Hypotheek voor vastgoed in Russland
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Hypotheek voor vastgoed in Russland
Hallo
ik zit met de volgende situatie. Ik Zou graag een Hypotheek krijgen voor het aankopen van appartementen in Russland in Moscou.
Ik ben in bezit van 6 appartementen en bouwgrond in Russland in Cheboksary ter waarde van 1.000.000 euro
2 appartementen in Moscou ter waarde van 250.000 euro
1 huis in Belgie ter waarde van 350.000 euro
1 huis in Spanje ter waarde van 125.000 euro
Nog 100.000 euro aan spaargeld op de Russische bank wegens de rente van 10%
Allemaal schuldenvrij, Nu ben ik benieuwd hoeveel ik zou kunnen lenen en of ik zou kunnen lenen, ik heb geen geschiedenis bij de Europese banken.
ik zit met de volgende situatie. Ik Zou graag een Hypotheek krijgen voor het aankopen van appartementen in Russland in Moscou.
Ik ben in bezit van 6 appartementen en bouwgrond in Russland in Cheboksary ter waarde van 1.000.000 euro
2 appartementen in Moscou ter waarde van 250.000 euro
1 huis in Belgie ter waarde van 350.000 euro
1 huis in Spanje ter waarde van 125.000 euro
Nog 100.000 euro aan spaargeld op de Russische bank wegens de rente van 10%
Allemaal schuldenvrij, Nu ben ik benieuwd hoeveel ik zou kunnen lenen en of ik zou kunnen lenen, ik heb geen geschiedenis bij de Europese banken.
Re: Hypotheek voor vastgoed in Russland
Eerst en vooral hebben wij er geen zaken mee hoe groot je( geschat ) vermogen is, en ten tweede als je een concreet antwoord wil op je vraag ben je best dat je kontakt opneemt met enkele banken. Al hetgeen je hier als antwoord krijgt zal natte vingerwerk zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik denk dat de bank met 0,00% rekening gaat houden met wat jij in het buitenland bezit.
Wat haar wel interesseert is je afbetalingsmogelijkheden per maand ( belgisch loon en belgische onroerende inkomsten ). Ingeval je zelfstandige bent zullen ze heel terughoudend zijn.
Bestaat de mogelijkheid dat ze op je belgisch onroerend goed van 350 000 euro ook een hypotheek mogen vestigen boven het huis waarvoor je gaat lenen.
Wat haar wel interesseert is je afbetalingsmogelijkheden per maand ( belgisch loon en belgische onroerende inkomsten ). Ingeval je zelfstandige bent zullen ze heel terughoudend zijn.
Bestaat de mogelijkheid dat ze op je belgisch onroerend goed van 350 000 euro ook een hypotheek mogen vestigen boven het huis waarvoor je gaat lenen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Daar ben ik ook bang voor dat ze niets gaan meetellen, vaak krijg ik de reactie Russland dat is maffia daar willen we niets mee te maken hebben, helaas zo veel mooie kansen voor de ontwikkelde european veel markten staan nog in kinderschoenen in Russland.
Op jouw vraag is het inderdaad moeilijk antwoorden want zoveel hangt af van je situatie: ben je hier gedomicilieerd en heb je een inkomen, leeftijd...Nationaliteit kan ook een rol spelen want als Rus kan je bvb gemakkelijker een lening krijgen dan als Amerikaan! Maar het hangt van bank tot bank af. Zij bepalen de regels. Dus kan je best, verschillende banken binnenstappen met jouw concrete vraag.
-
- Newbie
- Contacteer:
ik ga het zoiezo proberen niet geschoten is altijd mis
Alles hangt idd af van uw bankier. Maar de kans op het verkrijgen van een hypothecaire lening voor vastgoed in Rusland, idem voor Duitsland of gelijk welk "Westers" land trouwens, is zo goed als nihil. Hier lenen aan 3% terwijl de intresten ginds oplopen tot 15% zou natuurlijk mooie perspectieven openen. Verschillende landgenoten, zowel B als Rus, gingen u al voor in deze opportuniteit doch ik heb nog geen weet van private personen die zulk een lening verkregen hebben. Maar idd wie niet waagt blijft ...
Mocht het toch lukken dan ben ik benieuwd naar het bankkantoor.
Veel suc6!
Mocht het toch lukken dan ben ik benieuwd naar het bankkantoor.

Veel suc6!
Via private banking misschien ? Banken zoals Bank De Groof, Bank van Breda ( voor ondernemers en vrije beroepen), Bank Delen...