Hypotheeklening met inkomen uit buitenland
TIP
Re: Hypotheeklening met inkomen uit buitenland
De hypotheekrente-aftrek, jawel. Dit soort internationale dingen zijn altijd lastig, maar ik zie op het eerste gezicht geen belemmeringen om dat te doen.Fonske01 schreef:Wij zijn ook bezig met het zoeken naar een hypotheeklening.
Mijn vriendin werkt in Nederland en ik in België. Bij de bank hebben ze me kunnen vertellen dat ik in België kan genieten van de woonbonus maar mijn vriendin dus niet.
Zij kan blijkbaar wel de rente aftrekken van de belastingen in Nederland, kan iemand dit bevestigen?
Re: Hypotheeklening met inkomen uit buitenland
Ja, ik heb dit ooit nagekeken (n.a.v. een jobaanbieding van een Nederlandse werkgever).Dixit schreef:De hypotheekrente-aftrek, jawel. Dit soort internationale dingen zijn altijd lastig, maar ik zie op het eerste gezicht geen belemmeringen om dat te doen.Fonske01 schreef:Wij zijn ook bezig met het zoeken naar een hypotheeklening.
Mijn vriendin werkt in Nederland en ik in België. Bij de bank hebben ze me kunnen vertellen dat ik in België kan genieten van de woonbonus maar mijn vriendin dus niet.
Zij kan blijkbaar wel de rente aftrekken van de belastingen in Nederland, kan iemand dit bevestigen?
Kon toen inderdaad perfect. Nu waarschijnlijk nog steeds.