iemand ervaring met cashback actie Auto5?
-
mr intrest
- Full Member

iemand ervaring met cashback actie Auto5?
Beste,
Auto 5 doet momenteel een cashback-actie van 20 euro bij aankoop van een Philips GPS : zie : http://www.auto5.be/INTERSHOP/web/WFS/N ... SKU=817188
Wel vreemd dat het aangekondigd wordt, maar er meteen bijstaat dat de GPS niet beschikbaar is.
Eerder deed Auto 5 zo'n actie met een casback van 10 euro bij aankoop van een andere Philips GPS.
Bizar vind ik dat je je aanvraag -volgens hen bij voorkeur aangetekend! - naar Monaco moet opsturen vergezeld van een streepjescode én originele aankoopfactuur.
Heeft iemand hier een positieve ervaring mee?
Vraag me ook af of je nog recht kan openen op garantie als je de originele aankoopfactuur moet opsturen.
mvg
Auto 5 doet momenteel een cashback-actie van 20 euro bij aankoop van een Philips GPS : zie : http://www.auto5.be/INTERSHOP/web/WFS/N ... SKU=817188
Wel vreemd dat het aangekondigd wordt, maar er meteen bijstaat dat de GPS niet beschikbaar is.
Eerder deed Auto 5 zo'n actie met een casback van 10 euro bij aankoop van een andere Philips GPS.
Bizar vind ik dat je je aanvraag -volgens hen bij voorkeur aangetekend! - naar Monaco moet opsturen vergezeld van een streepjescode én originele aankoopfactuur.
Heeft iemand hier een positieve ervaring mee?
Vraag me ook af of je nog recht kan openen op garantie als je de originele aankoopfactuur moet opsturen.
mvg
Re: iemand ervaring met cashback actie Auto5?
Persoonlijk geen ervaring met de cashback actie, maar wél met hun misleidende communicatie. Vorig jaar kondigden zij aan via de website dat zij winterbanden monteerden op auto's, geen voorwaarden. Ik had een afspraak gemaakt en toen ik ter plaatse ging zei een bijzonder onbeleefde, om niet te zeggen arrogante verkoper, dat ik bij hen mijn banden moest aankopen. Terwijl ik telefonisch perfect had omschreven dat ik de banden al had staan. Hij zei me dat hij "dacht" dat ze van bij hen kwamen, maar dat was niet het geval. Toen ik me aanmeldde zag hij dat, maar niet toen ik telefonisch een afspraak maakte?
Heb contact opgenomen met de hoofdzetel om deze praktijk aan te kaarten en vooral met het oog op het wijzigen van hun communicatie (toevoegen voorwaarden) en daar antwoorden ze dat het eigenlijk mijn eigen fout was. Toen ik daarop reageerde kreeg ik geen antwoord. Diezelfde mail heb ik doorgestuurd naar meerdere hogere personen binnen de firma: geen reactie. Rappel nadien: geen reactie.
Klantvriendelijkheid: ver onder het vriespunt. De promo's doen ze niet om klanten een zaakje te laten doen, wél om zoveel mogelijk geld af te troggelen. En als je gps nu niet in voorraad is, dan zal je wel een weekje moeten wachten... Of een maand. Of meer, want wat maakt hen dat uit? Er staan trouwens genoeg klachten online over deze firma.
Heb contact opgenomen met de hoofdzetel om deze praktijk aan te kaarten en vooral met het oog op het wijzigen van hun communicatie (toevoegen voorwaarden) en daar antwoorden ze dat het eigenlijk mijn eigen fout was. Toen ik daarop reageerde kreeg ik geen antwoord. Diezelfde mail heb ik doorgestuurd naar meerdere hogere personen binnen de firma: geen reactie. Rappel nadien: geen reactie.
Klantvriendelijkheid: ver onder het vriespunt. De promo's doen ze niet om klanten een zaakje te laten doen, wél om zoveel mogelijk geld af te troggelen. En als je gps nu niet in voorraad is, dan zal je wel een weekje moeten wachten... Of een maand. Of meer, want wat maakt hen dat uit? Er staan trouwens genoeg klachten online over deze firma.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat is het doel van elke firma, maar we voelen ons daar enkel goed bij als ze correct verpakt wordt.MichaelV schreef:De promo's doen ze niet om klanten een zaakje te laten doen, wél om zoveel mogelijk geld af te troggelen.
Geen ervaring met cashback. Mijn ervaring met Auto5: vorig jaar geweest voor een nieuwe batterij. Ik heb ze zelf gemonteerd en daarna mocht ik langskomen om de alternator te testen. Pas als die test goed was, kreeg ik 2 jaar garantie. Lijkt me ook logisch.
Niet (on)vriendelijk, no nonsense, to the point. Binnen en buiten op 5 minuten. Meer moet dat niet zijn.
Goede ervaring met herstelling van steenslag in ruit bij promo
-
mr intrest
- Full Member

Aanvulling : voornoemde GPS is vanaf vandaag voorradig.
Kijk nog uit naar een ervaring van iemand met de cashback-actie.
Kijk nog uit naar een ervaring van iemand met de cashback-actie.
hey
ik heb zo eentje aangekocht.
Mijn papieren voor de 20€ cashback zijn verstuurd (naar een adres in Monaco?!..)
Ik wacht nog op de terugbetaling.
Over de Gps zelf ben ik niet zo tevreden.
Volgens hetgeen op de doos staat heb je recht op lifetime-kaart-updates, daarvoor moet je je natuurlijk registreren e.d. op een welbepaalde site in gebrekkig nederlands..
Dit heb ik dan ook gedaan en ik mocht eerstdaags een mail met een update verwachten, natuurlijk niet gekregen.
Ik heb naar de klantendienst van philips gemaild en kreeg dit korte antwoord:
Indien er een update komt, zult u hier een e-mail met een koppelende link voor ontvangen.
Wat natuurlijk belachelijk is, je gps ligt al een hele tijd in de winkel dus normaal gezien zodra je die aangekocht heb moet je al updaten. ook flitspalen die er al enkele jaren staan herkent hij niet...
Ik heb terug gereageerd naar philips maar wacht nu al enkele dagen op antwoord...
wordt vervolgd..
ik heb zo eentje aangekocht.
Mijn papieren voor de 20€ cashback zijn verstuurd (naar een adres in Monaco?!..)
Ik wacht nog op de terugbetaling.
Over de Gps zelf ben ik niet zo tevreden.
Volgens hetgeen op de doos staat heb je recht op lifetime-kaart-updates, daarvoor moet je je natuurlijk registreren e.d. op een welbepaalde site in gebrekkig nederlands..
Dit heb ik dan ook gedaan en ik mocht eerstdaags een mail met een update verwachten, natuurlijk niet gekregen.
Ik heb naar de klantendienst van philips gemaild en kreeg dit korte antwoord:
Indien er een update komt, zult u hier een e-mail met een koppelende link voor ontvangen.
Wat natuurlijk belachelijk is, je gps ligt al een hele tijd in de winkel dus normaal gezien zodra je die aangekocht heb moet je al updaten. ook flitspalen die er al enkele jaren staan herkent hij niet...
Ik heb terug gereageerd naar philips maar wacht nu al enkele dagen op antwoord...
wordt vervolgd..
-
mr intrest
- Full Member

Graag even aanvullen dat ik de vereiste documenten aangetekend naar Monaco heb opgestuurd, en ik nu correct de beloofde 20 euro heb teruggekregen. 
ik heb pas genoten van hun bandenpromo.
Normaal zou ik zo'n zaak nooit binnengaan maar nu ipv 133€ per stuk in de bandencentrale 119€ bij hen + 15% korting door aanmaak klantenkaart (welkomstactie) + 20€ aankoopbons (5€ per 100€ die je spendeerde) + nog eens 60€ tegoed op een Total-tankkaart van Michelin
Met al dat gedoe aan de kassa vergissen ze zich nog eens en betaal ik uiteindelijk slechts 363€ voor 4 nieuwe banden, oftewel 90€ per band ipv 133€
Normaal zou ik zo'n zaak nooit binnengaan maar nu ipv 133€ per stuk in de bandencentrale 119€ bij hen + 15% korting door aanmaak klantenkaart (welkomstactie) + 20€ aankoopbons (5€ per 100€ die je spendeerde) + nog eens 60€ tegoed op een Total-tankkaart van Michelin
Met al dat gedoe aan de kassa vergissen ze zich nog eens en betaal ik uiteindelijk slechts 363€ voor 4 nieuwe banden, oftewel 90€ per band ipv 133€