Identificatieformulier niet tekenen...
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Identificatieformulier niet tekenen...
wat zijn de gevolgen ?
Het betreft een IPT en ik "moet" een identificatieformulier 'uiteindelijke begunstigde' ondertekenen.
Mijn verzekeringsmaatschappij zegt dan dat ze verplicht is om mijn contract te beëindigen, eerlijk gezegd, ik zou niet liever hebben.
Maar wat met m'n centen bij die maatschappij ?
Het betreft een IPT en ik "moet" een identificatieformulier 'uiteindelijke begunstigde' ondertekenen.
Mijn verzekeringsmaatschappij zegt dan dat ze verplicht is om mijn contract te beëindigen, eerlijk gezegd, ik zou niet liever hebben.
Maar wat met m'n centen bij die maatschappij ?
Re: Identificatieformulier niet tekenen...
Waarom moet je dat formulier tekenen? Het zou kunnen dat ze wettelijk verplicht zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat is wettelijk verplicht en zo wil men vermijden dat zwart geld wordt witgewassen door het in een ipt te steken.
Er wordt zo ook een databank aangelegd zodat het makkelijker is om de 80% regel te controleren.
Ik zou dat tekenen.
Er wordt zo ook een databank aangelegd zodat het makkelijker is om de 80% regel te controleren.
Ik zou dat tekenen.
Ook als een vennootschap een gewone zichtrekening opent bij een bank dan dient die bank zo'n identificatieformulier in te vullen en te laten ondertekenen.Napoleon schreef:wat zijn de gevolgen ?
Mijn verzekeringsmaatschappij zegt dan dat ze verplicht is om mijn contract te beëindigen
In het kader van de anti-witwasregeling verplicht.