Ibc watervat 1000l
Ibc watervat 1000l
Ik zoek een 1000l ibc vat
Wie heeft een goede tips
Bedankt
Wie heeft een goede tips
Bedankt
Re: Ibc watervat 1000l
Google.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
2de hands sites
Als ze niet te proper moeten zijn worden ze vaak gratis aangeboden langs de kant van de weg. Dacht er gisteren nog één gezien te hebben in Brecht.
zie dat er een goed kraantje opzit waar het water naar onder uitstroomt. Zodat je gemakkelijk een emmer , gieter kan vullen. Anders dien je dit later zelf nog aan te passen.
ik heb hier eentje gekocht bij de lokale houthandelaar op een pallet en met ijzerwerk er rond. Het was reeds schoongemaakt en thuisgeleverd. Misschien kan je best ook navragen waarvoor het vat is gebruikt geweest. Best niet voor toxische substanties
In totaal 50 eur voor betaald na 10 eur af te pingelen. Ideaal voor naast de moestuin en serre. Je kan ze zeker goedkoper (en meer afpingelen) vinden als je zelf vervoer hebt etc. Of zelfs gratis zoals eerder vemeld. Maar dat intereseert mij niet echt want ik heb geen wagen (veel meer kostenbesparend :-))
ik heb hier eentje gekocht bij de lokale houthandelaar op een pallet en met ijzerwerk er rond. Het was reeds schoongemaakt en thuisgeleverd. Misschien kan je best ook navragen waarvoor het vat is gebruikt geweest. Best niet voor toxische substanties

In totaal 50 eur voor betaald na 10 eur af te pingelen. Ideaal voor naast de moestuin en serre. Je kan ze zeker goedkoper (en meer afpingelen) vinden als je zelf vervoer hebt etc. Of zelfs gratis zoals eerder vemeld. Maar dat intereseert mij niet echt want ik heb geen wagen (veel meer kostenbesparend :-))
Ik ken er die dat gebruiken om "diesel" in te doen.
Voor deze tanks ga je geen probleem hebben,die is daar wel tegen bestand.
Een intermediate bulk container (IBC), is een herbruikbare industriële container die is ontworpen voor transport en opslag van grote hoeveelheden vloeistof en substanties, zoals chemische stoffen, voedselingrediënten, oplossingen, medicijnen, etc.
Voor de éénmalige moet je wel oppassen.
De meest gebruikte IBC is de eenmalig bruikbare plastic composieten IBC; een witte/doorzichtige plastic container met een gegalvaniseerd ijzeren kooi die vast zit op een pallet. IBC's kunnen worden gemaakt van veel materialen, afhangende van de behoeftes van de vervoerder en de wettelijke voorschriften. Naar de plastic composieten IBC worden intermediate bulk containers ook gemaakt van vezelplaat, hout, zwaar plastic, aluminium, carbonstaal en gegalvaniseerd ijzer.
Als de rubber afdichtingen die op de tank /kraan zitten daarvoor geschikt zijn, NO PROBLEM , anders risico op mizerie
Je kan nooit genoeg regenwater opslaan.

Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
- Newbie
- Contacteer:
Hallo
Ik heb dat soort vaten nog gebruikt voor een (volkomen mislukt) experiment om forellen te kweken (don't ask...).
Als je ze zelf kan ophalen zijn ze nogal makkelijk te vinden bij laboratoria (vb: in bedrijven) die grote hoeveelheden demiwater gebruiken. Zo bent u er meteen ook zeker van dat ze enkel water bevat hebben.
Een € 40 - 50 is inderdaad de courante prijs, vervoer niet inbegrepen en voor een willekeurig exemplaar.
Bezin wel even: ik heb ooit nog eens wat van die blauwe tonnen van 200l gekocht waar nogal onschadelijk detergent in gezeten had. Maar wat doe je in 's hemelsnaam met drie emmers detergent?
Brandstoffen zou ik er in elk geval niet in bewaren, water enkel voor gebruik in de tuin en zo.
Ik heb dat soort vaten nog gebruikt voor een (volkomen mislukt) experiment om forellen te kweken (don't ask...).
Als je ze zelf kan ophalen zijn ze nogal makkelijk te vinden bij laboratoria (vb: in bedrijven) die grote hoeveelheden demiwater gebruiken. Zo bent u er meteen ook zeker van dat ze enkel water bevat hebben.
Een € 40 - 50 is inderdaad de courante prijs, vervoer niet inbegrepen en voor een willekeurig exemplaar.
Bezin wel even: ik heb ooit nog eens wat van die blauwe tonnen van 200l gekocht waar nogal onschadelijk detergent in gezeten had. Maar wat doe je in 's hemelsnaam met drie emmers detergent?
Brandstoffen zou ik er in elk geval niet in bewaren, water enkel voor gebruik in de tuin en zo.