hypotheek record bank
TIP
hypotheek record bank
wij hebben ondertussen een goedkeuring gekregen bij record bank voor een hypotheek aan 105 procent
waarde huis is 163500
extra voor schrijven : rond de 8000 euro de rest betalen we zelf
het is een variabele rente aan 3.35 voor 25 jaar
is dit een goed tarief het zou een starterslening zijn dan wil zeggen dat we in begin minder betalen maar met de jaren een 250 euro meer moeten betalen , ik vraag me gewoon af of dit wel een goed voorstel was , wij kennen er zoveel nie van
waarde huis is 163500
extra voor schrijven : rond de 8000 euro de rest betalen we zelf
het is een variabele rente aan 3.35 voor 25 jaar
is dit een goed tarief het zou een starterslening zijn dan wil zeggen dat we in begin minder betalen maar met de jaren een 250 euro meer moeten betalen , ik vraag me gewoon af of dit wel een goed voorstel was , wij kennen er zoveel nie van
Re: hypotheek record bank
Een variabele aan 3,35% op 25 jaar is heel hoog. https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ount=25000
Naar andere banken gaan en de voorstellen tegen elkaar uit spelen.
(Jouw intrestvoet zal wel een stuk hoger liggen dan de laagste die je in de link zal vinden omdat je 105% leent, maar een vaste rentevoet onder 3% lijkt me wel makkelijk haalbaar in deze tijden.)
(Jouw intrestvoet zal wel een stuk hoger liggen dan de laagste die je in de link zal vinden omdat je 105% leent, maar een vaste rentevoet onder 3% lijkt me wel makkelijk haalbaar in deze tijden.)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit is geen slecht tarief, aangezien je hebt gekozen voor een 105 % krediet, dan gaat de bank je uiteraard geen kado's geven qua rentevoet.TNTim schreef:Een variabele aan 3,35% op 25 jaar is heel hoog. https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ount=25000
Wij lenen 150.000€ aan 2% intresten 636.14€ per maand valt goed mee voor een sociale lening
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk