo een voorstel hebt van Cardif, dan krijg je direct, zonder discussie, een korting van 50%.
Als je bedoelt met "marktconform": "zoals de andere grote banken / verzekeringsmaatschappijen", dan heb je geen goede zaak gedaan.
Spreken jullie nu over een 50% dekking van het kapitaal via de SSV of een 50% korting op het totale bedrag?
Gestart aan 1,2%, maar dan zakte de standaard rente plots tot 0,99% (zichtbaar voor iedereen via hun simulatie tool) en hebben dan aangepast naar deze rentevoet. Was maar 1 dag zichtbaar wel, de rente is nu al "redelijk" wat gestegen.
Onze dekking is 50%, ik denk dal VDV bedoelt dat je hierop nog eens 50% korting krijgt indien je zegt dat je een voorstel hebt van Cardif (ook al zijn die niet goedkoper), wat me sterk lijkt.VDV schreef: ↑13 juli 2020, 21:49Cardif is in mijn geval zelfs duurder. Argenta heeft de goedkoopste schuldsaldo.Calco schreef: ↑13 juli 2020, 18:31
Als je bij een grootbank laat weten dat je voor de schuldsaldo een voorstel hebt van Cardif, dan krijg je direct, zonder discussie, een korting van 50%.
Als je bedoelt met "marktconform": "zoals de andere grote banken / verzekeringsmaatschappijen", dan heb je geen goede zaak gedaan.
Spreken jullie nu over een 50% dekking van het kapitaal via de SSV of een 50% korting op het totale bedrag?